-Ti meg mit csináltok? -kérdezte valaki. Erre Juan leugrott rólam, én pedig sietve felültem. Olivia és Kevin állt a folyosón karba tett kézzel egymás mellett, vagyis a ,, haragszunk Derbára, mert másokkal is ismerkedik" klub elnökei.
-Te tényleg elmész vele randizni?-bökött az ujjával Juan felé a fiú, miközben olyan megvetően nézte végig, hogy még nekem is felállt a szőr a hátamon tőle.
-Igen. -mondtam habozás nélkül.
-Miért mi van benne ami annyira tetszik neked?
-Ezt hogy érted? -ráncoltam a szemöldököm.
-Én szerintem megyek. Később találkozunk. -mondta Juan és felkelt a helyéről.
-Nem nem mész te sehová. Itt maradsz. -lökte vissza a helyére Kevin, mire felpattantam, és közéjük álltam.
-Hagyd békén őt Kev.-morogtam halkan, de annál határozottabban.
-Végig fog ő is hallgatni.
-Nem értem. Mégis mi bajod van Kevin Rassh? -sziszegtem ellenségesen.
-Az, hogy még csak nem is ismered. Tök ismeretlen, és te még elmész vele randizni, vagy akárhová.
-Nem is megyek el vele akárhová.
-Igen? Akkor hol voltál ma délután? Senki sem tudott rólad semmit, nem vetted fel a telefont. Csak valaki véletlenül látta, ahogy felülsz mögé egy motorra és elhajtotok!!-kiabált Kevin. Még sosem láttam őt ilyen dühösnek.
-Én most felmegyek ezt magatok között kell elintéznetek.-mondta Juan és amilyen gyorsan csak tudott eltűnt a folyosóról.
-Vele voltam. -mondtam higgadtan. Majd mikor láttam hogy mondani akar valamit gyorsan közbevágtam.-Felszálltam mögé arra a motorra, mert megbízom benne.-kiabáltam már én is.
Erre nem mondott semmit, csak sarkon fordult és elment. Olivia aki eddig csak csendben hallgatott végre megszólalt. Kifújtam a levegőt, és leültem. Nagyon kifárasztott ez a vita.
-Deb. Nekem sem tetszik az a csávó. -mondta halkan Olivia aki eddig csak állt és hallgatta a beszédünket.
-Igen? Megtudhatom miért nem? Mert mindha egyszer azt mondtad volna, hogy jól néz ki.
-Van benne valami... Valami vad.
Felnevettem. Ha tudná mennyire igaza van.-Ne nevess te is észrevetted ne tagadd.-háborodott fel egyből.
-Talán egy kicsit más,mint az emberek 90%-a, de az miért baj? Legalább van egyénisége. -komolyodtam el.
-Nem baj, csak fura. Az emberek pedig nem szeretik a fura dolgokat.
Megfordult és ő is fakepnel hagyott. Én csak álltam ott, és a szavait elemeztem. ,,az emberek pedig nem szertik a fura dolgokat".
-Csakhogy én nem vagyok ember.-morogtam az orrom alatt.
ESTÁS LEYENDO
A farkas (1. Könyv - Ébredés )/Befejezett/
Hombres LoboTörténet egy lanyról aki farkassá valtozik. Ha érdekel olvass bele. 🎖389 🎖194 🎖34 🎖16 🎖11