Ma ridic sa vad cine bate la usa, ma uit pe vizor, dar vad doar lumina becului, cand deodata apare o figura ce are o gluga pe cap, m-am speriat, am stat putin si mi-am adus aminte de persoana care dadu-se peste mine in fata blocului...
Incui usa de mai multe ori si fug in sufragerie la Eun.-Este cineva la usa...
-Cine?
-Mai devreme cand eram in fata blocului se izbi cineva in mine...avea o gluga pe cap...
-Si?...
-Persoana care bate acum la usa, cred eu ca este persoana de mai devreme...
-Haru...nu te impacienta, stai calma, calmeaza-te.
Se tot auzea cum aceea persoana batea in usa, la un moment dat incearca sa si o sparga.
-Haru...
-Da?...
-Suna-i pe baieti...
-Eu il sun pe Taehyung si tu pe Jimin...
-Okay.
Am inceput sa-i sunam, dar nici unul nu raspundea, si cand sa inchid telefonul reuseste sa sparga usa.
Dumnezeule! Nu era doar o persoana, ci trei!
Au inceput sa ma loveasca, si eu ripostam, incercam sa-i lovesc si eu pentru a ma apara, dar unul din ei imi da cu o ranga in cap, cazand jos, spargandu-mi capul.
Pe Eun o injecta-se, au drogat-o....
Ne baga pe amandoua in masina si ne duc intr-un depozit parasit, ascunzatoarea lui...~Din perspectiva lui Taehyung~
Ies de la serviciu, ma urc in masina si incep sa-mi verific telefonul, vad trei apeluri nepreluate de la Haru...daca era ceva important?...
Asa ca o sun, o sun o data, de doua ori, chiar de trei ori si nu vad ca raspunde, ma ingrijorez.
Bag cheile in contact, pornesc motorul, apas pe acceleratie si o iau de acolo in nici o secunda.
Daca i se intampla-se ceva grav?...
Ma gandesc doar la ce este mai rau...sper sa fie bine...dupa doua minute imi aud telefonul sunand, ma uit la telefon si vad ca e Jimin, speram sa fie Haru...-Da?!
-De ce nu raspund fetele la telefon?!
-Nu stiu merg spre Haru, acum!
-Am ajuns primul la Haru...Dumnezeule..........
-Jimin....ce-i?...
-N...
-Jimin, vorbeste odata ce s-a intamplat?!
-Usa e sparta si vad sange, si o ranga!
-Jimin, ramai unde esti! Ajung imediat!
Inchid si conduc mai repede. Sange...o ranga?...ma gandesc doar la ce este mai rau...
***
In 7 minute ajung, cobor repede din masina, intru in bloc si urc scarile fugind, cand ajung la usa raman stana de piatra...
-Jimin...ce e asta?...
-Nu stiu...daca li s-a intamplat ceva grav?!
-Erau impreuna?
-Da...i-am gasit bratara lui Eun.
Inspectez casa speriat si dau peste o foaie scriind o locatie...
Bingo...~Perspectiva lui Haru~
Imi revin usor cate usor...ma doare capul ingrozitor, ma trezezc dintr-o data legata de o teava...ma uit in jur dar nu-i nimic cunoscut...
Pare a fi un loc parasit,e imens, este foarte intunecos, admosfera este una umeda care imi taie respiratia.
Se aude o usa scartaind, la departare vad cum se deschide acea usa imensa din metal si patru figuri.
Sigur sunt persoanele care vor sa ne faca rau...dar stai...unde este Eun?!
Toti ajung in fata mea privindu-ma cu amuzament totusi simtit raceala din ochii lor.
CITEȘTI
Reminder
أدب الهواة"Dacă vrei să cunoști un om cu adevărat, privește cum îi tratează pe cei inferiori, nu pe cei egali cu el."