Sejde z očí, sejde z mysli.

621 30 0
                                    

6.

"Jo, asi bychom to měli vyřídit. Nechce se mi zas něco řešit s fízlama," souhlasí Duff.
Ještě se na sebe se Saulem usmějeme, máme si toho tolik co vyprávět. Vlastně mi má ještě vysvětlit, jak se před čtyřma rokama mohl bez rozloučení a bez zanechání jakékoliv možnosti kontaktu zdejchnout.

Otočím se k tomu drobečkovi, v jehož stínu stojíme.

Pronájem toho náklaďáku vyjde určitě mnohem dráž, jelikož je místy odřený a má uvolněné levé zrcádko. A to vidím jenom levou polovinu. Beze slova se jdu podívat i na druhou.
A tam zjistím velký problém. Jedna pneu u návěsu je proražená a jenom díky dalším dvěma kolům stojí návěs rovně. Bohužel se s tím nedá jet. Jednak kvůli těm poldům, který by nás hned zkásli a jednak by taky mohla kvůli nevyrovnané váze odejít další kola a to by se už mohl návěs převrátit.

Chlapi se mezitím ocitli za mnou. Na tu díru tedy zíráme společně. Velice přínosná činnost.
" Tohle se musí opravit, jinak daleko nedojedem," přeruším ticho. Ozve se souhlasné mumlání, ale nikdo se k tomu nemá.

Najednou si začnu rozepínat bundu. Asi za to může moje touha vyrovnat se mužům. Svěřím svoji džísku Axlovi. Nechci si ji umazat a jdu omrknout, co se s tím dá dělat. Raději se na něj ani neohlédnu, je mi asi jasné, jak se na tu bundu tváří.
Hned poté, co se letmo přesvědčím, že návěs má náhradu, zamířím k plastovému krytu s nářadím hned za posledním kolem tahače. Otevřu jej a s úlevou zjistím, že tam je vše potřebné nářadí k výměně kola, kromě heveru. S tím si ale dokážu poradit tím, že prostě spustím podpěry a trochu je zvýším, čímž by měla kola být ve vzduchu. Je to sice riskantní, ale jinou možnost nemám. 

Přehodím si vlasy na jedno rameno a s promyšleným plánem se otočím k chlapům. Polovina z nich má zapálený retko a jen tak tam postávají.
" Pěkný tetování," složí mi Duff kompliment.
" Díky," Usměji se a zastrčím si vlasy za ucho. S mírným ruměncem jim sdělím svůj plán. K ničemu se stále moc nemají a jen na mě zírají. Lituju, že jsem si vzala to tílko. S mýma jeptiškovsky vytahanýma trikama bych se cítila líp.

" Tak fajn," povzdechnu si. " Klíčky?" Slash mi je hodí. Jsem nadšená z toho, že jsem je chytla, protože kdyby ne, budu je muset sebrat ze země a předklonit se. Myslím, že by už začali slintat. Bože. 

Obejdu tahač a vylezu na místo řidiče. Spustím podpěry a vrátím se k bedně s nářadím.
Teď si dokonce Slash s Izzym sedli na zem. Zřejmě je zmohla únava. Axl vzorně opatruje moji bundu. No vzorně- nehodil ji na zem, ale má ji přitisknutou k hrudi pod zkříženýma rukama. Napůl jsem doufala, že se do sundávání kola pustí sami.
Ani náhodou.
" Takže, tři z vás sundaj náhradu z návěsu a dva mi pomůžou odmontovat kolo," rozdám úkoly.
Pomalu jako živí mrtví se ke mně šouraj.
" Pohněte. Nechci tím zabít celou sobotu," popoháním je.
Ukáže se, že Steven, Izzy ani Axl úplně nezvládnou sami sundat náhradu. Nevím, jestli jsou ještě pod parou nebo takový paka. Každopádně je tedy musím ještě rozdělit do dvou schopných týmů.
Jsou jak malý. Vyměním Stevena za Slashe a konečně se pustíme do práce.

Pokusím se povolit první šroub. Marně. Skočím na ten hasák. Ten se však pod moji vahou ani nehne. Slezu dolů.
" Můžeš?" Sladce se usměju na Duffa. Zkusí to samé co já. Někdo to pořádně utáhl nebo je to zrezlý. Musí mu pomoci i Steven a společnými silami takhle povolí všech dvanáct šroubů. Odkutálí poškozené kolo a začnou přidělávat náhradu.
Nechám je, ať se s tím poperou. Chci si dát cígo.
Poohlédnu se po své bundě. Najdu ji přehozenou přes dveře s otevřeným oknem. Pousměji se. Docela fajn nápad. Dojdu k ní a zjistím, že tam není pouze moje ale i Axlova džíska.
Prohledám všechny kapsy, ale zklamaně si uvědomím, že jsem nechala krabičku v autě.

SEX, DROGY A ROCK 'N' ROLL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat