Inceputul..

8 2 2
                                    

Era o zi frumoasa de vara de care ori ce adolestent sar fi bucurat ....
Insa nu chiar daca esti eu ( Ariana Grande )

Mama mi-a spus sa incetez , mai mereu eram nervoasa din cauze mici , ma certam cu tata din prosti cum ar fi : (ca vreau un tatuaj)...
Eram cu gandul doar la ce voi face cand voi avea 20 de ani ?!
Ma gandeam mai bine hai sa imi traiesc viata daca tot inca o mai am ..
Am luat tot ce este necesar intr-un rucsac mai vechi .. mai ales (bani) si am fugit de acasa..
Am mers ceva timp , iar apoi am dat de o strada foarte ciudata ... doar pasi mei se auzeau pe acolo : troc,troc,troc....
Pana cand dau de un sunet puternic .. era muzica ... era un (Night-Club)
Asa ca am intrat ... erau multi oameni tatuati ... mergeam drept in fata uitanduma la ei si dau de un .....
Mai multe detali in cea lanta!

English=

It was a beautiful summer day by the time you would have enjoyed adolestent ....

But even if you're not I (Ariana Grande)

Mother told me to stop, I was always nervous about small, I argued with my father in stupid like: (I want a tattoo) ...

I think just as I do when I was 20?!

I thought better let me live my life again if all I have ..

I took everything needed in a backpack oldest .. especially (money) and I ran away from home...

I walked a while and then I came across a very strange street ... just my steps were heard there: barter, barter, barter ....

Until give a loud sound was music .. ... was a (night club)

So I went ... were tattooed people ... I went straight ahead uitanduma them and give a .....

More detailed in the story



PericolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum