❤Μερια Emilys❤
"Τι κανεις εκει?"ρωτησα την Sophia καθως εμπαινα στην κουζινα..
"Οι αλλες που ειναι?"με ρωτησε..
"Ειπανε οτι θα πανε πανω...."της ειπα και την πλησιασα..
"Τι εχεις?"την ρωτησα ξανα.
"Δεν ειναι τιποτα...θα μου περασει.."μου ειπε και χαμογελασε ψευτικα...
"Δεν μπορεις να μου κρυφτεις εμενα.." της ειπα..
Αυτη αμεσως με κοιταξε και εκατσε σε μια καρεκλα..
"Απλα δεν μου αρεσε αυτο που ειπε η Olivia.."μου ειπε..
"Για τον Max..?" Την ρωτησα παρολο που ηξερα την απαντηση.
"Ναι γι'αυτον..δεν μπορω να φανταστω οτι πισω απο αυτους τους δυο φονους κρυβεται ο Max.. απλα δεν μπορω να το φανταστω..εχω μιλησει μαζι του και δεν μου εδειξε τιποτα κακο...ακριβως το αντιθετο μαλιστα..ηταν πολυ καλος." Μου ειπε.
"Το ξερω... φαινεται" της ειπα..
"Και τωρα αυτο που βρικαμε για τα δυο θυματα δεν βοηθανε.. επειδη την βοηθησε την κυρια Dobs η Anara..αυτο δεν σημαινει οτι ηταν και φιλες" μου ειπε..
"Ναι...αλλα ειναι και αυτο ενα στοιχειο.."της ειπα εγω...
"Οτι πεις..."μου ειπε και κοιταξε το dvd που κραταγε στα χερια της.
"Μακαρι να ειναι ολα αυτα μερικες υποθεσεις και τιποτα παραπανω."μου ειπε..
" Το DVD ποτε θα το δωσεις πισω?"της ειπα και κοιταξα το dvd.
"Δεν ξερω...παντως τζαμπα το πηρα... ουτε παιζει ..." μου ειπε..
"Που ηξερες οτι ειχε αυτο το DVD?"την ρωτησα..
"Μου το ειχε πει μια φορα που την ειδα η κυρια Dobs...απλα το θυμηθηκα τοτε και το ειπα για να κερδισουμε χρονο.."μου ειπε.
"Παλι καλα...γιατι δεν ηξερα τι να πω..." της ειπα και χαμογελασα..
"Μπορεις να με βοηθησεις να το παω σημερα πισω...δεν το μπορω αλλο"μου ειπε και με κοιταξε..
"Εννοεις τωρα??"την ρωτησα..
"Ναι...πλς" μου ειπε..
"Και στα κοριτσια τι θα πουμε??"την ρωτησα...δεν μπορουμε να παμε ολοι μαζι..
"Ας πουμε οτι θα παμε για λιγο εξω να περπατησουμε.."μου ειπε η Sophia και σηκωθηκε απο την καρεκλα..
"Sophia δεν ξερω..οι γονεις της Crystal θα ερθουν σε λιγο... πρεπει να μας βρουν εδω..."της ειπα..
"Σε παρακαλω Emily ..δεν το θελω κοντα μου.." μου ειπε και μου εδειξε το DVD..
Μετα απο μερικα λεπτα αφου το σκεφτηκα, αποφασισα οτι θα την βοηθησω."Λοιπον....τοτε αφου θα παμε...παω να πω στα κοριτσια οτι θα παμε για περπατημα..." της ειπα και πηγα πανω ..
Ανοιξα την πορτα του δωματιου της Crystal και κοιταξα το κρεβατι... και οι δυο ειχαν κοιμηθει...τελεια...αυτες κοιμουνται και εμεις θα παμε μεσα στην νυχτα ενα DVD σε εναν τρελο.
Σιγα..σιγα εκλεισα την πορτα και με αργα βηματα κατεβηκα κατω..
Η Sophia με περιμενε στην εξωπορτα και μολις με ειδε χαμογελασε..
"Τι ειπαν?" Ρωτησε..
"Δεν ειπα κατι" της ειπα και εκεινη με κοιταξε στα ματια..
"Κοιμουνται" της ειπα...
"Κοιμουνται??"ειπε σοκαρισμενη η Sophia..
"Ναι γι'αυτο παμε γρηγορα το DVD πισω στον κυριο και μετα να ερθουμε και να κοιμηθουμε και εμεις...γιατι σημερα δεν μπορω αλλο..κουραστηκα...αυτη η επισκεψη στο σπιτι της κυρια Dobs για να βρουμε πληροφοριες με κουρασε..
"Ενταξει τοτε παμε γρηγορα.." μου ειπε..
Μαζι βγηκαμε απο την εξωπορτα του σπιτιου και προχωρησαμε στον δρομο...
"Ποσο μακρια ειπαμε οτι ειναι?"ρωτησα την Sophia..
"Δεν ειμαστε μακρια...ξερω ακριβως που ειναι το σπιτι του..
"Το DVD το εχεις?" Την ρωτησα αφου ξεκινησαμε να περπαταμε.
"Ναι στην τσαντα μου το εχω"μου ειπε και ακουμπησε την τσαντα της.
"Σημερα ειναι ωραια νυχτα...τα αστερια ειναι τοσο ομορφα.." μου ειπε η Sophia η οποια κοιταζε τον ουρανο..Εγω ειχα τα ματια μου στον δρομο διοτι φοβομουν μηπως και μας επιτεθει κανεις...ποτε δεν ξερεις ποτε θα σου ερθει και απο που..αυτες ειναι οι καταστασεις που θα πρεπει να δειξεις οτι μπορεις να παλεψεις..
Με την Sophia περπαταγαμε για μισι ωρα...μεχρι που σταματησε αποτομα και κοιταξε το σπιτι μπροστα μας.
"Φτασαμε" ειπε και εβγαλε το DVD απο την τσαντα της..
"Ωραια παμε να το αφησουμε και να φυγουμε γιατι δεν μου αρεσει καθολου αυτο το μερος την νυχτα.." της ειπα και κοιταξα τριγυρω..
"Ενταξει παμε"μου ειπε και προχωρησαμε προς το σπιτι..
"Χτυπα το κουδουνι μπορει να κοιμαται και αυτος οπως και οι αλλες" της ειπα και αυτη χτυπησε το κουδουνι.
Εγω γυρισα απο την αλλη και κοιταγα το τοπιο γυρω..
Παντου υπηρχε σκοταδι και πολυ λιγο φως...
BẠN ĐANG ĐỌC
RIVERDALE
Teen Fiction•Περιληψη• _________________________________________ Σε μια πολη που ονομαζεται Riverdale..συμβαινουν διαφορα πραγματα..ενα απο αυτα ειναι και οι μυστηριωδες δολοφονιες στο ποταμι που υπαρχει εκει κοντα στην πολη...Οταν ενας ψαρας βρισκει το πρωτο π...