Egy hét telt el a különös éjszakai látogatás óta, mikor az orvosok végre bejelentették, hogy haza mehetek.
Anyuék nem igazán támogatták az ötletet, de visszamentem a suliba. Nem akartam lemaradni, meg amúgy is. Teljesen jól voltam. A szüleim mem engedtem buszra szállni, ezért ők vittek be a kollégiumba. Oliv már bent várt minket a portán. Mikor meglátott egyből a nyakamba ugrott.-Jézusom Deb annyira hiányoztál. Olyan csöndes a szoba nélküled.
-Te is nekem Oliv. -öleltem vissza. Hosszasan ölelgettük egymást.
-Figyu segitek kipakolni meg minden jó? -tolt el egy kissé magától, hogy a szemembe nézhessen.
- Köszönöm Oliv, de nem kell segítened. Jól vagyok.- mosolyogtam rá halványan.
-Na fiatalok vigyük fel a cuccaitokat a szobákba.-mondta apu, majd a kezébe fogta mintkét bőröndöt, és elindult. Az ellenkező irányba.
-Izé apu.
-Igen?-nézett vissza az első lépcsőfordulóból.
-Hát tudod a mi szobánk ott van.- mutattam a lépcső melletti ajtóra, ami egy folyosóra nyílt.
-Ezt még visszakapjátok.-mondta, majd halkan hozzátette.- csak legyen húsvét.
Mi szaladtunk a nevetéstől, még anyu is kuncogott.
-Na mi akkor megyünk is. Hosszú az út hazafelé. -szólt anya, mikor a csomagok sikeresen célba értek.
-Rendben. Szertlek. -öleltem meg.
-Én is téged angyalom. Jó legyél.
-Mindig jó vagyok. Kivéve amikor nem. -kacsintottam, amiért kaptam egy szúrós pillantást.
-Aztán vigyázz magadra.-mondta apa amikor őt is megöleltem.
-Rendben.
Kikisértem őket a kapuig, és integettem nekik. Mikor elhajtottak visszamentem a szobába. Olivval kipakoltunk és sokat nevettünk közben. Hiába ellenkeztem végül csak segített. Mire végeztünk megjött a másik két lány szobatársunk. Velük is beszélgettünk egy kicsit, majd eltaláltuk, hogy elmegyünk pizzázni. A folyosón is sokat nevettünk, amikor nekemjött valaki. Felnéztem és egy magas fiú állt előttem. Fekete vállig erő haja volt és barna szeme. Szürke pólót viselt fekete farmerrel és tornacsukával. Kb a mellkasáig értem az én kemény 155cm-emmel. Ismerősnek tűnt valahonnan, de nem tudom honnan.
-Bocs. -a hangja is ismerős volt számomra.
-Semmi. -azzal kikerültem és a lányok után siettem. Egy óra múlva már visszafelé mentünk a koleszba. A fiú a folyosón lévő egyik fotelben ült. Sajnos a lány részleg felé vezető út pontosan mellette volt. Mikor odaértem meglökte a lábam, mire rá néztem. Elállt a lélegzetem. A szemei már nem barnák voltak hanem sárgák. Pont olyan, mint aki kimentett a buszból. A fejével az udvar felé intett, majd felkelt és kiment. Bementem a lányok után a szobába.
-Figyu én kimegyek egy kicsit az udvarra. - mondtam még az ajtóban állva.
-Megyek veled. -pattant fel Oliv. Elmosolyodtam, és megráztam a fejem. Nem akartam ebbe belekeverni.
-Csak anyut hívom fel. Mindjárt jövök oké?
-Oké. De siess. Filmmaratont emlékszel?
-Igen persze. A pattogatott kukorica a szekrényemben van. Csináljátok meg nyugodtan.
Felkaptam a telefonom, és kimentem az udvarra. A srác ott állt nekem háttal. Magas vékony alakját megvilágította a lámpa fénye.
-Ki vagy te? -szegeztem neki a kérdést. Lassan megfordult és rám nézett. Most normál színű volt a színe.
-A nevem Juan Dark.- mély hangja szinte zene volt füleimnek.
-Mit akarsz tőlem? -léptem egy lépést közelebb.
-Segíteni akarok neked. Tudom, hogy sok változás áll még előtted, de én segítek neked átvészelni.
-Miféle változások? Nem tudom miről beszélsz.
Pedig pontosan tudtam. Már a kórházban észrevettem, hogy sokkal jobbak az érzékeim.
-De igen tudod. Felismertél.
Ekkor összeállt a kép. A férfi aki megmentett. Ő volt az.-Te... Te mentettél ki a buszból. Igaz?
Hát igaz. Tényleg ott volt. Nem álmodtam.-Én voltam.-bólintott.
-De ... hogy csináltad. A szemed...
-Igen a szemem. Te is tudsz majd ilyet.
-Én? Mégis miért?- döbbentem le egy pillanat alatt.
-Mert olyan vagy mint én. -vonta meg a vállát hanyagul.
-Ezt hogy érted?-ráztam meg a fejem értetlenül.
-Vérfarkas vagy.
-Mi!?-nevettem fel.-Te nem vagy komplett.
-Nem hiszel nekem?
-Várj had gondolkozzam rajta,...hmm...nem! - tettettem, hogy gondolkodom, majd újra nevetni kezdem.
-Majd látni fogod, hogy igazam van.- mondta és visszament az épületbe.
***
Másnap reggel elég nyűgösen ébredtem. Este elég sokáig fent voltunk, és most meg korán keltünk.
-Oliv. Keljéél!-visítottam a fülébe, mire felpattant.
-Mi mi van?
-Már csak te aludtál. Hét óra van.
-Akkor van még egy óra suliig.-nyöszörgött, és visszafeküdt.
-Igaz, de nem akarsz éhem maradni, nem igaz?-néztem rá cinkosan, mire kinyitotta az egyik szemét.
-Ne probálj meg megvesztegetni Morgan.
-Pedig pont mondani akartam, hogy neked adom az egyik szendvicsem, de ha nem, hát nem.-mondtam, majd a szekrényemhez léptem, és keresgélni kezdtem valami rongy után.
-Jólvan. De akkor enyém a reggelid.
-Oké.
Fél óra múlva mind egyszerre léptünk be az ebédlőbe, ahol már készen álltak a szendvicsek. Én egyből Olivia felé toltam a tényérom. Éreztem magamon valaki telintetét, ezért felpillantottam. Szemben velem pár asztallal arrébb ott ült Juan. A maga örült, mégis menő módján. Engem fürkészett.
-Ki az a srác?- kérdezte az egyik szobatársam. Lia.
-Új gyerek. Most költözött be.-mondta Anna.
-És te ezt honnan tudod?- néztem rá, elszakítva a tekintetem a fiúétól.
-Mert én mindenkit ismerek, és őt, eddig még csak nem is láttam.-világosított fel. Hirtelen valami nedveset éreztem a nyakamnál.
-Oh bocsánat, nem vettelek észre. Törpe. Nem szátszódtál ki a szék támlájától.- szólalt meg egy nyávogós hang a hátam mögött.
- Húzz innen Amanda.- szorítottam össze a fogaim.
-Mondtál valamit? Vagy törpe nyelven beszélsz azért nem értem?
Az egész ebédlő rajtam nevetett. A megalázottság miatt égett az arcom. Felpillantottam. Egyenesen a fiú szemeibe, de gyorsan el is kaptam a tekintetem. Valahogy zavart, hogy hallja, és látja a beégetésem. Felkeltem, majd kirohantam a mosdóba. Belenéztem a tükörbe, és elállt a lélegzetem.
-Mi a...
-Én mondtam. -szóltat meg Juan az ajtóban állva.
-Egy szörny vagyok.-suttogtam.
-Nem vagy szörny. Vérfarkas vagy.
-Hogy fogom én ezt túlélni?-suttogtam, de meghallotta.
-Segítek neked, ahogy a többiek is.
-Vannak többiek? Itt vannak?
-Igen itt.
YOU ARE READING
A farkas (1. Könyv - Ébredés )/Befejezett/
WerewolfTörténet egy lanyról aki farkassá valtozik. Ha érdekel olvass bele. 🎖389 🎖194 🎖34 🎖16 🎖11