Όταν τα δάκρυα στέρεψαν η ώρα ήταν 7 το πρωί. Οι πρώτες ηλιαχτίδες φωτός είχαν κάνει την εμφάνιση τους, αρκετή ώρα πρίν, και το δροσερό καλοκαιρινό αεράκι χτύπαγε την πλάτη μου.
Με ενα μπουκάλι ουίσκι διπλα μου, και κατι τσιγάρα, βγήκα στο μπαλκόνι του δωματίου μου και χάζεψα την θέα μπροστά μου.
Χάζεψα την Αθήνα που είχε ήδη αρχίσει να έχει κίνηση. Άνθρωποι ξεχύνονταν στους δρόμους με τα αυτοκίνητα τους, κατευθύνονταν πρός τις δουλειές τους. Κοίταξα τριγύρω στην έρημη γειτονιά των βόρειων προαστίων στην οποία κατοικούσα για αρκετά χρονια. Χαμογέλασα κοιτώντας το ύψος απο κατω.
Ηταν δελεαστικό να πηδήξω αλλά μόλις χθες το είχα προσπαθήσει και δεν τα κατάφερα.
Αν είναι να γίνει, θα γίνει αλλιώς. Σκέφτηκα και ξαναμπήκα στο σκοτεινό δωμάτιο.
Κατευθύνθηκα πρός το μπάνιο και στάθηκα μπροστά στον νιπτήρα. Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέπτη και παραλίγο να τρομάξω. Τα μάτια μου ήταν κατακόκκινα και τα μαλλιά μου ανακατεμένα. Η μάσκαρα ειχε μαυρίσει τα μάτια μου και λίγο από τα μάγουλα μου.
Κοίταζα τον εαυτό μου με τόσο μίσος. Σκεφτόμουν ποσο άσχημη ήμουν. Οχι παρουσιαστικά, εννοώ πόσο κατεστραμμένη. Ποσο άχρηστη και χαμένη. Είχα φτάσει να πιστεύω οτι δεν ήμουν τιποτα παραπάνω απο ενα βάρος, ενα σκουπίδι, ενα άχρηστο άτομο που ουτε οι ίδιοι οι γονεις του δεν ήθελαν. Ήξερα οτι ήμουν ενα λάθος. Οι γονεις μου μετα τον Χρήστο δεν ήθελαν άλλο παιδι. Αλλα προέκυψε και με μίσησαν για αυτό. Ο ερχομός μου αποδιωργάνωσε τον πατέρα μου και έθεσε την καριέρα του σε κίνδυνο.
Άφησα τις αναμνήσεις να πλημμυρίσουν το μυαλό μου χωρίς να το θέλω. Χαμογέλασα ξαφνικά και έσκυψα το κεφάλι τόσο πολύ που λίγο έμενε να αγγίξω τον νιπτήρα. Λυπόμουν τον εαυτό μου και ντρεπόμουν για αυτόν.
Ναρκωτικά, τσιγάρα, ποτά και αυτοκαταστροφικές σχέσεις που τελικά δεν κατάφερναν να με σκοτώσουν. Ήταν σαν και ο ίδιος ο θάνατος να με απέφευγε.
Το πρώην αγόρι μου ειχε κοντέψει να με σκοτώσει αλλά δεν τα κατάφερε. Σταμάτησε λιγο πριν μπορέσει. Πέρασα αρκετούς μήνες στο νοσοκομείο, παλεύοντας. Προκάλεσα φυσικά κι'αλλα προβλήματα στους γονείς μου, οι οποίοι με
χρησιμοποίησαν για να δώσουν μια νέα πνοή στην προεκλογική τους εκστρατεία. Η κακοποίηση της γυναίκας: θύματα σεξουαλικής, σωματικής και ψυχολογικής βίας. Μια απο τις αμέτρητες εκστρατείες που ξεκίνησε ο πατέρας μου για να "βοηθήσει την κόρη του αλλα και όλες τις κακοποιημένες γυναίκες".
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μη μ'αφήνεις...
Ficção Adolescente~Ολοκληρωμένη~ "Ηταν μεσα με τους γονεις μου και εγω κλεισμένος στον διάδρομο να περιμένω. Δεν μπορούσα να δω ή να ακούσω κατι. Μπορούσα μόνο να μυρίσω το αίμα. Ειναι τόσο ηλίθια. Βλαμμενη. Χαζη. Αχάριστη. Την έβριζα και δάκρυα κυλούσαν στα μάτια μο...