"Birlikte yaşayabileceğiniz değil, onsuz yaşayamayacağınız kişi ile evlenin" ....
Aslı bu satırları okur okumaz aklına Kerem geldi. 'Onsuz yaşamayı asla düşünemem ben' diye içinden geçirdi. 'Ama ya babam istemezse' diye düşünmeden edememekteydi. Ne kadar zormuş ailen ve sevdiğinin arasında kalmak... Diye düşündü Aslı.
***
Aslı ve Kerem kısa süreli olumsuzlukları bir süre geride bırakıp görüşmeye devam ettiler.
Birbirlerinin sesini duymak onlara güç vermekteydi.
Aslı Kerem'in ona hediye ettiği telefonu ailesinden gizlemek için elinden geleni yapıyordu.
Konuşamasalar bile Kerem ile saatlerce hatta sabaha kadar mesajlaşıyorlardı.
Kerem Aslı'yı çok sevdiğini, özlediğini yazıyordu her mesajında.Ve bir mesaj daha 'bir resmin yok ki ellerimde doya doya bakayım resimdeki gözlerine. Isıtırdı belki resimdeki gözlerin titreyen yüreğimi'.
Aslı sabaha kadar bu mesajı düşündü. Sabah şiş gözlerle uyanmıştı.Annesi 'hayırdır kızım. Sen hiç uyumadın mı? Diye sordu.
Aslı omuz silkerek sessiz kaldı bu soruya. Olanları bilmiyor musun? Dercesine...
***
Hafta sonu olması Aslı'nın keyfine yerine getiriyordu. Tabi bu keyif kahvaltı masasında son bulacaktı yine.Aslı'nın babası gözlerini dikmiş Aslı'ya bakıyordu. Aslı aldırmıyor gibi görünsede kalbi çok hızlı çarpıyordu. Babası çok despottu her konu da.
Safiye hanım eşinin bu halinden anladı kızgınlığını. Arada konuyu açıyordu eşinin dikkatini çekmek için.
Aslı daha fazla dayanamayıp bir kaç lokma alıp' bana müsaade. Size afiyet olsun, ders çalışmalıyım'diyerek merdivenleri hızla çıktı. Babası gözünü dikmiş Aslı'ya bakıyordu.
Kendini bir hışımla odaya atan Aslı çalışma masasına oturup önüne boş bir kağıt ve kalem aldı. Gece boyu düşünmüştü bu yapacağını.Aslı Kerem'e doğum günü hediyesi olarak mektup yazıp yollamaya karar verdi. Ve kısa süre sonra kelimeler yağmur yağmur akar bembeyaz kağıda...
Merhaba çimen gözlüm,
Bu mektubu sana olan aşkımı anlatmak için yazıyorum. İnşallah doğum gününde eline ulaşacak.
Sensiz günler çok zor geçiyor. Seni görememek, dokunamamak öyle zor ki.
Sesini duymak yetmiyor bazen ama olsun. Ben buna da razıyım. Seni çok seviyorum biliyor musun? Sende beni sev çimen gözlüm, koru kolla, benim senden başka kimim var öyle değil mi? :)Sana güzel bir süprizim var. Zarfın içinde. Doğum günü hediyesi olarak yolluyorum onu sana.
İyi ki doğdun aşkım. İyi ki benim aşkım oldun. Seni çok seviyorum.
CD içine şarkılar yükledim. Hepsi benden sana gelsin. Dinledikçe beni hatırla ve seni sevdiğimi sakın unutma.
Allaha emanet ol çimen gözlüm...
Aslı bu satırları yazarken çok duygulandı. Gözleri dolmuştu. Özlemek çok ağırdı.
Aslı, Mektubunu koyacağı zarfa bir adet resmini, önceden hazırlamış olduğu CD yi koyar ve zarfın içine kendi kullandığı parfümü sıktı. Zarfı kapattı.
Kerem'in ablasından adresi önceden aldığı için Kerem'in çalıştığı yerin adresini yazdı ve zarfı hafta içi okula götüreceği kitabın arasına sıkıştırdı.
Aslı hafta içi uyanır uyanmaz hemen postaneye gitti. Kerem'e yazdığı mektubu görevliye verdi ve 'zarfın üzerindeki adrese gönderir misiniz? Dedi. Ardından postaneden ayrıldı.Görevli mektubumun üç dört güne yetişeceğini söylemişti.
Aslı bu duruma çok sevindi. Çünkü 14 mart Kerem'in doğum günüydü. Tam o günde Kerem'e ulaşma ihtimali süperdi.
Aslı Kerem ile konuşurken ona süprizini hissettirmemek için çok çabaladı.
Hatta Kerem ses tonundan birşeyler gizlediğini anlamasın diye onunla telefonda konuşmaktan kaçınmaktaydı. Sadece mesaj atmaktaydı.
Aşk Kokulu satırlarım Kerem'e büyük sürpriz olacak hayalleriyle 14 martı bekledi Aslı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARE-İ DİL (KİTAP OLDU! ) Sipariş Adresi Www.pembevagonlar.com
RomanceEn büyük örtü sevdan bedenime... Seni seviyorum adamım!Seni sevmek mi? Sevilmeden delice sevmenin özeti.Kendini girdapta kaybetmek gibi birşey. Yaşamakla ölmek arasında, tam da uçurumun kenarında yürümek gibi... Aşkından lâl olan dilimin, bir...