Gynekolog

355 33 9
                                    

Dokoukali jsme horor a já si šla pro něco k pití.

Hledala jsem v ledničce když na mě najednou někdo šáhnul. Byla jsem vystrašená ještě z toho hororu že jsem se tak strašně lekla. Otočila jsem se a byl tam Justin, který se mohl zbláznit smíchy. ,,Ha ha ha,moc vtipné." řekla jsem ironicky a dál hledala v ledničce.

Najednou jsem na svém pase ucítila něčí ruce a svalnaté tělo se na mě natisklo.

Něžně jsem se otočila a viděla Justina. Nikdo nic neřekl jen jsme se na sebe koukali. Bylo to zvláštní ticho...takové...magické. Blížil se k mým rtům a já pomalu zavírala oči,když v tom někdo otevřel vchodové dveře a my se od sebe rychle odtáhli.

,,Ahoooj,zlatíčka."řekla Pattie a oba nás objala.,,Ahoj."řekla jsem a objetí jí opjetovala. ,,Čus všichni."přišel do kuchyně i Jeremy a taky nás obejmul. ,,Kde jste byli?"zeptala jsem se když Pattie vyndavala nákup.,,Na pracovní cestě v Mexiku, ale skončilo nám to dřív a pak jsme tam něco nakoupili a jeli domu." aha no.,,Aha. Proč si mi třeba nezavolala?"to by mě zajímalo. ,,Nebyl tam signál, nezlob se." aha tak to jo. ,,JoJo,v pohodě." docela se nudim. ,,Můžu už jít spát?"zeptala jsem se, protože jsem docela unavená.,,Ale zlato je půl devátý."no jo aby si se nezbláznila.,,Já vim, ale jsem unavená."udělala jsem že zývám. ,,Oki,tak dobrou."řekla a dala mi pusu na čelo. ,,Dobrou."řekli sborově.(Pattie,Jeremy, Justin)

Přešla jsem do pokoje umyla se, odlíčila, převlékla do pyžama a šla spát.

Ráno
Vzbudil mě budík s mojí oblíbenou písničkou. (Media) Vstala jsem a šla do koupelny. Lehce jsem se nalíčila a oblékla.

Udělala jsem si culík a vzali si modrou čelenku. Jako oblečení jsem měla modré kostkované triko a černo- červenou kostkovanou sukni s ruznýma páskama.

 Jako oblečení jsem měla modré kostkované triko a černo- červenou kostkovanou sukni s ruznýma páskama

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem z pokoje rovnou do kuchyně. Všichni ještě spali. Ani se nedivim je osm hodin ráno. Kdyby mi nezvonil budík taky bych nevstala.

Vzala jsem si chleba s marmeládou a slabý kafe.

Vše jsem snědla a vypila. Uklidila jsem všechno nádobí do myčky a šla si pro kabelku.

Do ní jsem si dala: peněženku, mobil, kapesníky a papír ke gynekologovi.

Obula jsem si vysoké černé kozačky a šla na bus.

Přišla jsem akorát v čas. Sedla jsem si a dala si do uší sluchátka. Poslouchala jsem mojí jednu z nejoblíbenějších písniček.

Shape of you

Cesta utekla jako voda a já už byla u gynekologa. Sedla jsem si do čekárny a čekala.

,,Slečna Grande."řekla sestřička a já šla.

,,Dobrý den."pozdravila jsem a sedla si. ,,Dobrý den. Pokud si dobře vzpomínám tak jdete na vyšetření jestli jste panna nebo ne. A když ne, tak abychom zjistili s kým jste o to přišla. Ano?" pamatuješ si to dobře. ,,Ano."řekla jsem jednoduše. ,,Dobrá tak vás poporosím abyste si sedla tamhle na to lehátko a roztáhla nohy."trochu jsem se začervenala, ale udělala jsem to.

Něco si vzal a přišel ke mě.

Tam dole mi něčím furt šťoural a mě to bylo nepříjemné. Vůbec nevím co to držel v ruce.

,,Dobrá, takže panna nejste teď pojďte se mnou a my zjistíme s kým jste o to přišla." tak jako asi vím, že nejsem panna vole. Udělala jsem jak řek a šla jsem k nějakému stroji.

,,Prosím lehněte si a uvolněte se."řekl a já tak udělala.

Cejtila jsem jak do mě něčím zajel a já škubla jak jsem se lekla. Takhle to pokračovalo asi dalších 5 minut. Pak najednou nic a já se mohla zvednout.(vůbec nevím jestli něco takového existuje:)))

,,Posaďte se."řekl doktor a já se posadila na židli. ,,Takže, že nejste panna asi víte.|uchechtl se a já s ním| přišla jste o to s jistým Justinem Biebrem, ale jste naprosto zdravá."Oukej. ,,Děkuji, a mohl byste mi to napsat na nějakej papír."prosím. ,,Jistě, tady to je."řekl a podal mi papír. ,,Děkuji, nashledanou." ,,Nashle." slyšela jsem a odešla.

Těším se až to ukážu Justinovi. No ale najednou mi začalo bejt něco jasný. Justin to udělal když byl opilej a teď je na mě hodný.

Mám mu to ukázat nebo ne? Nebo mám radši lhát?

-------
Nooo....tak....,nemá?😷

Myslíte si že by se jejich vztah mohl změnit?💔

Kikinka2005

My Half BrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat