Κεφαλαιο 19

4.2K 318 4
                                    

Οταν ξυπνησα καθοταν διπλα μου ο Γιαννης ...
Πωωω ρε πουστη...δεν μπορω ρε με αυτον τον βλακα ....γυρισα κι τον κοιταξα  και αυτος το ειδιο κι μου ειπε
Γ: καλα εισαι ;;;
Κι τον κοιταξα με ενα βλεμμα " χεσεμας ρε παλιοπαπαρα - νυσταγμενο βλεμμα - γαμω την τυχη μου "
Ε: εεε ναι μια χαρα εσυ ;;
Γ: ε ναι ...
Επιτελους εσκασε κι γυρισα το κεφαλι μου παλι δτο τζαμι
Γ: τι εχεις εκει στον λαιμο σου ;;
Ε: τπτα δεν ειναι
Κοκκινισα ,αλλα οχι απο ντροπη...θυμηθηκα τον Βασιλη ,ακουμπησα το σημαδι μου κι ανατριχιασα ,ανακαλοντας στην μνημη μου το αγγιγμα του εκεινη την στιγμη ...
Ε: τπτα πωωω μας εχεις πρειξει
Του ειπα κι εφυγα κι πηγα καθησα αλλου .....

Μετα απο ωρες...

Εφτασα σπιτι μου 12 η ωρα ....οι γονεις κοιμοντουσαν...κι οχι μονο αυτο ειχα γινει παπακι και....και.....μαντεψτε τι αλλο ;;; Θα ειναι φουλ τερμα δυσκολο να το βρητε ορκιζομαι...Μολις ανοιξα τα φωτα  κι προχωρισα λιγο προε τα μεσα με τρομαξε ο Αποστολης...εγω πεταχτυκα πανω κι αυτο το ανεστητο το γουρουνι γελουσε ...οχι δεν γελουσε δεν ηταν γελιο αυτος ο παραπληγικος ηχος ....σαν γαιδουρι γκαριζε !!!  Εγω σηνεχησα να κανω τα δικα μου ...το επαιξα ψηχρεμη- αδιαφορη και πηγα τα πραγματα μου πανω ......Αυτος με ακολουθουσε ...ΟΥΤΕ την βαλιτσα μου πηρε... Ο ανεπροκοπος που το παιζει και μποντιπιλντερ !!!! Οταν ανεβηκα στο δωματιο αρχησα να βγαζω τα ρουχα μου τοτε αυτος εκει που γελουσε αρχησε να βηχει...
Ειχα μινει μονο με τα εσορουχα ...τον κοιταω με δολοφονικο βλεμμα κι του λεω
Ε: τι εγινε αποστολαΚι  μας κοπηκε το γελιο ;;;
Α: μην με ξαναπεις ετσι!!!
Κι αυξανει τον τονο της φωνης του
Ε: γτ τι θα με κανεις ;;;
Του ειπα με ενα ηφος κι σταθηκα καπως προκλητικα ...
Μου χαμογελαει πονυρα - παιδιαστηκα και με πλησιαζει ..
Α: δεν θες να ξερεις
Κι ηρθε πολυ κοντα μου....τοτε παω να μιλησω αλλα....  Με αγκαλιαζει σφιχτα και εγκοβιζει τα χερια μου ,με αποτελεσμα να μην μπορω να αντισταθω στην αγκαλια του ...
Α: μου ελλειψες βρε κωλομωρο ...
Κι με κανει περα δοθε...
Ε: καλα ασεμε ..
Ειπα καπως με δυσκολια ,γτ με εσφυγγε
Α: σσσσσσ
Και μετα με αφηνει ....φευγει κι κλιμει την πορτα
Εκει που παω να ξεκουμποσω το σουτιεν μου ανοιγει αποτομα η πορτα του δωματιου μου ..
Α: ααα κια ωραια εσωρουχα ..εχεις
Κι μου κλινει το ματι...
Εγω ειχα κοκκινισει ....τον πλησιαζω ....κι
Του κλινω την πορτα στην μουρη .....τον ακουω που γελαει....και λεει " αχ αχ παντα μου αρεζε το μπλε..  Σαν χρωμα φυσικα ..."
Ααααααα τατατατα αμα τον .....τον πιασω στα χερια μου θα ..  Θα.....ααααααα......
Περνω ανεσες ....δεν θα τον γαμησω.......... τωρα μετα!!!!..Αφου γδυθηκα πηγα στο μπανιο εκενα ενα γρηγορο μπανιο και πηηα στο δωματιο μου...Αφου ντυθηκα κτλπ.. Μαζεψα το δωματιο και την βαλιτσα μου ..ειδα την ωρα ...ηταν 3 ..τελεια...  ξαπλωσα στο κρεβατη......

Ξυπνησα απο της βροντες και τις αστραπες....πωωω ρε πουστη σμρ βγηκε !!!! Ειναι τα δυο φυσικα φενομενα που φοβαμαι... Ααααα σηκωνω να δω την ωρα ηταν 4ς
Σηκωθηκα κι  στο δωματιο του Αποστολη ..ανοιξα σιγα σιγα τη πορτα και του ειπα ..
Ε: αποστολη
Α:μμμ
Ε: μπορω να κοιμηθω μαζι σου γτ φοβαμαι ;;
Α: ναι ελα μικρη μου ...
Ντεφακ?!?!?!? ντεφακ ?!?!?!? το ακουσατε ?!?!?!?
Μου κανει λιγο  χορο πιο εκει κι ανοιγει την κουβερτα του.. Εγω ξαπλωνω διπλα του....με σκεπαζει κι με το χερι του με αγκαλιαζει κι με κολλαει πανω του ....ενιωθα τοσο ζεστα...τοσο υπεροχα....και τα ξεχασα ολα.. Δεν θυμαμαι καν για ποιον λογο ημουν νευριασμενη μαζι του..... Βαζει το κεφαλι του στο λαιμο μου ...με φιλαει στον λαιμο  και μου λεει " καληνυχτα μικρη "...αααααααααααα πεθαινω ...ααααααα χανομαι μεσα στην αγκαλια του...σαν παιδι παρεμε στον ερωτα σου...μηνννν ρωτας που θα παω κι τι θα γινει ...αααααα ..τι λεω τραγουδαω ελλινηκα ;;; ααα τελεια το εχω χασει τελειος ;;; παιζει να τα ειπα κι λαθος ...αλλα ι ντοντ κερ....
Αχ.....γτ αντιδραω ετσι ;;; λογικα παρενεργιες απο την  εκδρομη θα ειναι.. Ε ;;; πητε κι εσεις καλε παιδια ;;
Κι αλο τις σκεψεις μου με εβγακε η φωνη του Αποστολη
Α: αντε κοιμησου
Κι με εκανε μια φορα  κουνια μπελα ...Εγω κοκαλοσα ...μετα απο λιγο χαλαρωσα και εκκλησα τα ματια μου...καθως αυτος εφησε μια μεγαλη ζεστη ανασα η οποια με ανατριχιασε συγκορμη.......Μετα κοιμησου με λεει ο μαλακ.....μαλουλης μου 🙊🙉🙈
Παει τρελαθηκα....

Οταν ξυπνησα

      ~ Ο μεγαλος μου "αδερφος" ~Where stories live. Discover now