Merhaba Ben Barbara.19 yaşındayım Bradford da yaşıyorum daha doğrusu taşındım.Ailemi 1 yıl önce trafik kazasında kaybettim o günden bu güne kendimi toparlamaya çalıştım.Bu yüzden de pek sosyal diğilimdir.Kendimi koruyabilirim ama sevdiklerim söz konusu olunca hiçbirşey yapamıyorum.Çok ani öfkelenen birisiyim öfkemi kontrol edemem hatta sinir krizleri bile geçirdim.Neyse evet Bradford çok belalaı bir yer ama ben belayı seviyorum.Nerdeyse hiç kız gibi davranmam.Mesala utanma yada özür dileme duygum yoktur.Araba yarışlarını severim.Ailemden kalan büyük mirasla geçiniyorum.İki köpeğim var ikiside Pitbull.Herneyse konumuza geri dönelim.Sabah alarmının salak sesiyle uyandım her zamanki gibi küfür savurarak yataktan kalktım.Kalkıncada Boy aynamın karşısına geçtim.Bu arada aynalar benim en değerli varlıklarımdır.Aynalarıma birşey olursa o kişiyi öldü bilmeniz gerekir.her sabah olduğu gibi buzdan farkı olmayan suyun altına girdim.Güneş ışıkları gözlerimi yakarken ben vücudumu ve saçlarımı yıkadım.Üzerime Beyaz siyah göbeğimi açık bırakan Salaş t-shirt altıma kalçalarımınım biraz altında biten süper mini bir siyah kot short ve ayakkabı olarak siyah Convers lerimim giydim.Yanıma Birkaç araç gereç aldıktan sonra dışarı çıktım.Ultra Lüx Villamın Önünde bağlı olan Köpeklerimi çözdüm.tasmalarını bağlayıp elime aldım.Dışarı çıkar çıkmaz bütün erkekler ağızlarının suyu akıcak şekilde bana bakarken bu sinirimi bozdu ve 'Eğer o yere akan salyalarınızı silmezseniz köpeklerimi üstünüze salarım ve o küçücük şeyinizi yok ederler!!!' bana dehşete düşmüş bir şekilde bakarlarken ben siyah güneş gözlüklerimi taktım ve okula doğru yürümeye başladım.Okula varınca diğer okullarımdan farklı olarak daha kirli ve karışık bir okulla karşılaştım.Adımımı atar atmaz herkes kafasını bana çevirdi herkesin gözlerinde hayranlık varken yine sinirlendim kendimi tutamayıp bağırdım 'Ayımı oynuyo PİÇLER önünüze baksanıza!!!' herkes yine dehşet bir ifadeyle kafalarını çevirdiler sonra şişko müdür sanırım.Adam herkezin sıra olmasını istiyorum diye bağırdı sonrada kürsü gibi yere çıkıp 'Okulumuza yani bir öğrenci katıldı kendisinin sicili pek temiz değil adı Barbara 'beni göstererek herkes bana bakmaya başladı' victoria Secret meleklerinin başı ve şu yanında gördüğünüz köpeklerde onun bu yüzden pek bulaşmayın bence.Ha bu arada Dövüş konusunda Dünya 1.si Seside çok güzel vb. şeylerle beni överken ben sıkılıp 'Tamam yeter mükemmel olabilirim.Tamam mükemmelim hemde fazlasıyla ama şimdi sadece birşey söyliycem en sinir olduğum şey aynalarımın kırılmasıdır ve bunu yapannın çoğu şu anda mezarda.UYARIYORUM Kİ BENİM ŞU ANDAN İTİBAREN SARKINTILIK YAPAN YADA ARKADAŞLARIMA BULAŞAN OLURSA YEMİN EDERİM Kİ DİRİSİNİ BIRAKIN ÖLÜSÜ BİLE ÇIKMAZ!!!!!' ben konuşmamı bitirince piç sırıtışını takarak 'Adios Bitch' dedim ve sınıfıma doğru yürümeye başladım ben sınıfa girdiğimde arkamdan ela gözlü bir çocuk daha girdi.Çocuğu baştan aşağı süzdüğümde oda beim gibi siyah-beyaz giyinmişti ela gözleri karanlık kuyu gibiydi.Ben onu incelerken oda beni inceledi sonra konuşmaya başladı 'Bak kızım 'sinirleniyorum' sana ilk ve sonuncu söyleyişim.'sinirleniyorum' Eğer bana bula-' sözünü bitirmeden öfkeden kudurmuş bir halde ona baktım 'bulaşırsam nolur ???' ben bunu derdemez sınıfa iki tane çocuk girdi biri kıvırcık saçlı mavi gözlü diğeri kahverengi yana yatık şaçlı yine mavi gözlüydü vücud olarak irilerdi ama bu bana sökmezdi.İkiside kollarımdan tutup beni duvara dayadılar.Ben şu anda öfkeden kudurmuş haldeydim kıvırcık olan 'Kızı ne yapalım Zayn baksana küçücük daha' dedi ve alayla sırıttı ben öfkeden kıpkırmızı olmuştum. diğer mavi gözlü çocuk 'Utandı bak kıpkırmızı oldu' dedi yine alaylı bir sesle ben daha fazla dayanamayıp.İkisinide kollarından tutup önümdeki duvara fırlattım.Sınırlenince gözlerim gece mavisi oluyordu (Bu arada benim çok büyük bir sırrım var) sinirlenince kendimi kaybediyordum.Karşı konulamayacak kadar güçlü oluyordum.Çünkü ben bir kurdum!!!.Zayn bana bakan alaylı gülüşü silindi yerine öfkeli bir yüz geldi.'oOoOoOooOo küçük kızımız sinirlendi' dedi tıslayarak.Kendimi tutamadım ve erkekliğine şiddetli bir tekme attım.Acı içinde yerde kıvranırken bende kahkaha atarak 'Ben küçük kız diyilim 1 ve 2 bence benden korkmalısınız çünkü sinirli tarafımı görmek istemezsiniz.'dedim tıslayarak.sonra okuldan çıktım çünkü sinirimi atmam gerekirdi hemen evimin içinde olduğu ormana gittim.Kendimi yumuşak çimlerin üzerine attım.Bu beni rahatlatırdı.Sonra sinirim o an aklıma gelince tavan yaptı.Ayağı kalktım koşarak uçurumun kenarına geldim.Sinirimi atmanın tek yolu buydu.Sonra kurt formuna geçtim Beyaz ve uzun ipek tüylerim çıkarken sırtım kamburlaştı gözlerim yine buz mavisiydi.Beyaz tüylerimin arasaında hafif saçım gibi gri renkleri vardı buda onları parlak gösteriyordu.Kurt formundayken sadece vampirlerin kokusunu alabiliyordum.Sonra çok yakından bir vampir kokusunu duydum.Aynı Şey gibi kokuyordu Zayn!hem onun kokusu hemde onun yakınında vampir kokusu vardı.Eğer Zaynı görürse öldüre bilirdi.Ne kadar sinirli olsamda onunda yaşamaya hakkı vardı.Hemen Zayn'in yanına gittim.Zayn korkarak bana bakarken (tabiki normal ondan 2 kat daha büyüğüm) ben sakince 'Zayn burdan gitmen lazım!' Zayn Şaşırarak 'Barbara ?' yavaşça sinirleniyordum 'Zayn bak burası tehlikeli tamam mı ? Şimdi sen benim sırtıma biniyorsun ben seni evine götürüyorum ve bu olay hiç yaşanmadı sanıyoruz tamam mı !?' Zayn biraz da alaycı bir şkilde 'Hey ben kendimi koruyabilirim ayrıca se-' Lafını bitirmeden çalılıkların arasından bir vampir çıktı.Korkarak 'B-Barbara şey sakın beni öldürme tamam mı?Ş-şey ben geziyodum s-sonra kan kokusu duydum ve ş-şe-'lafını bitirmeden hırlayarak 'Bak Wiliam şimdi o beyin olmayan kafını koparmadan git ve sakın bir daha gelme yoksa sonun sevgilin gibi olur !' o korkarak ve vampir hızını kullanarak gitti. Ben Zayn'e dönerek 'Bak Zayn Bunu ilk ve sonuncu kez söylüycem bu olanlar aramızda kalıcak ve evet ben bir kurdum! Hemde Alfayım Kanımda hem büyücü hemde vampir kanı var tamam mı ? Bu konuda bilmen gereken şeyler bu kadar ayrıca benim seni koruduğumu gördükleri için senin peşine düşücekler tamam mı?' Alayla 'Hey Hey Hey tamam kurt kız şimdi sen kurt olabilirsin ama bende bir vampirim her ne kadar daha dönüşümümü tamamlamasamda güçlerimi kullanabiliriyorum bu arada yinede teşekkür ederim daha güçlerimin çoğunu kullanamadığımdan kendimi koruyamazdım ayrıca babam bir Vampir hemde Saf vampir buda beni güçlü kılar şimdi sen bana bulaşma bende sana tamam mı ?' Bende sırıtarak 'Tamam vampir çocuk şimdi izninle birkaç vampir öldürmem lazım sonuçta bir alfayım ve sürüme yemek götürmem lazım ayrıca iyi taraf olduğumuz için senide öldürebilirim ama yapmıycam bunu sen tam dönüşünce zevkle yaparım o zaman kadar ölmemeye dikkat et bye' dedim ve koşarak otların arasına daldım.Sağımdan gelen gelen vampir kokusuyla o tarafa döndüm karşımda iyi vampirlerden Scoot vardı o beni görünce gülümsedi bende aynı şekilde.Ha bu arada biz iyi kurtlar iyi vampirlerle ve iyi büyücülerle barış yaptık.Buda onları öldürmememizi gerektirir.Vampirler Scoot Büyücülerdende Alex lider.Bu yüzden çok iyi anlaşıyoruz.Her neyse Ben Scootun zihnine girip ne düşündüğüne baktım 'Acaba şimdi onu öpsem ne yapar?' bende zihninden konuşarak 'senin kafanı kopsrtır bence canım :)!' o anda dondu.Scoot'un beni sevmesi anlıyorum oda çok yakışıklı (Sonuçta JB lan:D) .ben de Scoot'un yanına giderek 'Scoot bugün dolunay var biliyosunuz ki biz kendimizi kaybediyoruz.Bu yüzden bu gece herkes dışarda olucak bu sayede 5 kat daha güçlü olduğumuz için alanımızı genişleticez' Scoot Tamam anlamında kafasını salladı tam dönüyordum ki bir ses duydum ' Demek öyle!'