01

1.2K 76 25
                                    

                                                     

                                             Capitolul 1 -  Cantecul 

 Ma trezesc si observ ca e doar opt dimineata. Darcy trebuie sa mearga la școala , iar Harry trebuie sa se trezeasca curand . Ma duc in bucatarie si il vad pe Picky Picky intins pe podea .A mancat deja tot din bol ? 

-Picky Picky, mai vrei sa iti dau ? Intreb si il mangai pe burtica. 

Aud un mieunat , deci cred ca probabil e un da . Sandwichiurile , hmm, trebuie sa pun rosii pentru Darcy ,da era sa uit! Pun si putina sunca, voila! 

-Buna dimineata , raza de soare. Zise Harry sarutandu-ma .

-'Neata , zic si ii raspund la sarut .

-Ce faci azi , Kate ?

-Ugh , pentru ca ne-am mutat aici , trebuie sa fac curat printre lucrurile noastre . Si sa stii ca jumatate din alea se afla in camera lui Darcy . Si nu ar trebui sa se afle acolo , dar nicio grija,rezolv eu..

-Ok  , te voi ajuta , azi nu trebuie sa ma duc la curs .

-Si copiii nu trebuie invatati ? Intreb eu .

-Azi au ceva activitati..Nu stiu ,dar ce conteaza e ca eu nu merg si iti voi tine companie , Caitlyn.

-Mami  ,spunea Darcy.

-Buna dimineata , scumpa mea! Am zis eu si Harry 

-Bunaa.Azi merg cu Brandon la scoala , nu e problma?

Ma uit la Harry si ranjesc . Asa face si el . 

-Darcy , doar sa fi cuminte si ai grija , baietii pot fi un pic cam morocanosi deobicei .

 -Confirm ,zic eu .

-Bine , Caitlyn ! Zise Harry.

Darcy se duse in camera pentru a-si alege tinuta. Se uita printre rochite , si nu isi alege nimic , se intoarce la noi si zice :

-Mami ? Cu ce sa ma imbrac?

Ma duc in camera si ii aleg o rochita galbena ca pentru albinute .

-E buna asta ,scumpa mea?

-Da , mama , e foarte draguta.

II dau pachetelul si se indreapta spre scoala .Eu si cu Harry ne-am indreptam spre geam ca sa ne uitam dupa ea.

-Harry, nu crezi ca facem rau ca ne spionam fiica ?

-Deloc , acum shh , fii atenta ..

-Wow , Brandon e chiar simpatic ,am zis eu .

-Da, se putea si mai bine ..

-Harry ?

-Da?

 -Hai sa facem curat...

-Vin acum ,fitoaso .

Ma asez si incep cu inceputul . ''Wow , cate poze din liceu sunt aici . Ce vremuri . '' Fiecare poza avea sclipirea ei , cand ne-am dus la petreceri,prin parc ,  uitandu-ne la  filme ...Imi e dor de acele vremuri.

-Kate, uite-i pe Perrie si Zayn .

-Da ,uite-i . Ar trebui sa ii sunam sa vedem ce mai fac . Si cum e micuta Ariana .

Harry se ridica pentru a merge la bucatarie ca sa bea apa .

-Kate! Nu mai avem iaurt, voi merge sa iau, vin intr-o secunda.

sequel of bad boy-Styles vs Styles•selena gomez•harry styles☼Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum