1/1

1K 94 6
                                    

  Шумът  на музиката кънтеше от всеки един ъгъл на заведението,  Джимин отново стоеше сам на бара и се опитваше да забие бармана, но така и не му се получаваше. Идваше в този бар вече шест месеца, всяка вечер се напиваше, само единствено да види Юнги и да се опита да го забие.

- Пак ли си сам, Джимин? - Попита го бармана,  който наливаше уискито в чашата,  добавяйки две кубчета лед в напитката,  подавайки я към Джимин. Той от своя страна погледна въпросително към чашата, а след това премести погледа си върху чернокоското, който започна да  приготвя поредният коктейл. Джимин намираше работата му за доста интересна и интригуваща, отколкото неговата. По цял ден подписване на документи,  още документи и по някое друго съвещание. 

- Откъде знаеш какво ще поръчам?  - Попита Джимин с дрезгав глас, отпивайки от питието си. Юнги надигна погледа си и въздъхна, оставяйки текилата настрани.

- Поръчваш го всяка вечер, че да се отпуснеш след работа.- Каза Юнги с усмивка на лицето,  прокара пръстите си през черната си коса.  Погледа му се спря към сцената,  където обикновено млади момичета показваха таланта си върху пилона,  Джимин проследи погледа на по-голямото момче и се загледа в момчето което танцуваше на пилона. Явно беше нов, защото досега не го беше виждал.  Изящната фигура движеше своето тяло по пилона в ритъма на музиката. Джимин беше вперил поглед в тъмнокосото момче и отпи от своето уиски. Плъзвайки чашата си по бар плота в знак, че иска още едно питие.

   Беше опиянен от дейността на момчето, беше по-елегантен отколкото фигурист на свой терен. Огледа момчето от глава до пети. Имаше стегнато дупе, изящни извивки. Момчето махна вратовръзката си,  карайки тълпата да избухне в аплодисменти, започна да откопчава черната си риза която имаше много пайети.  Джимин наблюдаваше с интерес случващото се на сцената, дори и да  нямаше толкова голяма видимост.

  Момчето откопча и последното копче от ризата си, мятайки я към публиката, няколко момичета се хвърлиха в ожесточена битка за ризата на тъмнокосото момче.

  Оглеждайки стегнатото тяло на момчето, Джимин усети болезнената ерекция която напираше в панталона му. Допи и втората си чаша уиски. Песента свърши както и изпълнението на момчето. Той слезе от сцената, отивайки зад нея. Джимин се отправи към нея, блъскайки се в тълпата, мятаха му по някой недоволен поглед, но това не пречеше.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The stripper || Jikook||Where stories live. Discover now