S: O zaman oyun başlasın? Ha?
El: Bir anlaşma yapmıştık!
S: Bende zaten anlaşmayı kabul ettim. Geceyi aldım Aliden ayrıldım.
Konuşuyordum. Ama sesim ölüm gibi kokuyordu. Issız, karanlık ve korkunç.
El: Bizi öldürmemen gerekiyor Selin.
S: Bunun için anlasmamistik bunu sende çok iyi biliyorsun Ela.
El: Biliyor musun senin beni öldürebileceğini sanmıyorum. İster ego de istersen de güç.
S: Sen güçlü olmanın yanından geçmiyorsun! Şu haline bak. Ucube gibisin. İnsanların ruhlarıyla besleniyorsun!!
El: Sen çok mu normalsin? Ha? Sen kendine bak hiçbir vampir de olmayan özelliklerin var ve onların arasında sen de bir ucubesin!! Her şeyin üzerinden gelebileceğini sanıyorsun ama arkadaşların elimde!
Derin bir nefes aldım. Artık bu işi bitirmem gerekiyordu.
S: Söylemek istediğin son bir şey?
El: Canın cehenneme!!
S: Orada görüşeceğiz zaten Ela. Beni çok özleme.
Gözlerini devirdi. Ve gözlerini açtığında karşımda ele geçirdiği vampirler ve kurtlar duruyordu. Bizimkiler de aralarindaydi.
El: Aylin buraya gel!
Demesiyle Aylin Ela ya yaklaşmaya başladı. Bir şeyler dinledikten sonra bana doğru döndü. Ona karşı bir şey yapamazdım. O benim ablamdi!
Aylin bana git gide daha çok yaklaşıyor Ali ise arkamdan durmadan ona karşı çıkmam gerektiğini söylüyordu. Hiç bir şey yapmadım. Dibime kadar geldi ama bana dokunmadı bile.
Ela kaşlarini kaldırmış bir bana bir de Ayline bakıyordu.
El: Ne bekliyorsun öldür hemen onu!!
Aylin gözlerini kapatıp açtı ve kirpistirmaya başladı. Sanırım ne olduğunu çözmeye çalışıyordu. Sonunda anladığında gözleri öfkeyle alevlendi.
Direk Ela ya dönerek üzerine yürümeye başladı ama daha yarı yolda dizlerinin üzerine çökmek zorunda kaldı.
S: Onu rahat bırak!!
El: Bırakmazsam ne olur? Aaa çok pardon ölürüm değil mi? Evet eminim kesin!!
Sınırlarımı fazlasıyla zorluyordu ve patlama noktasına geliyordum. Birden hava kararmaya başladı. Ardından kıpkırmızı bir renk aldı. Yerler sesli bir şekilde yarıldı ve içinde lavlar görünüyordu. Herkes gözlerini kocaman açmış etrafına bakıyordu. Galiba kendilerine gelmişlerdi.
Ela beni izliyordu. Heralde bir sonraki hamlemi hesaplamaya çalışıyordu.
Gülümsedim. Tam da istediğim yerdeydik suan.
"Hoşgeldin ölüm meleği!" Diye dört bir yandan fısıltı lar gelmeye başlayınca Ela gözlerini kocaman açmış kaçacak delik arıyordu.
S: Sonun geldi.
El: Selin yalvarırım yapma!
S: Çok geç! Onlar seni istiyorlar!!
El: Selin! Nolur verme beni!
S: Ve bunun için de çok geç çünkü ben senin gebermeni istiyorum.
Aklımdan alevlerin Elanin üzerine doğru kaydığını düşünmemle alevler Elanin üzerine savruldu. Kaçmayı deniyordu. Ama kacamayacakti. Sonu ölüm olacaktı. Bize yaptıklarından sonra onu tabiki de gebertecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANIN İZLERİ (Tamamlandı)
VampirAile en büyük güçtür. Her zaman yanında olan en büyük güç. Onlar kan bağı olmadan birbirine tutunanlar. Korumak istedikleri küçük bir melez. Ve onu korumak uğruna feda edecek her şeyleri. Selin Ali kızlarını korumak için sonuna kadar savaşacak ve...