Πως τα βιβλία αλλάξαν το τρόπο που σκέφτομαι....

89 13 19
                                    

Τα βιβλία πιστεύω δεν είναι μόνο η αποτύπωση εικόνων στο χαρτί είναι ένα κομμάτι από τον άνθρωπο που τα γραφεί. Οι ιδέες του γινοντε από μια απλη σκέψη σε χιλιάδες προτάσεις , τόμοι και στην συνέχεια σειρές βιβλίων.

(FACT: To κεφαλεο θα το ανανεώνω κάθε φορα που θα βρίσκω κι΄ αλα ωραία βιβλία )

Ξεκίνησα να διαβάζω βιβλία από πολύ μικρος. Οι γονείς μου ειδικά η μαμά μου  διάβαζε από μωρό αλλά σιγά σιγά ήθελα να διαβάζω και ωρες που δεν ήταν σπίτι η δεν είχαν χρόνο κάπως  έτσι ξεκίνησα από την 3 δημοτικού διάβαζα μονος μου.

Είμαι πλεον σίγουρος ότι το να διαβάζεις βιβλία μπορεί να σου δώσει παρα πολλά πράγματα αν  και πρέπει να σου πάρει λίγο χρόνο. Εμένα προσωπικά με βοηθήσε  να αναπτύξω το λεξιλόγιο μου και με εκανα να διαβάζω απίστευτα ποιο γρηγορά και ποιο καθαρά όπως επίσης κάποια σε βαζουν να αναρωτηθείς πολλά πράγματα. 

✡ Γενικά διαβάζω βιβλία φαντασίας , περιπέτειας, ότι σχετίζετε με αρχαιά Αίγυπτο😍😍 (λατρεύω τους θεους και ολο το background της Αίγυπτου ), αστυνομικά, μυστήριου (Αγκάθα Κρίστη σε αγαπώ )και φυσικά όλα τα βιβλία που έχουν σχέση με τον κοσμο του Χαρι Ποτερ

✡Όπως ολοι οι άνθρωποι έτσι και εγώ μισω κάποιους τύπους βιβλίων. Βασικά μονο έναν μισω και δεν είναι άλλος από την ελληνική λογοτεχνία. Ναι τη μισω και θα πω το γιατί εδώ και τώρα να βγάλω και από μέσα μου!!!ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΙΔΙΑ . Το ιδιο concept ακριβός ιδιο όλα μιλάνε για παιδάκια στον πόλεμο. Με πιάνει καταθλίψη δεν μπορώ να τα διαβάσω βαριέμαι στο 2 κεφάλαιο. Αν εσείς μπορείτε να τα διαβάσετέ και σας αρέσουν ΜΑΓΚΙΑ ΣΑΣ αλλά εγώ δεν μπορώ, γι' αυτό θα σας μιλήσω για τα βιβλία που μου αρέσουν και διαβάζω με ευχαριστήση.

✡Το πρώτο βιβλίο που διάβασα μονος μου ήταν το "SOS Κρυπτοζωα ". Κουφάθηκες? Πήγαινα τρίτη δημοτικού τι θα διάβαζα 😅😅 . Τέλος πάντων θα κανω τον κοπώ να πω δυο λογία  για το βιβλίο ......

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ : Αλμπέρτο Μελις /σειρά από 4 βιβλία 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΟΥ 1 ΒΙΒΛΙΟΥ: Δυο δυδιμα αδελφιά ο Βαλιαντ η Βαιολετ και η φιλη τους Σαρα με την βοήθεια δυο φαντάσματων προσπαθούν να βοηθήσουν ζωα με μαγικές δύναμης που  κρύβονται από τους ανθρώπους να σωθούν από την Ραπτορ μια οργάνωση που προσπαθεί να τα κλίσει σε ζωολογικο.

ΟΝΟΜΑ ΒΙΒΛΙΟΥ:

1 Το Τελευταίο Γετι

2 Το Μυστικο του Λοχ Νες

Η ζωή στο γυμνασιο με τα δικα μου μάτια 👀Where stories live. Discover now