Bölüm 16

2 2 0
                                    

Selaammm!Yeni bölüm biraz geç geldi.Sınavlarım azaldığı için yeni bir bölüm yazmak istedim.

Medyadaki ile okuyun.

     Hayır yani oynadığımız şarkıda şarkı olsa.Resmen delilik yapıyoruz.Şu an ne yaptığımıza gelirsek yengemin gazına gelmiş hoplayıp duruyorduk.Kafayı sıyıracağım,ama çok eğlenceli.Annem koltuktan oturmam için seslense de eğlenmeye devam.Tam o sırada hissettim acıyla çığlık atıp yere yığıldım.Bileğim...Acıyor.

    ****

    Hastaneden çıkıp eve doğru yol aldık.Burak abim erkenden eve gittiğinden arabada boş bir yer vardı ve doğrusu şuan çok rahattım.

    Eve geldiğimizde odama girip üzerime my little ponyli şort atlet takımımı giyindim.Ardından tuvalete girip rutin işlerimi hallettim.Doğruca yatağıma koşup telefonumu elime aldım.Bir bildirim yoktu.Ayağım çok acıdığı için kendimi uykuyla baş başa bıraktım.

    *****

     Bu sabah erkenden kalkıp üstümü giyindim ve saçlarımı at kuyruğu yapıp lavaboya gittim.Rutin işleri hallettikten sonra annemin yanına gittim.Ona erken çıktığımı söyleyip babamın benim için bırakmış olduğu harçlığı alıp evden çıktım. Sabahaları serin olmaya başlamıştı.Sonuçta ekim ayına geldik.Sanırım Koray'la aramdaki her şeyi yaşanmamış kabul edip hayatıma devam edeceğim.İkimiz içinde en iyisi bu. Koray'ı arayıp fikrimi anlattım.O da kabul etti.Ama bir daha birbirimize karışmayacaktık. Berke'nin çok şükür kırığı yoktu ama cam kırıklarının çoğu kaslarına gelmiş ve fizik tedavi görüyor.O şimdi iyi ama fiziksel anlamda.Ruhsal anlamda tam bir çöküntü.Etrafıma bakındığımda okula geldiğimi gördüm.Sınıfa çıkıp sıramda uyumak için hazırlanıyordum ki.Sınıfa paldır küldür biri girdi.Pardon birileri çünkü 2 kişiydiler.

     "Höst be!Dingonun ahırı mı burası?"dedim ve topallayarak çocuğun üzerine yürümeye başladım.Çocuk gülmeye başladı.

      "Hadi ama komik olan ne ise bana da söyleyin bende güleyim."dedim ciddiyetle ama çcuk hala gülüyordu.En sonunda gülmesini durdurup boğazını temizledi.

       "Günaydın.Ters tarafından kalkmışsın sanırım.İlk olarak okula yeni transfer olduk ve köpekten kaçıyorduk.İkincisi  dingonun ahırı değil okul burası. Üçüncüde üzerimize topallayarak yürüyordun ve inan buradan çok komik görünüyorsun.Bu arada ayağın neden bu halde?"diye cevapladı adını bilmediğim çocuk.

      "Geçen gün akrabalarımla birlikte bir çılgınlık yapıp kendi aramızda dans yarışması yaptık.O sırada bileğime fazla baskı uyguladığım için burkuldu.Bu arada adın ne?"dedim ve geri yerime doğru ilerlemeye başladım.Çocuk kolumu tutup kendini çevirdi.

      "Doğan Alp."dedi.Çocuğa anlamaz bakışlarımı atarken bir anda ağzımdan

      "Ha?"nidası yükseldi ve gülmeye başladım.Bu sefer onlar anlamaz bakışlarını atıyorlardı.

       "Şey...Bir anda kolumu tutup çevirince bir de ismini söyledin ya işte bir şaşırdım.Sonra yaptığımın farkına vardım.O yüzden gülüyordu.Ben Buse ve yanındaki kim?"dedim ve arkasındaki çocuğu işaret ettim.

       "Kuzenim kendisi benimle aynı sınıfta olmak istedi ama farklı sınıflara düştük.Adı Cem biraz utangaçtır kendisi ama sen şey etme yani bir tanışın ondan sonra susturamazsın."dedi ve çantasını benim çantamın yanına koydu.Nazlı ve Neslihan beraber oturduklarından dolayı ben tek oturuyordum.Tabi sonradan Mizgin ve Eda gelince diğer iki arkadaşım da bir anda onların grubunda oldular.O yüzden sesimi çıkarmadım.Çıkaramadım.Ardından Doğan Alp'in yanına oturup sohbet etmeye başladım.

       Ders zilinin çalmasına 5 dakika kaldı ve Doğan'la kanka bile olduk.Çok iyi,sevecen bir çocuk.Nazlı ve Neslihan da tanıştılar ama pek haz etmediler.Tamam dedim bende.Doğan sınıfın erkekleriyle de tanıştı ama onları da o haz etmedi.Seçmeliler hakkında biraz konuştuk ve Doğan'nın da derslerinin benimle aynı olduğunu öğrendim.Hoca sınıfa geldi ayağa kalktık ve Doğan kendini tanıttı.Tüm gün boyunca dersler böyle geçti.Çıkış zili çaldığında Doğan'la vedalaşıp ve eve doğru yola koyuldum.

Bölüm sonu

Arkadaşlar hikaye artık sıkıcı olmaya başladı ve ben artık fikir üretemiyorum.Zaten okuma sayısı da gün geçtikçe azalıyor.Lütfen böyle yapmayın.O yüzden 3 yıl sonrasına saracağım.Belki aklıma daha güzel şeyler gelir umuduyla yazmaya devam edeceğim.

Takipte kalın:)))

Günün sözü

  İyi geçinmek iki kişinin kusursuz oImasıyIa değiI, birbirIerinin kusurIarını hoş görmesiyIe oIur!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nasıl Aşık Oldum Sana?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin