Kavga ve seks

2.3K 7 0
                                    

Barışmasına barıştık ama şeytan beni fena şekilde dürtüyordu. İtalyan adamın bütün resimlerini inceledim. Gio başka bir şey yazmamış.
Ama her gün paylaştığı resimleri kim beğenmiş, kim yazmış diye inceleme altına aldım. 15 gün sonra şeytan haklı çıktı..
Gio, engellediğini söylediği İtalyan adamın fotoğrafını beğenerek yorum yaptı. Ve ben deliye döndüm. Resmen yalan söylemiş bana.
Ağzıma geleni yazdım diyeceğim ama çeviri programlarında, benim demek istediklerimin onda biri İngilizceye döndü. Yine kavga ettik.
Bu kez hatasını bildiği için defalarca özür dileyip beni sevdiğini söyledi. Bir de son derece seksi bir resim gönderdi.
Her erkeğin yapacağı gibi benim yelkenler suya indi. Başka resimler istedim. Oda beni kırmadı ve masturbasyon yaparken bir dizi fotoğrafı gönderdi ve hala daha devam ettiğini söyleyerek benden fotoğraf istedi.
Bende istediğini yaptım. Ona beton gibi olan erkeklik organımın resimlerini gönderip video çekmesini istedim.
Kısa süre Sonra bir video geldi. Onu izlerken kendimi kaybettim. 16 bin kilometre uzaklıktaki kadınla resmen sanal sex yapıyordum.
Bir birimize video göndermeye devam ettik. Ve en sonunda da boşaldığımız anı gönderdik.
Bana teşekkür ederek,
"Bütün Spermlerini ağzımda istiyorum. Seninle her şeyi yaşamak istiyorum. Ve biliyor musun ben hiç ters ilişki yapmadım" dedi.
Bu beni heyecanlandırdı. Ona Türkiye'ye gelmesini söyleyerek;
"Bunları gerçekleştirelim. Seninle sabahlara kadar sevişelim. Yemek ve seks. Başka bir şey yok"
"Mmmmm Bunu ben de isterim. Ama gelemem. Sen gel" dedi.
Ve Ağostosta Arjantin'de buluşmaya karar verdik.
Gio, İtalyan çocuğu engelledi. Başka hiç bir adama yorum yapmıyor, kendi resimlerine yapılan yorumlara da sadece teşekkür etmeye başladı. Takip ettiği kişilerin de bir çoğunu sildi.
Hey şey o kadar düzgün o kadar güzel gidiyordu ki, ben bile şaşırdım. Bir yandan da korkuyordum. Kesin bir şey olur diye düşünmekten kendimi alamıyordum.
Not: Devam edecek... yorum yazmayı unutmayın lütfen..

UZAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin