După doua ore in care am stat și am așteptat-o pe Fioana , m-am hotărât sa aleg singura un film . Telefonul meu a început sa vibreze ca nebunul așa ca am hotărât sa văd cine mă tot suna . Ridic telefonul și realizez ca nu cunosc numărul , dar totuși răspund .
Z:Ieși ,te rog ,in fata casei !
Eu:Cine e la telefon ?!
Z:Zayn , ieși odată !
Eu:Nu am ce vorbi cu tine !!
Z:Dacă nu ieși o sa vin eu peste tine !
Eu:Îți ofer 3 minute , atât ! Spui ce ai de spus și te cari !
Z:Bine!Închid nervoasa și apoi mă uit pe geam sa văd dacă a ajuns deja . In fata că-și se oprește o mașina scumpă ,neagră . Zayn stătea încordat la volan și mă aștepta . Nu ma jignit destul acum vrea sa mă și bată ?! Cobor și ies ,apoi mă îndrept încet spre mașina .
Zayn coboară și mă privește nervos . Vine in viteza către mine ,apoi mă prinde de mâna și mă trage către el . Incep sa mă zbat , iar el sa enervează și mai tare , rupând tăcerea dintre noi .
Z:Vrei sa nu mă mai enervezi atât !
Eu:Tot tu ești cel nervos ?! Nu eu te-am jignit și apoi te-am bruscat , ci tu!
Z:Venisem să-mi cer scuze , dar nu am reușit deoarece tu mereu trebuie sa ai mofturi și figuri !
Eu:Au ,cred ca cea ce te enervează pe tine e faptul ca nu te venerez și eu ! In ochii mei nu ești un zeu ! Așa ca RENUNȚA ODATĂ ! Noi nu suntem prieteni , amici , cunoștințe , noi nu suntem nimic !!
Z:NICIODATA , NU VOI RENUNȚA ! Știu ca mă urăști pentru felul in care ți-am vorbit dar am spus ce am spus la nervi , nu cred cea ce am spus !
Eu:Știu asta , dar pe mine mă deranjează ca tia trecut prin cap ca eu as face așa ceva ! De ce as face așa ceva ? Ca sa am fanii , cum spui tu , ei bine nu am nevoie de fani !!
Z:Îmi pare rău !
Eu:Știu , tre sa te revanșezi ! E mașina ta ?
Z:Da, de ce ?
Eu:O sa ne duci pe mine și pe Nick toată săptămâna la scoala !
Z:Bine , dar eu conduc și tu stai in fata !
Eu:De ce sa stau in fata, îmi place sa stau in spate ! Nu-mi spune ca ți-am picat cu tronc !
Z:Nu , ai vrea tu !Doar ca , Nick , mă cam sperie , mă privește uneori ca un pervers ...
Eu:Hahaha, știu e un ciudat ! Poate de aia îl iubesc așa mult !
Z:Îl placi ?
Eu:Gelos ?
Z:De ce as fi , nu as putea sa te plac nici dacă as vrea ! Nu ești genul meu , ești scunda , bruneta , urâta , enervanta , arțăgoasa ! Sa continui ?
Eu:Ha ha , pai nici tu nu ești așa de minunat !
Z:Hmm... am o idee , pun pariu ca pot sa te fac sa te îndrăgostești de mine in mai puțin de o luna !
Eu:Și dacă e invers ?!
Z:Punem pariu ?
Eu:Sa făcut ! Ai o luna la dispoziție sa mă farmeci !
Z:Și tu !
Eu:O sa câștig !
Z:Nu prea cred !
Eu:Pa , Zayn !
Z:Pa,Anastasia !Intru in casa și mă razam de usa , apoi îmi trag o palma zdravănă peste frunte . Ce cacat am făcut ? Oare sunt in stare sa câștig ? Pfff... normal ca sunt ! Hai s o facem și pe asta ! Am pus mâna pe telefon și am sunat-o pe Fiona , care îmi spusese ca este in taxi . După ce a ajuns i-am povestit tot și ea a început sa îmi dea sfaturi , legate de cum as putea să-l farmec .
CITEȘTI
Just friends ❤ Volum II .
RomanceAscult sfaturile date de sufletul meu și încerc sa mă deschid in fata unui băiat , care mă face sa îmi pierd mințile ! Greu ,cu iubirea asta !!??