- 2 - Tanıdık

42 7 1
                                    

Evet 17 Temmuz ablam bugün evleniyor..

   Düğün için gerekli tüm hazırlıkları yapmıştık bende ablamı hazırlamaya yardım ediyordum.. Havanın aşırı sıcak olmasından dolayı da makyajımı geç yapmaya karar verdim düğüne son 30 dakika kala makyajımı bitirmiş elbisemi düzeltiyordum. Bugün bize özeldi , güzel olmak zorundaydı. Kimse bu anları bozmamalıydı diye düşünürken birden ablamın telefonu çaldı. Masanın üzerinden telefonu aldı ve gözlerini pörtletmesinden anlamıştım, arayan kişi annemdi. Hepsi şu şom ağzımı açmamdan dolayıydı... ( ah rose ! sen ne zaman güzel düşünsen hep kötü oluyor ! )  Bir süre anlamsızca bakıştıktan sonra boğazını temizleyip telefonu açtı ; 

- Alo anne ? 

- Betty Ah ! Tatlım nasılsın ? 

- İyiyim , sen  ?

- Bende iyiyim canım , duyduğum habere göre evleniyormuşsun !

- Evet , a-anne 

Boğazını kaşımasından gerildiğini görüyordum.. Telefonda konuşurken bile zorlanıyordu... Kısa süre sonra telefonda annemin bağırma sesleri duyulmaya başladı;

- Daha yaşın çok genç ! Ne evlenmesinden bahsediyorsun ? Oğlan kim hem iyi biri mi ?   Zengin mi ? Sen neden bana haber vermiyorsun  ?

- Sana haber vermem zaten doğru olmazdı işte sorunda burada ! Düğünümü basıp mahvetmeni istemediğim için haberde vermedim. Hem sen kimsin de bunca yıldan sonra gelip beni sahipleniyorsun ! Sen kendi annelik görevini yerine getirdin mi de böyle konuşuyorsun ! Senin gözün paradan başka hiçbir şeyi görmez olmuş ! Ayrıca emin ol benden uzak olman beni daha çok mutlu edecek.

- Sen bana ne diyorsun ? Gitmek zorundaydım diyorum sana ve gittim , babanızın her gün gözlerinizin önünde şiddet uygulamasına mı göz yumsaydım ! Ha ? 

- Yeter seninle bir daha konuşmak istemiyorum anne ! 

Telefonu suratına kapatmıştı , hoparlörde konuştukları için bütün her şeyi duymuştum. Gidip ablamı sakinleştirdim , makyajını düzeltip moralini  bozmaması gerektiğini onun sadece sinir sorunları olan bir kadın olduğunu ve alttan alması gerektiğini söyledim..

Ablamın akan makyajını düzelttikten sonra odadan çıktım ve salona doğru ilerlemeye başladım bize özel ayrılan masaya oturdum.. Yeni annem yani melanie ise ablam hazır mı diye sorular soruyordu bende evet diyerek geçiştiriyordum. Etrafa bakınırken , bana bakan bir çift göze takılıp kalmıştım. Neden değişik bir şekilde bakıyordu ? (Sanki beni yiyecekmiş gibi...) siyahlı çocuk evet siyah takımı ile çok şık duruyordu ama  bizim aileden değildi ve büyük ihtimalle yanlış düğüne gelmişti yada saatini şaşırmıştı. Gözleri ise siyahtı bu nasıl oluyordu ? Yanlış görüyor olmalıyım ? Kafamı hızlıca çevirdim ve tekrar dönüp baktığımda yoktu şaşırmıştım ama  fazla  takılı kalmadım ve gelen misafirlerle ilgilenmeye başladım.. 

Müzik başladı , ablam çiçeklerle dolu köprüden geçerek bulunduğumuz platforma doğru geldi. Başındaki tacıyla tam bir kraliçe gibi görünüyordu bu anı asla unutmayacağım.. Çok güzel olmuştu ve eğlence git gide artıyordu..

^^ 1 saat sonra ^^

Gene ellerim soğumaya başlamıştı , yaz gününde bu kadar soluk ten ve buz gibi bedene sahip olmak açıkçası garip bir durumdu benim için v güneşte  kıpkırmızı olup yanmıyordum ama bütün bedenim acayip acıyor hareket edemiyordum üstüme su dökseniz cos diye ses çıkar.

Bir titreme geldi ama kimseye çaktırmadan lavaboya koştum. Ellerimi yıkayıp , aynada kendime baktım. Arkamda siyah siluet görmemle refleks olarak arkaya döndüm ama kimse yoktu... Etrafıma iyice bakınıp oradan ayrıldım herhalde deliriyor olmalıydım ama gördüğüm tamamen gerçekti bu silueti yaklaşık 1 yıldır görüyorum ama neyin nesi bilen yok.. Psikologa anlatsam olmaz deli zanneder en iyisi sessiz kalmaktı.

HİDDEN PAST ( A Hybird)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin