Flashback >>
O anki şaşkınlıkla geriye doğru bir adım attım derken bir bedenle çarpıştım. Resmen iki kişi arasında hapsedilmiştim. Merakıma yenik düşüp buraya neden geldiğime dair küfürler savururken , ellerini omzuma koyup kendine doğru yavaşça döndürdüğünde cümlemin son bulmasını sağlayan tanıdık bir çift göz olmuştu..
Şimdi >>
Arkamı dönmemle bana bakan tanıdık gözleri görmeyi beklemiyordum. Bu oydu düğündeki çocuk!! İyide burada ne işi vardı ? Bu tesadüf olamazdı yada öyle miydi ? Pek sanmıyorum !
Düşüncelerimi bölen onun sözleri oldu..
X; Ne düşündüğünü tahmin edebiliyorum , burada ne işim var ? Bu bayan benim büyük-annem her gün onu görmeye geliyorum ayrıca tesadüf diye bir şey yoktur , küçük hanım..
Bu çocuk daha temin benim düşüncelerimi mi okudu ? Ne saçmalıyorum ben ayrıca bu bayan anneannesi miydi cidden ! Bir dakika annem neden bu adrese gelmemi istemişti ki acaba ? Bu çocuk mu bana yardımcı olacaktı ve düğünde neden gözleri simsiyahtı? Beni mi takip ediyordu ?O anı hatırladıkça istemsizce vücudum titremişti. ( çok korkutucuydu.. ) Kesinlikle tesadüf diye bir şey yoktu.
Aklıma gelen tüm malca soruları bir kenara bırakıp , sohbete nasıl girsem diye düşünüyordum.. El uzatsam olmaz ah hayır hiç sanmıyorum tanışma faslını biraz geçmiştik ne diyeceğim diye düşünürken, günü anneannesi kurtarıp bizi içeri davet etti. Şu an tek isteğim sorumun cevabını alıp buradan defolup gitmekti. Neden böyle bir işe bulaştım ki , lanet olası merakım yüzünden!
Büyükanne ; Ne içersiniz ?
X ; Büyükanne sen hepimize kahve yap , bazılarının ayılıp gerçek dünyaya dönmesi gerekiyor..
Az önce bana laf mı sokmuştu o?! Ağzım açık ona bakarken aklıma gelen bütün küfürleri saymamak için kendimi zor tutuyordum.
– Kimsin sen ? Seni daha önce ablamın düğününde de görmüştüm. Orada ne işin vardı ? Beni mi takip ediyorsun ?
X; Öncelikle şu üstündeki kızgınlığı at ve nefesini düzene sok niye bu kadar öfkeleniyorsun? Buraya sorunun cevabını almaya geldin Rose !
Bağırdığından dolayı boynundaki damarlar belirginleşmişti ve güzel duruyordu.. Gözlerimi boynundan çekip , konuya kaldığım yerden devam etmek amaçlı bir soru sordum:
Red; S–sen adımı nereden biliyorsun ?
X; Bilmem normal değil mi ?
Biraz yaklaştı ,
- Çünkü seni takip ediyorum..
Yüzüme çarpan keskin nefes ile buz kesmiştim. Neden böyle olmuştu? Ah hayır ! Hiç sanmıyorum hadi Rose kendine gel ! Bu düşüncelerin geldiği yere sokayım ! Yapma ama bu işe 1 - 0 yenik başlayamam..
Red; Lanet olası ! diyebildim sadece boş boş suratına bakıyordum..
Onun olduğu ortamda '1' dakika daha duramayacaktım. Eğer kalırsam hiç iyi şeyler olmayacaktı..
- Ben daha fazla bu ortamda kalamayacağım ! Tam arkamı dönmüş salondan çıkacakken büyük annesi ile çarpışıyordum.
B.anne ; Kızım nereye gidiyorsun ? Daha annen hakkında konuşacaktık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİDDEN PAST ( A Hybird)
Vampire- Doğru piyonu oynarsan 'kazanırsın' , ama yanlış piyonu oynarsan "avlanırsın"..