•Chapter one•

6 2 1
                                    

''Open the book,please''
''Yes teacher''
''Ok''
Sa trecem peste.Eu sunt Rachel,am 18 ani si locuiesc in New Yourk.Un oras aglomerat ,plin de oameni.
Ora de engleza a parut cam plictisitoare dar sa trecem peste ca urmeaza ora de matematica,materia mea preferata.Ca sa zicem una....am mai multe.
Dupa cum ziceam ma pregatesc de ora...
Incep orele.......
Dupa ziua de scoala merge acasa .Eu stau cu tatal meu deoarece mama a murit.Mias dori sa o revad .Sa ma eie in brate ,sa imi deie un pupic de noapte ,dar toate acestea au trecut de la varsta de 3 ani.
Ma suna Amelia
''Ceau''
''Salut''
''Vi la mine''
''Nu''
''De ce'':(
''Nu pot.Am de invatat''
''Dam test?''
''Da ''
''Vai!Te las ca si eu vreau sa imi repet.Pa''
''Pa''
Ce nebuna este.Ii inchid ,dupa care imi repet timp de doua ore.
In jur de ora cinci merg la un suc Mikel.Un coleg de al meu.Este tare haios,in plus te face sa razi si in preajma lui te simti bine.El ma place dar inca nu simnt  nimic pentru el.Nu stiu sigur daca ma place dar na.Nu is genul de fata care sa umble dupa baieti.Stiti...
In fine....pe la 6 plec de acolo.Trag o tura cu rolele prin parc dupa care merg acasa.

****
Dupa un dus cald ma culc.Printro inchizatura de ochi atipesc in visul meu placut si frumos.

Sper sa va placa cartea.Lectura placuta.Pwp!:-)

Iubire LegataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum