Sehun~
Jiyeon'dan uzun zamandır hoşlanıyordum zaten, ama kabullenemiyordum. Jiyeon Yoongi ile çıkmaya başlayınca kıskandım, onun sadece benim olmasını istedim başkasının olmasına dayanamadım. Onları ayırmak için kafamda planlar kurmaya başlamışken Yoongi'nin konuşmalarını duydum arkadaşlarıyla konuşuyordu Jiyeon ve Krystal'a oyun oynadıklarını öğrendim. Zaten benden başka kimse sevemezdi ki Jiyeon'u onu sadace ve sadece ben sevebilirdim.O gün Jiyeon'u kolundan tutup bahçeye çıkarmıştım. Ama Jiyeon sadece ağlıyordu onun ağlamasına dayanamazdım ki ben.
"Ağlama" diyerek uyarmıştım kısık sesimle bana bakmadı bile sadece konuştu;
"S-sen ne zaman öğrendin?"
"Bu sabah öğrendim." Kafasını salladı. Ağlamaya devam etti. Ben ise en sonunda kolundan tutup sarıldım göğsümde ağlamaya başladı. Sakinleşince onu'da alıp yürümeye başladım.
"İyi misin?"
"Evet daha iyiyim" her zaman geldiğim parka götürdüm onu günün bu saatlerinde boş oluyordu.
"Sehun neden benim olana bir daha dokunmaya kalkmayın dedin?"
"Çünkü sen benimsin Jiyeon. Hep benimdin şimdide beninsin" gülümsedi.
"Yalan söylüyorsun. Sende Yoongi gibisin dimi?" Sinirlenmeye başlıyordum beni başka insanların yerine koyması sinirlerimi bozuyordu.
"Hayır Jiyeon ben onun kadar adi bir şerefsiz değilim. Seninle oynamak isteseydim en başından belli ederdim bunu" diyerek bağırmaya başladım alaycı bir şekilde güldü.
"Hadi ama Sehun sen Playboysun aşık olamazsın" ne yani bu muydu?
"Evet ben playboy olabilirim ama insanımda sende olan kalp bendede var." Diyip oturduğum yerden kalktım sinirli bir yapıya sahiptim ve jiyeon'un dediği şeylere hem sinirlendim hemde kalbimi kırdı. Bende bir insanım bende aşık olabilirim. Hızlıca yürürken biri kolumdan tuttu. Bu tabiki Jiyeon'du.
"Jiyeon?"
"Özür dilerim. Ben sadece bilemedim"
"Pekala o zaman bir daha beni anlayıp dinlemeden sorgulama tamam mı sevgilim"
"N-ne sev-sevgilim mi?"
"Evet. Sen bundan sonra benim sevgilimsin"
"Hah saçmalama istersen" güldüm kahkaha attım desem daha doğru olur.
"Saçmalamıyorum Jiyeon sen benim sevgilimsin artık. Boş boşuna sınıftakilere benim olana dokunmayın diye bağırmadım"
"Huh? Sehun daha teklif bile etmedin"
"Teklif etmeme gerek var mı? "
"Tabiki gerek var. Hatta teklif edene kadar senin sevgilin falan değilim" diyerek gitti. Benim bu kızla çok işim var çok. Ben romantik bir adam değilim mesela bunu o da biliyor ama beni degiştirmeye çalışıyor ve ben bunun farkındayım. Pekala, ona teklif edicem ama bu ilk ve son teklif olacak.
Evde kimse yoktu. Bu iyidi biraz kafa dinlerdim odama çıkıp kendimi yatağa attım. Ona nasıl teklif edicem bilmiyordum daha önce hiç bir kadına iyi davranmadım ki annem hariç tabi. Acaba Jiyeon'u annemin yanına götürüp al anne gelinin mi desem. Off bilmiyorum bilmiyorum. Şu an diğerleri ile küs olmasak Chen ve Baekhyun bana akıl verebilirledi Kris ise araya girip tarzım değil derdi. Onları özlemiştim. Belkide bu küskünlük fazla uzadı. Telefonum çalınaca yatkta doğruldum.
"Alo?"
"..."
"Ne? Suho'ya nolmuş?"
"..."
"Ka-kaza mı? Durumu Nasıl? "
"..."
"Tamam hemen geliyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]