Bonzai İle Dans

7 0 0
                                    

Son zamanlarda şu popilik denen bir şey çıktı popülerin kısaltımasıymış sanal alemde beğenisi fazla olan popiymiş,fameymiş falan filan sonra bu partielr çıktı tabi popi olmak için her hafta partiye gidenler partiye girmeden önce bonzai içip partide patlayanlar çünkü her şey güzel oluyordu kafa oynuyorladı herkesin önünde opi olacakalrdı sırf sanal ortamlarda beğenim fazla olsn diye değer miydi ? Ama nlar için değerdi tüm kızlar olara bakcak kızlar peşlerinden koşcak bunlar sadece iyi yönlerini düşünüyor o bonzaiyi içmeden durabilecekmiydin günlük hayatta ? sonra popilikti falan derken semt çocukluğu olmaya kara verir çünkü semtte ona kimse karışamayacaktı ama hepsi boş işdi önemli olan adam olmaktı ama onlar popi yada semt çocuğu olunca adam olunuyor sanıyor küpe takana oğlan,elinde tesbih olana adam deniliyordu semt çocuklarına göre ama eline her tesbih alan adam olmuyor her küpe takanda oğlan olmuyordu "biz ne adamlar gördük gül gül öldük" hesabı. Bonzai iyice tatlı geliyordu 1-2 saatlik hayal dünyası için ölümü göze almışlardı o komadan çıkamayacaklarını hiç düşünmüyorlardı.Fazla değil sadece 1gr fazla koysa ölüp gideceklerdi ama onlar için artık oyun haline gelmişti bonzai esrar gibi pahalı da değildi bi sigara paketi fiyatındaydı hayal dünyasıydı.

Hergün biri bu işin içine giriyordu çünkü bağımlılık yapmıyor sanıyorlardı ama içtikçe tatlı geliyor tatlı geldikçe içiyordun.yine bir hafta sonu cafelerin önü tıklım tıklım kapıda dam arayanlar ara sokaklarda bonzai içenler partide patlayacaklar ya hani. Artık bonzai ölüm oyunu olmuştu iyice sonra ergen kafaları arkadaş grupları varya evden kaçanlar cebine bi sustalı alıp çocukları gaps edenler artık küçük bir çocuğun gece dışarı çıkması zorlamıştı.Bonzai içip birbirlerine sataşanlar silahla suçsuz birilerini öldürenler. Cebindeki sustalıya güvenen 5-6 arkadaş gidip telefoncuyu soyup 1 saat sonra yakalanmışlardı 18 yaşıdann küçük olanlar kurtulmuş 18 yaşından büyük olan 3 kişi cezaevine girmişti bile onlar nasıl yaşayacaktı ki cezaevinde bonzai olmadan. Sevgilisini arkada bırakıp annesini babasının hiç tahmin bile etmediği çocukları cezaevindeydi. Ama bir ders alması lazımdı onların 2-3 ay sonra cezaevinden çıktıktan sonra iyice abi olacaklardı çünkü cezaevinde yattılar. Çıkmışlardı pişmandı herşeyden bir daha bonzai içmeyeceğine tövbe etmişti tabi ne kadar dayanacaktı dışarı çıkığı ilk sabahlara kadar dışarda özgürlüğünün tadını çıkarmıştı çünkü cezaeevinde kalmak o kadar basit değildi belki bazıları 3 gün bile dayanamazdı onlar 3 ay kalmıştı içerde sevgilisi artık yüzüne bakmayacaktı annesinin babasının yüzüne nasıl bakacaktı ?

Sonra kızlarda popilik merakı çıktı partielrde kolonların üstünde götünü başını açıp kıvırtıyor sanal alemde göbeği açık fotoğraflar atınca erkekerlin dikaktini çekip popi oluyordu babanın şerefini iki paralık ediyordun değiyor muydu bir beğeni için ama onlar popi olacaktı geleceği hiç düşünmüyorlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bonzai İle DansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin