Aceeași garsoniera, același balcon îngust.. aceeași cămașa șifonată cu doua numere mai mari, dar de a ta
Același apus de vara cu același vânt ușor răcoritor după o zi toridă.
Același pahar de vin roșu sau alb, același fum de țigară dar.. un alt parfum.
Alt parfum sa mă înconjoare.
Parfumul tău.
Mirosul tău, mirosul hainelor tale proaspăt spălate, sau a coloniei pe care o folosești după ce te bărbierești.
Mirosul parfumului tau, mirosul pielii tale după un duș, mirosul parului tau.. esența ta.
Tu.
Acolo, lângă mine.
Cu mine.
Împărțind acea sticla de vin, și fumând amândoi același tutun.
Inspirând amândoi aerul încă cald..
Lăsându-ma pe tine, și umflându-mi nările cu parfumul tau.
Parfum și tutun.
Să fii acolo.. după ce mă comport într-o noapte ca o curva cu tine, neținând cont de zgomotele pe care le facem, sau dezordinea din casă.
După o noapte în care uităm de manierele noastre și de cei 7 ani de acasă,
Să beau cu tine acel pahar de vin și să fumez cu tine acea țigară
Să nu vorbim.. doar sa privim cerul și să sorbim subtil, simțind alcoolul în obraji, și tutunul în plămâni
Apoi, sa ne așezăm în pat și să uităm totul închizând ochii
Să dormim împreună, împărțind nu doar patul, ci și bătăile inimii, căldura corpurilor, atingerea pielii..
Să facem duș împreună.. sa simt apa fierbinte cum îmi curge pe spate, scurgându-se din parul meu, acoperindu-mi pielea, încălzind-o, deschizându-mi fiecare por, relaxându-ma.
Tu sa mă prinzi de șolduri, iar eu sa stau sprijinită cu palmele de gresia rece în ciuda fierbințelii apei ce curge.
Cu tine in spatele meu, mângâindu-mi pielea încet, coborât cu o palma pe o coapsă, apoi mai sus dar totuși sub buric..
Să ne consumăm acolo, sub picaturile arzătoare ce spală fiecare mic păcat ce-l facem in acel locșor.
Sunetul apei curgând sa îmi acopere gemetele mele, in timp ce tu mă controlezi, in timp ce tu mă posezi cu strictețe.
CITEȘTI
Fulfillment
SpiritualPicăturile de apă se aud cum cad cursiv una după alta în chiuveta băii. Mă doare capul și mă simt amețită, probabil de la alcoolul de seara trecută. Îmi vine să vărs. Întind mâinile prin pat, până când îl simt. E aici, lângă mine, doarme. Abia acu...