Alarmın sesi her zamankinden daha mı fazla çıkıyordu yoksa ben geç yattığım için mi bu ses kulaklarımı tırmalıyordu.Ben bu düşüncelerle boğuşurken birden kendimi yerde buldum offf yinemi? bu yataktan daha kaç kez düşecektim bilmiyorum ama bu seferki baya bi canımı yakmıştı . Herneyseki uyanmayı başarabilmiştim hep ebru yüzünden oluyor bunlar, kendisi uyumuyor aynı zamanda benide uyutmuyordu. Okula gidince bunun hesabını bana verecekti. Okuldaki son senem olmasına ramen hala ilk günkü heyecanla gidiyordum okula, en büyük hayalim doktor olmak. Kafama koydugum şeyi yapmakta üzerime yoktur biraz kendimi şımarmayım bari derken beynim benim doktor olacağımı kabullenmekte zorlansa da ben vazgeçmeyecektim. Denemekten ne çikar ki olmadi hemşire olurum. Yerde kurduğum bu güzel hayallerden sonra kalkmam gerektiğini farketmem uzun sürmedi. Dedem her zamanki dinçligiyle erkenden kalkmış bizim uyanmamizi bekliyordu. Bu adama gerçekten hayrandım resmen yaşlandıkça genclesiyordu. Bu işte bi terslik vardı ama ne? bense büyüdükçe sorumluluklarin vermiş olduğu stresle yaşlanmış hissediyordum. Yüzümu yıkarken aklıma 10 gün sonra duzeklenecek olan mezuniyet partisi geldi. O partide çok güzel olmalıydım zaten güzelsin diyen iç sesime teşekkür ettikten sonra kahvaltıya indim. Anneannem her zamanki gibi krallara layık bir masa hazırlamıştı. Tamda diyete başladığım gun olacak işmiydi. Kendimi çok aç hissediyordum karnımın gurultu sesi bunu tastikler nitelikteydi. Oda benimle aynı fakirdeydi. Masadaki sessizliği dedem bozdu kızım senin icin para ayırdım kiyafet alacakmışsın heralde anneannen söyledi. Kafamı olumlu anlamda salladım bu kadın resmen bi melek olmalıydı benim söylemeye çekindiğim şeyleri anlayıp beni zor durumlardan kurtarıyordu. Mutluluğum yüzümden de anlaşılıyor olacak ki ikiside bana bakıp gülmeye başladılar. Ben mutlu olunca onlar benden daha çok mutlu oluyorlardı bunu dile getirmeseler bile hissedebiliyordum. Hiç bir şey yemeden masadan kalkmama kızsalar da diyette olduğumu onlara söyleyemezdim. En son diyet yaptigimda anneannem elinde börek tesisiyle akşama kadar arkamda dolaşmıştı 1 hafta da vermek için uğraştığım bütün kalorileri bir gecede tekrar aldığımı hatirliyorum . Düşüncesi bile midemi bulandırdı. Hele sabaha kadar 7 tane maden suyu içtiğimi hesaba katmıyorum bile. Sabah sabah ne bu gevşeklik biraz hızlı ol diyen iç sesime, sen sus kız diye çemkirirken gerçekten de geç kalmıştım. Üzerimi değiştirip hemen okula gitmek için otobüs durağına koştum. Okula ulaştığımda bizim gurup toplanmış bahçede plan yapıyorlardı. Yanlarına yaklaştigimda beni görmezden gelmeleri zoruma gitmişti. Arkamdan gelen sese kulak verince burcunun beni cagirdiğini gördüm yanlarına gidince hic bisey yokmuş gibi davranmalari dahada sinirimi bozmuştu. İç sesim onlara küfür etsede dışıma belli etmemem gerekiyordu. Okulu kıralım bu gun diyen aliye göz ucuyla baktım benim kızdığımi anlayip üfff sende hic cekilmiyorsun gamze derken morali bazulmuştu derken yanımıza burcunun çift yumurta ikizi cem geldi. Burcunun aksine çok akıllı, becerikli, yakışıklı..... iç sesim bunlari birer birer sayarken ağzımın suyunun aktığını farkettim. Alinin öksürür gibi yaparak beni uyarması resmen rezil olmamı engellemişti. Burcu benim en iyi arkadaşım biraz saftır ama çok güzel bi kalbi vardır. Malesef imkansız bi aşkın pesinden sürüklenip gidiyor. Cem okulu kırmayı teklif edince once aliden izin alır gibi alinin gözlerine baktım sinirlensede fazla belli etmemeye çalıştı. Burcuyla beraber birbirimize baktık olur dedikten sonra derse girdik. Öğleden sonra bahçe duvarından atlayıp okulu terkettik. Ilk defa okulu kırıyordum ve bunu bi erkek için yapiyordum. Benim için degerliydi cem. Beynim ceme odunun teki derken kalbim ama olsun belki ben odun seviyorum dur diyordu kendi kendime gülerken burcu dirseğiyle karnima vurdu. O an sesli dusundgümu farkedip kendimden utandım. Aliyle cem benim kendi kendime konuştuğumu dusunup gülmeye başladılar. Derken burcu konuyu değiştirip mezuniyet törenine getirdi. Elbise almamız gerekiyordu ama önce erkeklere takım elbise almalıydık ki sonra bizi rahat bıraksınlar bizde burcuyle rahat rahat alışveriş yapalım. Pahali bi mazaya girdik erkeklerin işi uzun sürmedi ikiside ilk denedikleri takım elbiseyi alıp çıktılar. Ve yine burcuyla başbaşa kaldık. Burcu mürdüm rengi bi abiye denedi bense pudra pembesi abiye denedim. Ikimizde prenses gibi olmustuk tipkı masallardaki gibi. Tabi prense dönüşecek bi kurbağam yoktu henüz. Elbiseleri aldıktan sonra bi kafede oturup sohbet etmeye başladık. Ilk tanıştığımız gun geldi aklıma beni o zengin züppelere karşı korumuştu o zamandan bu yana hep en iyi arkadaşım olarak kaldı biz sohbet ederken siparişlerimiz masaya geldi. Koleje gitmem ve burcuyla tanışmam tamamen bi tesadüften ibaretti. Orta gelirli normal bi ailenin kızıydım annem ve babami trafik kazasında kaybettim yetim ve öksüz olduğum için sonrasında bir adam bana burs vermek istediğini söylemiş okul müdürünün de yardimiyla buralara kadar gelebilmiştim. Gamze sisstttt nerelere daldin diye soran burcuyla hiçç diye cevap verebilmiştim. Kahvelerimizi yudumlarken aliyle cem yanımıza gelip oturdular onlarda kahve siparişi verip beklemeye başladılar. Cem söze girip eeee anlatin bakalim okulda yaşadığınız en ilginc olay neydi diye bi soru yöneltti herkes şaşkın bir sekilde birbirine bakarken ali söze başladı. Arkadaşlarla ıddaya girmiştim alt sınıflardan bi kızı 2 saatte tavlarım diye cem soze girip oooooo siz çıtayı baya yukseltmişsınız derken ali anlatmaya devam etti kız iki saatin sonunda beni dudağımdan öptü. Burcu bu olayı dinledikten sonra baya bi morali bozulduysada belli etmemeye çalıştı. Cem sıra bende diye anlatmaya basladi geçenki matematik sınavına hic çalışmadan 100 aldim. Beynim bu çocuk çok zeki ama fazla zekada şartelleri attiriyo sanırım derken gözlerimi ondan alamıyordum. Burcu bizim ikimizin birlikte yaşadığımız bi olayı anlatıcam size dedikten sonra bana dönüp hani sana burs veren adamın kim olduğunu öğrenmek için müdürün odasına izinsiz girmiştik sonra da suc ustu yakalanıp ceza yemiştik hatirliyormusun dediğinde hepimiz gülmeye başladık ne sacma seyler yaşamışız ama o zaman bu yaptıklarımızın hepsi mantıklı geliyordu. Ben izin isteyip masadan kalktım akşam olmak üzereydi eve gitmem gerekiyordu yoksa dedem merak edip ortalığı ayağa kaldırırdı. Hızlı adimlar la evin yolunu tuttum. Eve ulaştığımda aksam yemegi için anneanneme yardim ettim sonrasında yemeğimi yiyip odama çekildim.
10 gün sonra nihayet bekledigim gun gelmişti çok güzel olmalıydım. Hiç kimse gözünü benden alamamalıydı mesela cem bu gece onunla dans etmeyi çok istiyordum. İç sesim onda ne buldugümu bana sorarken sen anlamazsın diyip onu susturdum. Elbisemi giydim hafifçe makyajimi yaptıktan sonra ayakkabılar ve işte tamam çok güzel oldum. Ali beni almaya geldi saat 20:00 da partideydik herkez gelişmişti cem hariç. Kalabalıkta burcuyu bulup cemi sordum ada eliyle cemi gosterdi bi kızla dans ediyordu çok sinirlendim yanına gidip beni farketmesini sağladım. Cem dans edelim mi? Kendimden nefret ediyorum ya bi kiz böyle bi şeyi nasil söyler bu çocuk benim gerçekten de dengemi bozuyor. Cem olumlu anlamda kafasını sallayinca dans etmeye başladık. Sahneye çıkınca bütün gözler üzerimizdeydi sanki orda sadece ikimiz vardık.
Sonra .... sonrasını hatırlamıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Sevgilim
Teen Fiction"Papatyalar kaparıldıktan sonra kokarmış." Bir ölüm ancak bu kadar güzel kokabilirdi. Bir ölümlü, ölüme ancak bu kadar meydan okuyabilir. Ve bir ölümlü, ölümü ancak bu kadar çok sevebilirdi. Bu mısralar dudaklarından dökülürken ağlamasına mani olam...