Mă ridic și incep sa mă fatai de colo in coace .
Z:Am vorbit cu mama și tatăl tău , mă adoara apropo .
Eu:Nu-i corect, de ce te înțelegi așa bine cu ei ?!
Z:Mi-au spus povestea lor , dacă ei au riscat eu zic s o facem și noi !
Eu:Și Hanna ?
Z:E bine , sănătoasă !
Eu:Zayn , dacă te trezești vreo data ca ai ales greșit , vreau sa stii ca nu o sa mă supăr pe tine dacă te duci la ea ! Eu--Buzele lui sunt lipide de ale mele , mi-au lipsit . E aici , i simt parfumul pieli și știu ca nu vreau săi mai dau vreodată drumul , vreau sa fie al meu !
Z:Te iubesc !
Eu:Urmează-mă!****
Suntem noi doi , pe o străduta , râzând și prostindune . Zayn a sărit in spatele meu și a început sa mă sărute pe cap .Se da jos și mă ia in brațe , momentul nostru !
Eu:Parca fata trebuia sa steie in spatele băiatului !
Z:Nu și in povestea asta , iubire !
Eu:Cred ca îmi place mai mult povestea asta !
Z:Și mie !
Eu:Povestea mea !Eu:Ce zici , sa scriu cea ce sa întâmplat între noi și săi las pe toti sa trăiască ce am trăit eu și tu ?
Z:Așa ia sfârșit povestea noastră ?
Eu:Nu , nici o poveste de dragoste nu se sfaraseste așa ! Ea continua la nesfârșit , iubirea adevarata nu-i trecătoare !
Z:Cea ce simt eu pentru tine ,nu e trecător !
Eu:Sper ca toate astea sa nu fie un vis frumos ! Sa mă scol și sa văd ca nu ești aici și tot ce am crezut ca am ,a fost o iluzie !
Z:E real credema ! Sunt al tău !
Eu:Și eu a ta ! Titlul carti perfecte ! Tabloul perfect , sfârșitul perfect !
Z:Și ce ar mai fi perfect ?
Eu:Ce ?
Z:Tu goală peste mine ! Defapt doar tu goală !
Eu:Hahaha, cum se face ca la tine perversitatea e un punct foarte !
Z:Uneori cred ca tu ai ajuns sa fi cea care reușește sa mă aducă pe linia de plutire dintre fericire și realitate !
Eu:Eu?
Z:Da tu , ești singura care mă face sa simt caldura și care mă face sa iubesc !
Eu:Sa fiu sinceră , pana acum orice băiat se apropia de mine , mă dezgusta sau mai rău ! Fiona și ceilalți era singurele persoane de care aveam nevoie , apoi ai apărut tu și ai dat totul peste cap ! Mai cucerit printr-un joc și mai inebunit printr-un sărut .
Z:Amuzant dar mi-ai intrat la inima din prima clipa in care te-am văzut . Felul in care mă priveai așa nesigura de ce trebuia sa apari sau sa zici , nervoasa in același timp de prezenta mea , singura care mereu a reușit să-mi întoarcă cuvintele !
Eu:Ești singurul care reușește sa mă înnebunească așa tare încât sa vreau sa omor pe cineva !
Z:Și eu am avut un moment in care am vrut sa te omor , apoi am stat și m-am gandit și am ajuns la concluzia ca nu pot să-ți dau drumul , nu pot sa nu te țin de mâna și nu pot sa mă gândesc la un viitor fără tine , tu și eu , atunci când te văd mergând , atunci când știu ca dacă as renunța la noi , cineva ar putea sa aibă șansa se aibă lângă el , ceva la ce eu am visat mereu !! Buzele tale ar fi atinse de cineva nedemn de ele , ochii tai ar privi pe cineva ne demn .
Eu:Zayn , te iubesc !
Z:Wow !! E prima data când o spui ! Suna mai bine decât credeam !
Eu:E momentul pentru sărut !
CITEȘTI
Just friends ❤ Volum II .
RomanceAscult sfaturile date de sufletul meu și încerc sa mă deschid in fata unui băiat , care mă face sa îmi pierd mințile ! Greu ,cu iubirea asta !!??