Part 6.

147 7 0
                                    

Na taj zvuk sam zastala. Na trenutak sam se uplasila. Ipak je bilo 12 sati uvece. Okrenula sam se u ugledala njega.
Spustio je prozor nasmesio se njegovim slatkim osmehom, a njegove plave oci su me zavodnicki gledale.
"Cao Riv. Otkud ti?" Pitala sam ga sa olaksanjem...
"Bio malo po gradu. Sta ti je, delujes tuzno? Ajde ulazi odbacicu te do kuce, i onako tamo prolazim." I sve to je zacinio njegovim osmehom. Samo sam se nasmesila i usla u kola"Ma samo sam malo ne raspolozena, nista strasno." -"Hoces negde da sednemo da popricamo?"-"Ako se ne zuris kuci, moze."
I uputili amo se ka jednom kaficu blizu njegovog stana. Seli smo i pricali dugo u noc. Naravno nisam mu rekla sta mi se tacno desilo, i ako je insistirao. Uspela sam vesto da se izvucem. Prijalo mi je njegovo drustvo. Kako je vreme odmicalo mi smo sve vise pili. Ali nismo previse. Nismo bili pijani. Rekao mi je da je zaljubljen u jednu devojku ali da ne sme da joj pridje jer ne zna kako ce ona da reaguje. Ja sam se nasmejala na to a on se postideo. Tako je sladak kad se postidi!
Negde oko tri smo krenuli kuci. Bilo je blizu pa smo brzi stigli. Stali smo ispred moje zgrade.
" Hvala ti na svemu, prijalo mi je. Trebalo bi ovo cesce da radimo." Na to se nasmesio i rekao "I meni je prijalo. Naravno,  kad god ti treba neko za razgovor slobodno me pozovi." 
Gledali smo se par trenutaka. Sledeceg trenutka njegove usne su bile na mojim. Uzvratila sam mu poljubac i sapnula "Neka ostane na ovome." Nasmesio se. Videla sam da mu nije bilo bas drago zbog toga, videlo mu se u ocima da nije zeleo da prestanemo. Ali ja sam smatrala da je tako bolje.
Pomazila sam ga po obrazu rukom i izasla.
Nije odmah otisao, cekao je da udjem u zgradu.
Usla sam tiho i zatekla mamu bas onako kako sam je ostavila. Prisla sam i pokrila je. Na TV je vec uveliko bio neki drugi film, cinio se zanimljivim, ali se meni nije gledao, imala sam toliko toga na umu, i toliko toga da rascistim pa sam samo ugasila TV, jos jednom bacila pogled na majku i otisla u sobu.
Mislim da sam zaspala tek pred zoru. Cele noci san razmisljala o Rivu. Sta mu je ono znacilo? Da li sam ja ta koja mu se svidja? I ako jesam zasto ne sme da mi kaze?
Hiljadu pitanja mi se vrzmalo po glavi, a ni jednog odgovora nije bilo. Mila mi nije pala na pamet uopste, i drago mi je zbog toga, nisam zelela da mi unisti vece, ako vec i nije.
Ujutru sam se probudila u 12. Glava me je nenormalno bolela jer nisam navikla da pijem. Popila sam vrlo malo ali to je bas uticalo na mene. Ustala sam i otisla do kuhinje. Tamo me je cekala poruka od mame u kojoj je pisalo: "Otisla sam na posao. Imas rucak u rerni i pare na stolu ako ti zatrebaju. Dolazim kasno veceras, legni ranije, sutra ti pocinje skola. Ljubim te. Mama"
Boze pa ja sam potpuno zaboravila na skolu. Jela sam i otisla u sobu da je malo pospremim, a i da vidim sta cu obuci sutra.   Uzela sam telefon i videla propusten poziv od Mile, i odmah sam je pozvala.
-"Ej, tek sam sad videla da si me zvala."
-"Ej, ma nema veze, zvala sam samo da proverim da li si bezbedno stigla kuci. Pomislila sam da neces da mi se javis."
-"Sto ti se ne bih javila? Samo sto sam ustala. Jesam ne brini, povezao me je Riv."
-"A dobro onda. Htela sam samo da vidim kako si. Sutra kod parkica u jedan, zar ne?"
-" Kao i uvek."
-"Vidimo se."
-"Vidimo se."
Samo sto sam spustila telefon stigla mi je poruka. Ko li to moze da bude? Riv? Da, poruka je bila od njega. Glasila je:
"Izvini za ono sinoc, ne znam sta mi je bilo, verovatno je zbog pica. Hoces da se nadjemo kasnije da porazgovaramo?"
Gledala sam u telefon sa nevericom. Sta da radim? Da li da idem? Ne znam sta bih mu rekla. Uzela sam telefoni napisala:
"Ne mogu danas, imam neke obaveze. Moze kad dodjes?"
Posle minut-dva stigao je odgovor:
"Dobro, ali ne znam kada dolazim. Pa dobro videcemo se ako dodjes do Mile danas."
Tada sam se setila da treba da odem do Mile da uzmem neke papire. Pozvala sam je i dogovorile smo se da dodje kod mene i taman da prespava i da idemo zajedno u skolu.
Culo se zvono na vratima, i umesto Mile bila je moja mama.
-"E mama otkud ti ovako rano?"
-"Zar ti nije drago sto me vidis? Haha, ma doslo je do nekog kvara pa nas pustili ranije." Rekla je spustajuci kese iz prodavnice na sto.
-"Nego mama Mila ce veceras prespavati kod mene. Nije problem?"
-"Naravno da nije Ana. Kada ce doci?"
-"Trebalo bi ukoro."
-"Dobro, odoh da spremam veceru."
Otisla sam u sobu, pustila muziku i cistila sobu. Posle nekih pola sata cula sam neke glasove. Verovatno je Mila stigla. Izasla sam u hodnik. Bila sam upravu. Zagrlile smo se i pozdravilre kao da niceg nije bilo. Taman smo posle u sobu kad se na vratima pojavio Riv.
-"Zaboravila si torbu Mila. Dobar dan teta Majo." Pogledi su nam se susreli i on se nasmesio. Bio je pomalo posramljen, ali se hvala Bogu nije primecivalo inace bi Mila odmah provalila.
-"Zdravo Riv. Je l se zuris? Mogao bi da svratis na palacinke. Ajde sta ti fali."
Niko nije mogao da odoli palacinkama moje mame, pa tako ni Riv. Usli smo u trpezariju i seli za okruglim stolom. Riv je sedeo naspram mene. I kad-kad su nam se pogledi susreli, ali bismo odmah spustili glave i samo nasmesili. Mama je pocela Riva da ispituje o fakultetu, pa o gradu, pa o devojkama, a on je uporno gledao u mene. O zasto ne prestane, Mila ce posumnjati!
Doslo je vreme on da ode i posto je mama prala sudje ja sam otisla da ga ispratim
-"Tvoja majka stvarno pravi lepe palacinke." Nasmejali smo se oboje. Videla sam da mu je neprijatno.
-"Pa naravno. Vidis i sam da im niko ne moze odoleti." Na to me je pogledao onim smekerskim pogledom a ja sam osetila neki cudan osecaj u stomaku. Prisao mi je skroz licem uz lice, o ne nece valjda opet? Samo sam spustila glavu za par centimerara i to je bilo dovoljno da shvati da ne zelim da se ponovi. Ali da li stvarno ne zelim? Udahnuo je duboko i poljubio me u obraz, ali veoma blizu usnama. Kada je posao okrenuo se i jos jednom me pogledao svojim plavim ocima, a ja samo sto se nisam otopila. Osecala sam da sam pocrvenela. Zatvorila sam vrata i udahnula duboko, sacekala koji trenutak a zatim usla u sobu. I nisam ni sumnjala da ce Mila nesto da primeti. Ah, izgleda da me opet ceka duga noc.

Nova jaWhere stories live. Discover now