Gölyazı Keçisi

2.1K 67 2
                                    

Dönüyorum ve …

Kerem? Arkamdak sesin sahibi Keremmiş.. İnanamıyorum ya. Çok iyi(!) Ben az önce neler dedim? Onu sevdiğimi falan söylemedim dimi? Zaten onu sevmiyorum ki. Ben ne dedim ya of.. Ne yapsam başımı belaya sokuyorum. Ah Zeyno!

-Demek benimle inatlaştığın için Özgürle çıktın.. diyor. Tuğçe bu arada öyle bir kaçıyor ki anlatamam. Kerem iyice yanaşıyor kimse konuştuğumuzu duymasın diye.. Şimdi ben ne diyeceğim ki.Evet dersem gidip Özgüre yetiştirir. Özgür mahvolur. Onu kandırdığımı düşünür ki öyle. Hayır dersem her şeyi duymuş ne hayırı ya.

-Cevap vermeyecek misin? Diyor bana. Vermesem olmaz mı?

-Ben öyle bir şey demedim. Özgürü seviyorum.

-Ben zaten sevmiyorsun demedim ki. İnat için çıktın dedim. Eh burdan da sevmediğine varabiliriz tabi.. diyor nasıl bir zeka Ya Rabbim her şeyi de anlıyor(!).

-Seviyorum hemde çok seviyorum! Tamam mı? Deyip ilerliyorum.

-Yoo. Eminim ki sevmiyorsun. Hem.. sen nereye gidiyorsun? Deyip kolumu iyice büküyor ve çeviriyor kendine.

-Bırak kolumu! Canımı acıtıyorsun Kerem.

-Ö..özür dilerim. Yani..

-Tamam gelme peşimden de. Duyduğun konuşmayı da unut.

-Zeynep. Benim böyle bir şeyi unutabileceğimi mi düşünüyorsun? Gerçekten?

-Unutmayacak mısın? Diyorum küçük çocuklar gibi.

-Tabii ki unutmayacağım diyor ellerini göğsünde birleştirerek.

-Ya bak lütfen.

-Sevmiyorsun değil mi? Doğruyu söyle .

-Ben şey ..

-Ney?

-Tamam öyle ama söyleme lütfen Kerem. Hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum.

-O sana bağlı.

-Nasıl yani?

-Yanisi şöyle Özgürün duymasını istemiyorsan. Her dediğimi yerine getireceksin.

-Saçmalama.

-Iğğm Sen bilirsin.

-Söyleyemezsin Özgüre. Diyorum emin gibi. Ama şuanda ağlasam yeridir.

-Emin misin deyip ilerliyor ve o anda Özgür sınıfa giriyor.

-Aa Zeynep bak burda kim var diyor fısıldayarak.

Bende Kereme yaklaşıyorum ve ;

-Tamam Allahın cezası tamam!

-Hadi Gölyazının inatçı keçisi hadi.

Tuvalete gidiyorum ve yüzümü yıkıyorum. Belli bir süre böyle yapar. Sonra unutur. Ya unutmazsa. Gerçekten süperim. Ama suç bende. Tuğçe kaş göz hareketi yaptı ben hala bırbırbır ağzımdan bütün baklaları teker teker değil birden çıkardım. Susmayı öğrenmem lazım..

Bak Postacı Geliyor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin