*بسم الله* *المقدمه*
ابطال القصه^هشام،فؤاد،جمال،جنا،كادى،ريماس^
........................................................................
☆هشام:هو ولد طموح جدا بس عنده الكبرياء اهم حاجه ومخلص كليه بيزنس ف اسبانيا وبيشتغل ف شركه اسمها روزناما وصوته حلو اوى هو وصحابه محمد فؤاد ومحمد جمال وهما الثلاثه بيغنو فى باند اسمو boyband.........................................................................
☆فؤاد:ولد طموح وذكى واموور اوى ونفسه يكون فنان مشهور وبيعرف يعزف حلو وطيب جدا.........................................................................
☆جمال:هو ولد جميل وبيفكر بعقله قبل مايفكر بقلبه ونفسه يكون مشهور وصوته حلو اوى .........................................................................
☆جنا:بنت حلوه اوى وذكيه عنده 21 سنه بتحب كره السله اوى بتحب صاحبته نورهان جمال اوى وهى كمان بتحبه .........................................................................
☆كادى:بنت اموره اوى عنده 20 سنه وشعره طويل لونه بنى فااتح اوى وبتحب اخته ريماس جداو بتحب الموسيقى وصوته حلو اوى و هى صاحبه جنا .........................................................................
☆ريماس:اخت كادى الكبيره بنت بتحب المذاكره واموره اوى و مش عايشه فى القاهره بتحب تروح هناك كتير مع اخته عندها 22 سنه وبتحب تروح داار الايتام كتيير وكاانت بتشتغل دكتوره بس لما باباها توفى قفلت العياده .*محجبه*........................................................................
^قولولى رائيكو فى البدايا^
أنت تقرأ
حب في القريه
Romanceباند مشهور اسمو boyband بيروحو القريه وبيتعرف ع الناس اللي فيها وهيحصلهم مشاكل كتير بس هتقلب اامشاكل دي لحاجه حلووه وهتشوفو ع الاحداث 😉😉💜