Reggel kopogásra ébredtem.
Le mentem a konyhába és egy cetlit találtam az asztalon anya kézírásával.
-Ma nem jövök haza,Katerina-nal alszom.
Jó,hogy van egy lányod is .
Most már szó szerint dörömböltek az ajtón,nem mondom...de egy kissé beszartam.
Oda léptem majd egy hirtelen mozdulattal ki nyitottam. Velem szemben Harry állt.Mi a jó szentséges szart keres itt? Vagy honnan tudja,hogy itt lakom?
-Szia cicám- mondta mosolyogva.
-Öhmm.szia Harry.
-Ahjj,ne tettesd már magad,tudom,hogy oda vagy értem.Szóval engedj be!-mondta full komolyan.
-Jézusom,téged meg mi szállt meg??-mondtam megilyedve.
-Azt mondtam engedj be!Hülye vagy,hogy felfogd?-mostmár kiabálva köpte a szavakat.
-Nem! Húzz a francba!- rá akartam csapni az ajtót de megfogta és kinyitotta engem pedig neki taszított a falnak.
-Mi a….-kezdtem volna,de az ajkait neki nyomta az enyémnek. Én sajnos vissza csókoltam,ez pedig felbátorította.
A keze végig simított a testemen,viszont a mellemnél el időzött kicsit .
A nyakam kezdte csókolni,szívni és harapni.Élveztem tettét,amit ki is mutattam,a bimbóim majdhogynem át szúrták a pólómat. A kezei át tévedtek a hasamra majd még lentebb a nemi szervemre,azt kezdte el dörzsölgetni,hallotta,hogy egyre szaporább a lélegzetem ezért mégjobban fokozta élvezetem,be nyúlt a bugyimba és rá talált a csiklómra amivel el kezdett játszani ,miközben a mellem szopta.
Le térdelt elém és fel húzta a hálóingem,majd le tépte rólam a bugyit.A lábam széjjeleb tettem,hogy jobban hozzá tudjon férni,elsőnek rá lehelt majd meg ízlelt.Nyalt,harapott,már csak egy kicsi kell az élvezésemhez,amit ő is észre vett,el kezdte szívni teljes bedobással.
A nyelve csak úgy körözött bennem hihetetlen sebességgel.A fejem hátra hanyatlott és egy rohadt nagyot élveztem,Harry nevét kiáltva.
Felállt és újra megcsókolt,amit ismét viszonoztam.Le vette rólam a megmaradt ruhát ahogyan én is róla mindent ,kivéve a boxert.
Föl vett és a karjaiban tartott úgy,hogy a lábaimat a dereka köré fontam.
Be vitt a szobámba de nem szakította meg a csókunkat.
Le dobott az ágyra ,majd fölém mászott immár teljesen mesztelen.
Mikor megláttam a felfelé meredező farkát,kicsit eltántorodtam. Hatalmas volt ,ekkorát még nem láttam,nem mintha olyan sokkal lett volna szerencsém….na jó...még eggyel sem találkoztam..Nem tudom felfogni,hogy ez, hogy a francba fér majd belém..
Nagyon kívántam már,de nem is ismerem...és ez nem lenne helyes..
-H-Harry, állj le ez nem helyes-ismételtem a gondolataimat.
-A francokat állok le.- kellt ki magából.
A száját rá tapasztotta az enyémre és keményen csókolt,amire válaszoltam.
El kezdte mozgatni a csípőjét kínzó lassúsággal.
Nagyokat nyögtem.
-Haz,még gyor…
Értette mivel változtatott a tempón.
-Készen állsz Sofie?
-Ih-gen-mondtam lihegve.
Lassan helyezte magát belém,amikor már csak egy kicsi hiányzott egy hirtelen mozdulattal belém hatolt.
Csókkal folytotta belém a sikítást .
Először égetett,majd egyre jobban élveztem tettét.
Lassan mozgott,és én is próbáltam mozogni kissebb nagyobb sikerrel.
-Bassza meg! Olyan szűk vagy !
-Még!
Egyre gyorsabban tömködte belém méretes férfiasságát. Annyira jó,hogy elmondhatatlan.
Éreztem,hogy már csak egy kicsi kell,és elmegyek.
Mélyebbre tolta magát bennem és ez lökött le a szakadékba. Rohadt nagy orgazmusom lett.A kezem és lábam nem éreztem.
Lökött még párat és ő is el ment .
A nap további részét pihenéssel töltottük.Értsd: én a melkasán aludtam ő meg ölelt karjaival.
ESTÁS LEYENDO
Love is our destiny. (H.S)
FanficSofia élete megváltozik, miután találkozik Harry-vel. Bele szeret? Harry viszonozza a szerelmet? Miért pont ő? Szerelem a végzetünk. (+18) Olvasd el!