8.fejezet-érzések

607 47 0
                                    

Mikor az alfa bólintott a többiek elkezdtek futni az erdő felé. Én utánnuk néztem, majd  a kislányra tekintettem.

-Menj csak.-mosolygott. Megnyaltam az arcát, és a farkasok után eredtem. Gyorsan utol is értem őket.
Kis időn belül egy enyhe nyomást éreztem a halántékom körül. Arra koncentráltam, és kis idő elteltével meg is szünt, ezzel egyetemben pedig hallani kezdtem a többieket. Vagyis a gondolataikat.

~Végre már ideje volt.-gondolta Tomash.

~ Ne szekáld már ez neki még új.- védett meg egyből Susan, kissé oldalára taszítva a fiút.

~ Jó na.

~Tehát tudunk a gondolatainkkal kommunikálni.

~ Igen, de csak farkas alakban.

~ És ha a másik akivel beszélni akarsz  nincs 150 méternél messzebb. -szólt közbe David.

~Értem.

A diskurálás után versenyt futottunk, játszottunk egymással, meg persze birkoztunl is. Mikor elfáradtunk letelepedtünk egy kissebb folyó partján. Juan mindig a közelemben ólálkodott, de be kell vallanom, hogy mikor messzebb került tőlem, akkor én csökkentettem le a távot.

~Az érzéseinket is meg tudjuk osztani egymással. -mondta Dave.

~Tényleg? Wow.

~Ja de ahhoz vagy nagyon zaklatottnak, vagy nagyon nyugodtnak kell lenni. -akadékoskodott Jeremmy.

~Így is meg lehet csinálni. -szólt közbe David.

~Akkor kezdheted is.-mondta Tom.

~Jó. -mondta és kis idő után tényleg éreztem a belőle áradó érzéseket.

~ Én vagyok a kövi. -mondta Su és ő is megmutatta nekünk.

~Vagyok. -tárta ki a lelkét nekünk Jeremy. Ez így ment tovább majd a végére én és Juan maradtunk.

~ Muszáj? -hisztizett, és eltakarta egy mancsával az orrát.

~Kérlek. A kedvemért. -telepedtem le mellé.

~Jó. - morogta.

Szabadon áramlottak ki belőle az érzések. Hűség,  büszkeség,  és vonzalom. Nem is akárki felé. Felém. Alig hittem el.

~Tessék. -morogta, és elfordította a fejét tőlem. Senki sem szólt semmit. Mindenki csendben ült. A hirtelen ért információk miatt csak pár percel később eszméltem fel, hogy már csak én vagyok hátra.

~Én jövök. -törtem meg a kínos legkört. Behunytam a szemem és arra koncentráltam, hogy az érzelmeim utat törjenek maguknak. Volt hűség a falka felé. Büszkeség az edzésen történtek miatt, öröm a tagság miatt. Szeretet a családom és a barátaim felé, hála a befogadás miatt és igen erőteljes vonzalom egy bizonyos  farkas felé, ami még engem is meglepett, de így visszagondolva a ma történtekre nem is olyan meglepő. Tényleg vonzódtam hozzá.

~Hűha. -mondta Dave.

~Te. Te is úgy érzel irántam.

~Szerelem a levegőben.

~Úgy tűnik.

A farkas (1. Könyv - Ébredés )/Befejezett/Where stories live. Discover now