פרק 32 - "לדאוג בשביל שניים"

5.6K 449 174
                                    


תמיד יש את הדבר האחד שמשנה אותך, מחליף אותך ב180 מעלות. לעולם לא חשבתי שהדבר הזה יהיה משהו שגדל בתוכי, תרתי משמע. התחלתי לראות את העולם אחרת, זה כאילו שלא שמתי לב לכמות התינוקות בעיירה. כבר כמה ימים אני מביטה בדרך לעבודה, חזרה ממנה, כשאני הולכת עם אליס לקניות, זה כאילו שפתאום אני רואה את קשר האמא והילד.

החלטתי להמשיך לחיות כרגיל, לעבוד בדיינר עד שארגיש שאני לא יכולה. מחשבות רבות עברו לי בראש בימים האחרונים... האם להוליד את התינוק? לוותר? כלומר... איך אני אהיה אמא? עד לא מזמן אני בעצמי הייתי ילדה, מה אם אני לא מוכנה?

"סליחה?" נשמע קול משולחן 8. "מה עם ההמבורגר שלי? אני מחכה כבר שנה!"

נאנחתי והתקדמתי אל השולחן כשבידי האחת צלחת עם אוכל ובשנייה שני משקאות. "בבקשה, סליחה על האיחור" חייכתי חיוך מזויף "עוד משהו?"

"כן, הזמנתי המבורגר בתוספת חריף" הלקוח החלק לפרק את ההמבורגר, הוא הושיט לי את הצלחת וקירב אותה אל פניי "תטעמי, את מרגישה חריף?"

הזזתי את ראשי הצידה, אך הריח היה חזק. הריח של ההמבורגר נכנס אל אפי והרגשתי איך כל מה שאכלתי ביממה האחרונה עולה למעלה. מבלי לענות ללקוח רצתי אל השירותים והתחלתי להקיא. הדלת נפתחה כשקיילי עומדת ליד הדלת בידיים שלובות "ככה אני מגיבה לירקות"

שטפתי את פניי, הרגשתי זוועה. "קיילי אני לא מסוגלת ככה, כבר כמה ימים שאני מקיאה מכל דבר קטן"

קיילי הושיטה לי מגבת "קראתי שזה לא נמשך כל ההריון, כל ההקאות האלה. אבל אנחנו צריכות ללכת לרופא, צריך לבדוק איך ממשיכים מפה ולוודא במאה אחוז"

"ממשיכים מה?" שאלתי בהרמת גבה.
קיילי נאנחה "לוס את משאירה אותו או לא?"

השפלתי את מבטי "קודם כל אנחנו לא בטוחות שאני בהריון. ודבר שני, אני בחיים לא אקח חיים של תינוק, זה לא בא בחשבון. אבל אני יכולה להגיד בוודאות שלא ככה חלמתי שיהיה לי ילד מאיידן"

קיילי הרימה גבה והביטה בי באדישות "קודם כל, המחזור שלך מאחר וזה אף פעם לא קורה לך. ודבר שני, חלמת על ילדים איתו?"

כשאמרתי את זה בקול הרגשתי כמו מטומטמת "חלמתי שהוא יהיה איתי בלידה ושנגדל את הילד יחד"

קיילי ליטפה את ראשי "אני אהיה האיידן שלך. אהיה איתך גם בלידה וגם אגדל את הילד איתך"

"זה אמור לנחם אותי?" עניתי בצחוק.
"את האמת," קיילי הביטה לצדדים "לא"
נאנחתי והבטתי בה "אנחנו עדיין לא בטוחות בכלום"

קיילי הסכימה וברגע אחד הפכה לרצינית "בגלל זה היום קבעתי לנו תור אצל הרופא, לוס גם אם את פגועה זה לא אומר שאת צריכה להזניח את עצמך ואת הבריאות שלך ואולי את בריאות תינוקך העתידי"

My Angel Or My DevilWhere stories live. Discover now