Când eram mică visam la multe, speram la o viață perfectă . Fără griji , probleme şi mai ales sa pierd persoane importante ? Niciodată . În poveștile mele nu exista aşa ceva . Nu ştiam ce este minciuna . Orgoliul . Ura . Trădarea şi mai ales ce urmari poate avea o relație. Credeam ca este la fel ca si în poveşti ,ca în basme. Mereu finalul este fericit . Dar am crescut şi am realizat că nimic nu mai este aşa cum aş fi sperat. Oamenii sunt al naibii de răi, se gândesc doar la ei şi nu le pasă de tine atata timp cât ei sunt fericiți . Şi mai grav este că fix persoanele pentru care ți-ai da viața îți fut nişte palme de-alea sa le ții minte toată viața . Ce este fericirea ? Nu prea ştiu . Nu am m-ai simțit-o de mult . Problemele , necazurile vin rând pe rând şi nu-ți lasă timp nici măcar sa te gândești " de ce dracu mi se întâmplă doar mie ?" Am trecut prin multe . Decese unu' după altul . Probleme de familie . Suferință . Singurătate . Lacrimi , peste lacrimi . Ziua , noaptea . Vorba aia " inima plină de patimi luptă într-una să nu moară " ! Sunt o persoană puternică . Cel puțin aşa mă consider . Am trecut peste poveşti care păreau a fi imposibile . Dar am învățat că totul este posibil daca îți doreşti ! Doar trebuie să ai ambiție, curaj şi încredere în propria persoană! Dacă tu nu crezi în tine , nu aştepta să creadă alții ! Am luptat şi am câştigat . Am muncit şi am primit . Am respectat am primit respect . Nu am cerut nimic la nimeni şi mereu m-am descurcat singură . De la viață am învățat ca nu poți cumpăra nimic cu bani . Azi îi ai , maine rămâi fără . Dar prietenii , familia, ei da , îți sunt mereu alături ! Mi-a dat Dumnezeu cei mai frumoşi oameni lângă mine . Ei mă ridică mereu de jos şi mă întăresc ! Am iubit , am suferit, ei m-au ajutat să uit . M-au învățat să iert . Nu pot urâ pe nimeni nici măcar dacă vreau . Recunosc mi-am dorit din toată inima să urăsc o persoana pe care am iubit-o de la cer până la pământ , la bine si la rău. M-am chinuit . M-am mințit pe mine de câte ori am spus că il urăsc . Nu pot . El mi-a arătat ca dragostea la prima vedere există . El m-a facut fericită . Eram îndrăgostită de el , l-aş fi iertat de zeci de ori doar să ştiu că este al meu. Că nu sărută alte buze , că nu privește alți ochi . Nu suportam gândul că l-aş putea pierde în orice zi. Nu mi-aş fi imaginat viitorul fără el, ne vedeam împreună şi peste 10 ani în fața altarului jurându-ne iubire adevărată şi necondiționată !Visam foarte departe , la o familie unită,frumoasă , fericită împreună . Semăna cu prințul din poveștile mele de iubire de cand eram micuță . În ochii mei era perfect . Pentru el aş fi renunțat la multe . Dar ma rănit , ma lovit acolo unde doare cel mai tare . Şi nu pot uita acea clipă , acele vorbe pe care mi le-a spus ultima dată . Au venit ca nişte săgeți îmbibate cu venin . Acum nu as mai renunța la nimic . Iert dar nu uit . Pierd de 3 ori dar a 4-a oară ştiu că va fi la fel şi nu voi mai da şanse aşa zisei mele fericiri. Nu îmi mai pun fericirea şi sentimentele la încercare , am facut-o de prea multe ori şi cred că trebuie să pun stop, să mă gândesc şi de trei ori dacă este nevoie înainte de a lua o decizie . Dar poate totuşi destinul ne vrea împreună şi peste 5-6 ani căile vieții noastre se vor intersecta şi poate atunci va începe un capitol nou despre noi , până atunci rămânem la cel vechi care are cam 4 ani . Scris in mii de foi şi 3 capitole .
Nu mă pot minții ,nu pot spune că totul a fost şters . Avem amintiri frumoase împreună . Momente pe care poate nu le voi uita niciodată şi le voi povesti şi copiilor mei. A fost , este şi va avea mereu un colțişor în sufletul meu . O sa vă întrebați "de ce , doar te-a rănit? " Da , este adevărat , dar în tot acest timp cat am fost despărțiți mi-am dat seama că nu caştig absolut nimic daca îi port pică. Trebuie sa fiu realistă şi să gândesc rațional , să gândesc matur . Şi adevărul este că atunci când l-am iertat am simțit o linişte .
Capitolele frumoase din viața noastră sunt legate de oameni . De relații . De sentimente . De iubire .