14.Oficial .

118 26 1
                                    

****
     Eram toți pe plaja priveam cerul înstelat și radeam de cât de bine le-ar sta lui Ben și Zayn ca asistente . Fiona ia felicitat pe băieți pentru ca au putut face așa ceva și Tyler le-a cerut ore de moșit . Nick evita cu disperare acest subiect ,iar eu  simtem dinou acel gust de voma in gura .

F:Unde va vedeți peste 5 ani ?
B:Ai pus o întrebare așa pe lângă subiect !
N:Cred ca o să-mi deschid propria firma de avocați !
B:Clar mă fac asistent !
Z:Te susțin ! Fa asta vei reuși ! Eu vreau sa îmi deschid visata mea linie de haine , sunt satul de ce trebuie sa port la fiecare ședința foto pe care o fac .
T:La casa mea , cu un loc de munca stabil și cu tine in patul meu !

       Fiona la sărutat pe Tyler iar acesta începe sa se înroșească de parca ar fi prima dacă când se săruta in fata noastră .

Z:Dar tu , unde te vezi ?
Eu:Tot pe pământ , nu știu ce vreau sa fac cu viața mea in primul rând vreau sa mă distrez cât sunt tânăra și sa aflu pe parcurs ce vreau sa fac cu viața mea !
Z:Pai cel puțin sti ca nu vei fi singura !
Eu:Nu , nu voi fi , am o familie unita aici , care mă va susține in orice decizie iau !
F:Te iubesc , va iubesc pe toți !
N:Nu mai vorbiți de chesti dulci ca mă faceți sa fiu sensibil !
B:Îmbrățișare de grup !!!
T:Haideți ! Toți acum , ca o familie , o echipa unita !!
Z:De ce nu !

       Ne-am luat in brațe și am stat câteva minute așa exact ca o echipa de fotbal înainte de meciul lor ,uniți și puternici .

Eu:Hei știți ca tatăl meu a cerut-o pe mama pe aceasta plaja ?
F:Eu da ! 
N:Tata a fost de fata deci e logic sa știu nu-i așa ! Glumesc , nici nu știam ca tatăl tău e de aici !
Eu:Ești ca și verișorul meu și nu sti de unde e tata?!
N:Nu mă judeca !
T:Nici eu n-am știut !
B:Eu nu aveam cum !
Z:Și unde vrei sa ajungi cu asta , mă avertizezi ca vrei sa te cer pe o plaja ?!
Eu:Nu , sincer nu prea vreau sa port o rochie de mireasa !
F:Ce ! De ce ?
Z:Deci mai refuza , mișto ...
Eu:Sorry , dar chiar nu cred ca as fi o soție buna sau o mama !
N:Da eu cred ca ai fi o mama perfecta !
B:Eu vreau sa fi mama mea !
Eu:Asta a fost așa de greșit ,de ce ai spune asta ..
B:Prieteni nu se judeca !
Eu:Am cei mai ciudați prieteni de pe planeta !
T:Poate o să-ți schimbi părerea cu timpul !
Eu:Poate !

     Zayn sa ridicat și a plecat nervos către mașina lui din parcare. Tyler la urmat împreuna cu Nick și Ben . Fiona sa apropiat de mine și mă luat in brațe .

F:Ești Ok ?
Eu:Eu da ! Cred ca el nu e !
F:Nu , el e cel Ok , tu in schimb ai o teama imensa de căsătorie și in general băieți trebuie sa se teama !
Eu:Sti bine de ce !
F:Eu da ,dar ceilalți nu ! De ce nu le spui ?!
Eu:Nu pot s o fac încă , mereu când mă gândesc la acel moment simt ca mai bine nu  o rugam sa meargă acolo !
F:Erai mică nu aveai de unde sa stii , ce va urma !
Eu:Părinți ei încă mă urăsc ! Mereu îmi arunca florile și mă jignesc când mă prind la ea la mormânt .
F:Exagerează ! Aveai 4 ani ! Și nu tu ai omorât-o cu acel camion !
Eu:Era matusa mea ! Și eu am trimis-o la moarte ! Fix in ziua nunți ei !
F:Hei au trecut 14 ani , cred ca ei te-au iertat deja dar nu știu cum sa îți arate și ți-e !
Eu:Oficial , Zayn mă crede nebuna ! Nu cred ca mai înțelege ceva din ce fac sau spun !
F:Da , aici ai dreptate !

Just friends ❤ Volum II . Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum