Ep-1

203 15 0
                                    

ည​ေနတိုင္​းစီး​ေနက်စက္​ဘီ​း​ေလးကိုထုတ္​ကာဒီ​ေန႔လဲဟန္​ျမစ္​​ေဘးကိုထြက္​ခဲ့ျပန္​သည္​...လမ္​းတစ္​​ေလ်ွာက္​ ​ေလတျဖဴးျဖဴးႏွင္​့စက္​ဘီးစီးရတဲ့အရသာကိုဘာႏွင္​့မ်ွမလဲႏိုင္​ပါ....တစ္​​ေန႔တာရဲ႕မြန္​းၾကပ္​မႈ​ေတြဘယ္​လိုပင္​႐ွိပါ​ေစ ဟန္​ျမစ္​​ေဘးကိုသြားၿပီး​ေလအဝ႐ွဴလိုက္​လ်ွင္​မြန္​းၾကပ္​မႈ​ေတြကအလိုလို​ေပ်ာက္​သြားတတ္​သည္​မို႔​ေန႔တိုုင္​းစက္​ဘီးစီးတတ္​တဲ့Kyung soo....မသြားတဲ့​ေန႔ဆိုတာမ႐ွိခဲ့ ​ေန႔တိုင္​းလိုလိုသြားခဲ့သည္​

Baekhyun:Kyungie ah.. ဘယ္​လဲ?

Kyung soo:မင္​းသိရက္​သားနဲ႔

Baekhyun....BaekhyunဆိုတာKyung sooရဲ႕အခ်စ္​ဆံုးသူငယ္​ခ်င္​း​ပါ....အလယ္​တန္​းထဲက​ေပါင္​းလာ​တာ အခုuni​ေရာက္​တဲ့အထိ.....မိဘမဲ့ျဖစ္​တဲ့Kyung sooအ​ေပၚအစစအရာရာဂ႐ုစိုက္​​ေပးခဲ့တာBaekhyun​ေပါ့....kyung sooလိုအပ္​တာ​မွန္​သမ်ွကိုလည္​းအတတ္​ႏိုင္​​ဆံုးျဖည္​့ဆည္​း​ေပးခဲ့တာလည္​းBaekhyunပါပဲ....kyung sooအတြက္​​ေတာ့တကယ္​့သူငယ္​ခ်င္​း​ေကာင္​းကByun Baekhyun ပါပဲ...

"Ahrrr..............."

Kyung soo​ေလကိုအဝ႐ွဴၿပီးတိုက္​ခတ္​လာတဲ့​ေလရဲ႕အရသာကိုမ်က္​လံုးမွိတ္​ရင္​းခံစား​ေနသည္​...ဒီလိုအခ်ိန္​မ်ိဳး​ေတြသာအျမဲတမ္​း႐ွိ​ေနရင္​​ေကာင္​းမွာပဲလို႔kyung sooစဥ္​းစားမိသည္​ နည္​းနည္​း​ေလး​ေမွာင္​​လ​ာ​ေတာ့kyung sooစက္​ဘီ​း​ေလးစီးကာ အိမ္​သို႔ျပန္​လာခဲ့သည္​....လမ္​းတစ္​​ေလ်ွာက္​သီခ်င္​း​ေလးညည္​းရင္​းလာ​​ေနတုန္​း.....လူ႐ွင္​းတဲ့တစ္​​ေနရာအ​ေရာက္​....

Kyung soo:ဟင္​!!!! လူတစ္​​ေယာက္​လဲ​ေနပါလား....

Kyung sooစက္​ဘီး​ေပၚကဆင္​းပီး ထိုလူ႔ကိုသြားၾကည္​့​ေတာ့ ...

Kyung soo:Oh my God!!!!!  ​ေသြး​ေတြနဲ႔

​ေမွာက္​ရက္​သားလဲက်​ေနတဲ့လူကိုဆြဲလွည္​့လိုက္​​ေတာ့....ဗိုက္​နဲ႔​​ေခါင္း​မွာ​ေသြး​ေတြဆိုတာျမင္​မ​ေကာင္​း....

Kyung soo:yrr!!! ထပါဦး...ခင္​ဗ်ား​ေသသြားပီလား​...?

Kyung sooထိုလူကိုၾကည္​့ၿပီး​ေၾကာက္​လြန္​းလို႔ငိုခ်င္​လာသည္​...ငယ္​ငယ္​ကတည္​းက​ေသြးျမင္​ရင္​သတိလစ္​တတ္​တဲ့သူ႔အက်င္​့..အသက္​နည္​းနည္​းႀကီးလာ​ေတာ့မွသာမျဖစ္​​ေတာ့တာ...ဒါ​ေပမယ္​့​ေသြးျမင္​ရင္​​​ေတာ့ငို​ေန​ေသးသည္​...
Kyung soo ထိုလူ႔ကိုယ္​ႀကီးကိုမႏိုင္​မနင္​းမရင္​း​ေဆးရံုသြားလို႔ရမယ္​့ကားလမ္​းမွဆီသို႔အ​ေျပးလာခဲ့သည္​.....ဘာ​ေတြမ်ားစားလို့ဒီ​ေလာက္​​ေလး​ေနရလဲမသိ...သူ႔စက္​ဘီ​း​ေလးကို​ေတာ့လမ္​းမ​ေပၚမွာသာဒီအတိုင္​းထားခဲ့လိုက္​ရသည္​....

🐧A Little Baby🐧Where stories live. Discover now