1. Bolondok napja

9 1 0
                                    

Szombat

Végre! Bolondok napja és azt szivatok meg akit akarok, a baj csak az, hogy nem hétköznap van és Fannival nem tudjuk megszivatni a tanárokat.

A mai napon 2 nagyon híres videóssal találkozunk;Anett és Beniipowa ahww...reggel felkeltem és énekkari próbára kellett menni, aztán Fannival elmentünk csavarogni míg nem kezdődik a dedikálás.

-Hova addig?-kérdezte nagy lelkesen.

-Nem tom. Sétáljunk, nagyon jó idő van. És vehetnénk üccsit is, mert szomjan halok. Ekkor elmentünk a sparba aztán szaladtunk a dedikálásra, hogy ne kelljen kivárni a kígyózó sort. Na mi kis sunyik oda álltunk egy baràtnőmhöz, így alig vártunk egy órát. Amikor oda értünk ááá Anett sokkal szebb élőbe, és nagyon nagyon aranyos! Beni Beni meg ahhh....EMBER RÁM KACSINTOTT.Életem legszebb napja volt. De még nem ért véget.....

-Akkor majd hétfőn tala puszi szia.-megöleltem Fannit és rohantam a buszhoz. Miután haza értem rohanhattam át a szomszédomhoz(kínai)nagyon régóta ismizzük egymást: 11éve. Incsiklandozó minden kaja amit készít. 53.születésnapját ünnepeltük.

Végül úgy lett, hogy Karolina Szófi és én ott aludtunk. (Karolinának az édasapjának a szülinapja volt.) És így nézett ki a kaja:

Iszogattunk egy kis likört

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Iszogattunk egy kis likört...aztán felelsz vagy merszeztünk, beszélgettünk a pasikról meg ilyenekről.

2:32

-Szerintem most már aludjunk, nagyon fáradt vagyok ráadásul holnap suli.-mondtam ès dörzsöltem meg a szemeimet.

-Okés jóéjt.-mondta Karol és belemélyett a párnába.

-Jóéjt!-mondtuk egyszerre Szofival.

Reggel

Én keltem fel legelsőnek mint mindig. Lementem, mert hallottam Amirka pakolászik felhoztam és befeküdt közénk és vissza aludtunk.

8:58

-KAROL!-próbáltam felkelteni őket. Az apja is ordibált már nekünk, mert indultunk piacozni.(árulni)

-Wáh..öltözzünk.-mondta

Leszaladtunk gyorsan ettünk piritóst és indultunk is. Szófit hazavittük és egy nagyon nagy dugóba keveredtünk. Noss igen ez a vasárnap. Amirral nem kellett most foglalkozni, mert aludt...egyemmeg. Karollal mi pedig bejártuk a piacot olyan vicci. 11-kor Amir felkellt de nagyon nyügös volt ezért haza mentünk.

Én haza siettem. Tanultam, ettem és egy jó nagyot aludtam....

☆Életem Története☆Where stories live. Discover now