-Uite, ia ceva sa te hidratezi. Ii spun Juliei aruncandu-i in pat bautura.
-Mersi! Chiar imi era destul de sete. Imi raspunde ea.
Imi deschid facebook-ul din plictiseala mai mult si sa vad ce mai e nou. Printre cererile de prietenie de la baieti apare si cea de la Jack alaturata de un mesaj. Era un salut si o intrebare de "Ce faci?", asa ca m-am hotarat sa ii raspund, oricum Julia era aproape adormita cu telecomanda-n mana uitandu-se la Tom & Jerry. Ma gandeam ca eu si Kevin suntem singurii adolescenti care se mai comporta ca doi copii ciudati, insa se pare ca nu.
"Sunt bine, tu ce faci?". Ii raspund, fiind convinsa de faptul ca nu imi va raspunde niciodata.
"Stau. Stiu ca Julia este la tine. Imi pare rau ca nenorocitul de taica-meu i-a facut asta. Am aflat tot de la el. E o curva de om." Ma mir putin ca mi-a raspuns extrem de repede, dar si penru faptul ca Julia avea dreptate ca Jack isi uraste tatal.
"Da...tatal tau a ranit-o cam rau. Am aflat ca o scoate la "licitatie."
"Ce face???"
"O scoate la "licitatie", asa mi-a spus Julia."
"La dracu! Dintre toate fetele, stoarfele pe care le detine, pe Julia o ia?"
"Da...Ti la Julia, nu?"
"Julia imi este prietena, atat. Stiu ca baietii poate ti-au bagat lucruri cum ca ea ar fi fost curva mea, dar nu e asa. Discutam cat timp statea cu mine, nu i-as fi facut rau vreunei fete, nu sunt asa de rau precum par, sa sti."
"Stiu, Jack. Ea mi-a confirmat asta."
"Da... Mia, pot sa te intreb ceva?" Imi pune intrebarea online, iar eu nu prea suport cunvorbirile online, mai bine imi spune franc in fata ce are de zis, e mai bine.
"Da...orice ar fi poate astepta pana maine. In pauza mare am decis sa ne vede toti la bibleoteca sa discutam ceva." Ii raspund evitand orice subiect posibil.
"Nu, asta nu poate astepta..." Imi spune, iar atunci incep sa imi facgriji, deoarece ar fi putut fi ceva legat de banda sau de fratele meu.
"Bine, spune." Ii raspund ingrijorata.
"Mia, te iubesc! Mi-a fost greu sa iti spun asta pana acum. Nu am avut curajul necesar. Simt ceva pentru tine de cand ai venit in liceul asta, doar ca oricat te-as fi cautat, tu nu erai." Stiam ca ma place, tot din seara asta de la Julia, dar sa mi-o zica el asa direct nu ma asteptam.
"Poate ma simpatizezi, nu iubesti..." Ii raspund fara sa intind coarda prea mult.
"Daca nu ma gandesc decat la tine inseamna ca te iubesc? Daca nu pot dormi noaptea din cauza ta inseamna ca te iubesc? Daca imi doresc sa fim impreuna pentru totdeauna inseamna ca te iubesc? Eu cred ca te iubesc, tu ce crezi?" Cand am citit mesajul pur si simplu am fost extrem de emotionata si m-au cuprins fiorii.
"Este cel mai frumos mesaj primit de mine de la cineva. Niciodata nu m-am gandit la ceva mai frumos. De ce nu mi-ai spus acest lucru pana acum? De ce ai asteptat atata timp sa spui ceea ce simti?" Il intreb putin socata.
"Pentru ca tu esti fata acea timida, mereu pe fuga si cu o gramada de carti, silitoare si care sare mereu in ajutot, iar eu sunt baiatul acela dur, si la propriu si la figurat, te-as fi pus in pericol si inca te pun deoarece tata, sti deja povestea. Baiatul rau si fata buna, nu ti se pare ca suna prea siropos? Prea a carte de dragoste sau fictiune?"
"Da, ai dreptate." Il aprob. "Eu nu cred ca sunt gata pentru o relatie. Nu am mai avut una, iar tu iti faci prietena cu una cu doua daca vrei." Ii scriu mesajul sincer.
CITEȘTI
Asul Din Mânecă (Vol. 1) Finalizată
Fiksi RemajaMaria Will - o fata de 17 ani este băgată într-o mafie de către fratele ei Kevin. Aceasta trebuie să scape de liderul mafiei pentru a-și salva fratele și totodata prietenii, dar va reuși Mia să facă asta? Ei bine rămâne de văzut. ATENȚIE: Cartea con...