3

283 40 7
                                    

S odhodláním otevřela velké dveře po zjištění, že je zrzek už dávno pryč. Měla na něj docela dost velký vztek. Kdo by také neměl, když do vašeho domu, bez jakéhokoli zeptání, jen tak vejde kluk s žádostí o děti? Nikomu by to nebylo příjemné.

„Idiot!” řekla rozhořčeně dívka s tmavými vlasy a pomněnkovýma očima. Potřebovala si provětrat hlavu a to opravdu hodně. Nedokázala se přenést přes fakt, že s ní její 'kamarád' chce bydlet někde daleko. Ještě k tomu daleko od svého milovaného tatínka.

Sešla menší schody. Zatla ruce v pěst a s odhodláním se vydala na kopec za domem. Mohla odtamtud vidět celou vesnici. To ale dnes zas tak nepotřebovala. Potřebovala si uklidnit velké nervy, které jí v ten moment proudily celým tělem.

„Jak si to jako představuje? Přijde k mě domů a má takové hrozné řečičky!” rozhodila dívka rukama a dál stoupala do zeleného kopce. Nervy jen a jen rostly.

Udělala poslední krok a vyšla tu nedobytnou 'horu'. Chvíli váhala, zda se opravdu otočit a pozorovat západ slunce, odehrávajícím za vesnicí. Zhluboka se nadechla.

V ten moment, jakoby by jí ten čerstvý vánek pomohl. Její hněv začala krotit vůně přírody a šumot blízké velké řeky Seiny. Je až zvláštní, jak krásy okolo nás, dokáží uklidnit všechen stres a vztek. Hold si matka příroda přeje, aby byli všichni šťastní.

„Co já bych dala za to, objevit svět.” zasnila se mladá dívka a na pár minut zavřela své pomněnkové oči. Měla opravdu rozvinutou představivost.

Dokázala si představit místo, o jímž snila. O místě, kde by byla místnost s různými šaty a vše s nimi spojené. Moc ráda navrhovala různé šaty, stejně tak jako četla.

Nikdy ale nedostala šanci si nějaké šaty ušít. Vždy je šila lidem ve  vesnici. I přesto domněnku, že je dívka s velkým talentem divná. Její otec jí měl rád a to jí naprosto stačilo.

Nepotřebovala prince na bílém koni. Ani nepotřebovala toho nafoukaného Nathanaëla Kurtzberga! Vystačí si sama se svou fantazií. Nic víc nepotřebuje.

„V knihách o tom bylo tak mnoho!” na svých balerínkách se zatočila a pokusila se dál snít o místě svých snů. Ladným dopadem spadla do smaragdové trávy, která celou dobu dodávala lesk malému kopci. „Proč je tedy tak těžké dostat se z vesnice, ve které se neděje nic zvláštního? Kéž by existovalo místo, kde se všechny mé sny stanou skutečností.”

By: BadKitty03 💚💚

Princess And The Cat |w. @BadKitty03Kde žijí příběhy. Začni objevovat