Dean'den
"Malia iyi misin?"
Onun yanına oturduğumda bir süre bana boş gözlerle bakmıştı.
"İyiyim bir problem yok."
"Kai ile ayrılmışsınız. Yani bu olayların etkisi ile mi ayrıldınız merak ediyorum."
"Evet biraz öyle oldu." Dediğinde anladığımı belirten şekilde kafa sallamıştım.
"Yine de sana değer verdiğini ve sana saldıran yaratığı bulacağını biliyorsun değil mi?"
"Dean olay zaten onun avcı olması ya da bana saldıran yaratık filan değil. Onun buradan gideceği için bana ters davranması. Bir şekilde birbirimize bağlanmayalım diye yaptı bunu."
"Başarılı oldu mu peki?"
"Ben ona çoktan bağlandım. Kısaca başarılı olamadı ama gittiğiniz zaman... belki o zaman bir şeyler daha kolay olur."
"Bağlanmak ile baştan hata yapmışsın."
"Açık konuşmak gerekirse bende öyle düşünüyorum ama bazı şeyler, bazı hisler bizim kontrolümüz dışında çalışıyor."
Malia ayaklandığında bir süre onu izledim.
"Yüzme antrenmanıma devam etmeliyim."
"Bende seninle geliyorum, bakalım güzel yüzebiliyor musun?"
"Böyle bahaneler yerine Kai gelemiyor ve beni de seni kontrol etmem için yolladı desen daha inandırıcı olur."
Her şeyi bilmese olmaz.
"Senin için endişe ediyor."
"Etmesine gerek yok."
Üstündekileri çıkarıp yana bıraktı ve sonrasında direk suya atladı.
Bende oturma yerlerine doğru ilerleyip onu izlemeye başladım.
Tamam gerçekten iyi yüzüyordu hakkını yememek gerek.
"Olaydan sonra hala korkmadan yüzmeye devam edebiliyorsun."
"En ufak şeyden korkup yaptığım şeyleri bıraksaydım bir köşede ölmeyi beklemem gerekirdi. Korktuğun şey her neyse onun üstüne gideceksin. Hayat prensibim."
Tamam Kai'nin neden bu kızdan etkilendiği açık.
"Ama bazen korktuğun şeyden kaçmak da gerekir." Dediğimde kenara kollarını dayayıp bana bakmıştı.
"Mesela Kai'nin yaptığı gibi mi? Benle olmaktan korktuğu için beni bırakması gibi."
"Onunlayken zarar görmenden korktuğu için seni bıraktı."
"Bu sence ne kadar mantıklı? Onunlayken zarar görebilirim evet, benden bu yüzden uzaklaşıyor sonra da zarar görmeyeyim diye seni buraya gönderiyor. Olay benim zarar görüp görmemen değil, onun beni koruyamayacağı düşüncesi..korktuğu şey tam olarak bu. Ve burada olmazsa aynen şunu düşünecek "orada olsam onu korurdum" bu da sadece kendini tatmin etme yolu, o yokken başıma bir şey geldiğinde en fazla birkaç gün pişmanlık duyar hepsi bu. Güzel taktik bence, olaylardan daha kolay sıyrılmayı sağlıyor."
Niye bu kız bu kadar mantıklı konuşuyor?
"Uzak olmanız ikiniz için de en iyisi."
"Kime göre, neye göre?"
Birkaç saniye susup bir şey demeden ona baktım.
Tam o anda arka taraftan geçen bir şey dikkatimi çekmişti.
"Malia, sudan çık hemen."
Elimi belimde duran silaha attığımda Malia hızla sudan çıkmıştı.
"Bu şeyin benle mi bir derdi var yoksa bana mı öyle geliyor."
Malia yanıma geldiğinde o şey görüş alanıma tekrar girmişti.
Ama çok hızlı hareket ediyordu ve büyük bir hızla havuza girdiğinde Malia'ya geride kalmasını söyleyerek suya doğru yaklaştım.
Ama o şey aniden beni tutup hızla suya çekmişti.
Ah lanet olsun!
Silahımı düşürdüm, umarım havuza düşürmemişimdir.
Suyun dışına çıktığımda Malia elinde silahla bana bakıyordu.
"Ateş etme sakın."
Beni dinlemeyip ateş etti ama sanırım onu vurmuştu çünkü bileğimi tutan eli gevşedi.
Birkaç saniye içinde sudan çıkmış olsa da bu sefer Malia'nın üstüne atlamıştı.
Hızla sudan çıkıp silahımı elime aldım ama o şey beni sertçe itip tekrar suyu düşmemi sağladı. Bu sefer üçümüz de suyu boylamıştık.
Ama sonra birden Malia'nın yaratığı sudan dışarı attığına şahit oldum.
"Dean git buradan." Bunu dedikten sonra sudan hızla çıkıp yaratığın üstüne atladı.
Olayı kavramam birkaç saniyemi aldığında Malia pençelerini yaratığın boğazına geçirmişti.
Birkaç saniyelik şaşkınlığı hızla gerimde bırakıp sudan çıktım ve silahımı aldım.
O an Malia ile göz göze geldiğimizde silahı ona doğru tutmaya başlamıştım.
"Sakın hareket etme yoksa kafanda bir delik açarım."
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hunt You Down
Fanfiction"Dostum bu kasaba yaratıklardan oluşan bir hayvanat bahçesi gibi." "Anlaşılan uzun süre burada kalmak zorundayız." ....