RAHATLAMA...

1K 43 27
                                    

3 ay sonra
Dick uyanmıştı,fazla konuşmuyordu.Tim onun yerine Blüdhaven'ı idare ediyordu.Babam ve Jason devriyeye gitmişti saat 02:37'ydi.Koltuktan doğru elimi Dick'in elinin üstüne atmış uyuyordum.Bir hemşire üstümü örtmüştü,hava soğuktu Noel'e 6 gün kalmıştı.O şapşal sesiyle bana seslenişini özledim...
"Ih..."diye bir sesle gözlerimi ovalayarak uyandım ve Dick'e baktım.Kafasını oynatmaya başladı.Bana doğru şaşkınca Kafasını çevirdi.
"Başım ağrıyor..."
"..."
"Damian?"
"..."
"Öhöm!Damian???"
"Ödümü patlattın!!"
Deyip sarıldım.Uyanmıştı,sonunda...

Dick'den
Kendini geri çekti ve bana yaşlı gözlerle bakıp bakıp durdu."Tamam abartma Dami. ben iyiyim."Yüzüne bir gülümseme yerleşti."Sıkıyosa iyi olma Dick!"bağırmaya başladı."Teşefonunu alabilir miyim?"Bana telefonunu verdi ve Bruce'u aradım.
"Evet Damian?"
"Öhöm!!"
"Dick!!"
Arkadan Jason bağırdı "Dick!!!!"
"Nasılsın?"
"Başım ağrıyor..."
"Jason'nı yolluyorum.Seni alıp eve getirir."
"Tamam.Sonra Damian'nı Titan kulesine bıraksam iyi olur."
"Biraz temiz hava ve tanıdık yüzler iyi gelir Dick.JASON!"
"Ne oldu?"
"Kaçıyor derken Kafasını direğe çarparak şuna bayıldı.Birazdan kendisi ayılıp gelir kapatmalıyım."
Bruce kapattıktan sonra Damian'a döndüm."Ne kadardır uyuyorum?"Damian iç geçirdi."3 ay oldu abi."Bana abi mi dedi?!Damian bana abi dedi!!!Yoh deve!!Nasıl?Neden?!Gözlerim faltaşı gibi açılmış ona bakıyordum.Ne dediğini biliyor muydu?"Damian?Sen..."Sözümü böldü ve gülümsedi."Evet?"Demekki fark etmemişti.Bende konuyu açmak istemedim."Yok bişi..."Jason içeri kafasında buz torbası ile girdi biz kıkırdamaya başladık."Tek kelime etme Dick!!"Yanıma geldi ağzımın ortasına çakma bakışı var...Derken bana sarıldı."Beni bir daha korkutursan...Anladın sen."diyerek geri çekildi.Kaltım,üstümü değiştirdim falan filan...En sonunda arabada Titan kulesine yola çıkabilmiltik.Damian kuleyi görünce çantasını omzuna aldı.Jason Raven'nın önünde arabayı durdurdu.
Not:Dick&Raven   Jason&Kori içerir.
İndiğim an Raven kollarıma atladı.Ufak bir öpücükle karşılandım."İyisin!Neyseki...O Slade'i bulup başka boyuta-"sözünü böldüm."Sakin ol bebeğim ben iyiyim."Damian iğrenme işareti yaptığı an Jay ve Kori başladı."İhanet ha?"dedi."Kapa çeneni prenses..."
Damian'dan
Hadi ama dostum!Bu iğrenç!!Ayrıca fazla Romantik!!Kusabilir miyim?"HEY SİZ İKİ ÇİFT!FAZLA FİLM İZLİYORSUNUZ,ÖPÜŞMEYİ KESİN!!!"
Dick'den
Tamam tamam sustum haklıydı ayrıldık.Jason Kori ile vedalaşıp gitti.Kori ile fazla samimi değildim el sıkıştım.BeastBoy ve BlueB. ile selamlaştım.Bir süre Titanlar ile kalıcaktım.Konuşarak yukarı çıktık.Damian odasına yerleşti.Yeni bir kız vardı.Kendine WonderGirl diyordu.Wonderwomen ile eşitti onun soyundan geldiğini söyledi.Damian daha tanışmamışlardı.Biz şuan yemek yerken Damian odasını topluyordu.WonderGirl bana soru sormaya başladı."Dick.İsmin bu değil mi?"Kafamı salladım.
"Evet.Uzun zamandır buraya uğramıyordum.Wonder-"
"Bana Stephanie diyebilirsin."
O an beynim durdu.Başka bir ölen Robin ile adaştı Lanet olsun!!!
"Dick?"
"Kusura bakma Steph.Sadece ismin ölen bir Robin ile aynı."
"Çok üzgünüm."
"Sorun değil.Bir sorun mu var?"
"Evet.Damian kim?Yukarıdaki çocuk."
"Kendisi Robin.Ama bunu istersen kendisine sor.Terasta odasından yeni çıktı."
"Sağol Dick!!"
Damian yaşındaydı,bana abisiymişim gibi sarıldı ve transa çıktı."Ben bir onlara bakıyım."Masadan kalktım Bu sahneyi görmem şarttı.
Damian'dan
Hava soğuk ve nemliydi.Rüzgar saçlarımı okşuyordu kuleden ayaklarımı sarkıtmış olanları düşünüyordum.Birden önüme uçarak karanlıktan birisi çıktı.Geri çekildim."Lanet olsun!!"kız bana üzgünce baktı."Üzgünüm korkutmak istemedim Damian."İç çektim ve yerime geçtim.Gelen Stephanie idi.Ben onu tanıyor olsamda o tanımıyordu."Oturabilirsin."Yanıma oturdu.Siyah saçları uçuşurken büyüleyiciydi.Mavi gözleri onu tamamlamıştı.Bana gülümseyerek döndü ve biraz sohbet ettik.Çok iyi biriydi.Bana biraz daha yaklaştı.Çok güzel ve kibardı.Adaletli ve büyüleyiciydi.Daha fazla dayanamayıp onu öptüm.Ay tepemizde parlıyordu.Bana çok geçmeden karşılık verdi.
Dick'den
O-L-A-M-A-Z kızı öptü!!!Damian ve o kız!!İnanılmaz!!!!Muhteşem!!Kardeşim daha 10 yaşında ve bunu mu yaptı!!Aslında şuan onu kıskanmıyor değilim.Ya onu alırsa...

Dick ve Damian bundan sonrada iyi anlaşacak mı?Stephanie iyi bir kız mı?Belkide Damian'na ihanet edecek?Oylar ve yorumlar ile devamını istediğini görmemi sağlayın ki heyecan ve merak artsın!!
Sonra görüşürüz iyi geceler/günler
❤❤❤❤

Damian&Dick&Jason&TimmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin