Глава 16

236 38 5
                                    

Мин А отвори бавно очи и усети остра болка от дясната страна на бузата си. Устаната 'и беше в кръв,а едното око беше станало тъмно синьо.
-Защо това не беше просто кошмар?-Попита се тя.
-Значи се събуди?-Усмихна се онзи злобно.
-Убий ме вече!-Извика Мин А.
-Не още. Първо трябва твоя скъп Шуга да те спаси,нали?-Той се подсмихна злобно.
Започна да гали едното 'и бедро бавно.-Каква нежност.-Усмихна се перверзно.
-Спри!
-Не още скъпа ми сестро.-Засмя се той.
-Не съм ти сестра!
-Баща ти е виновен за всичко!Сега ще си понесеш послетствията Мин А!
-Не ми ли отмъсти вече достатачно?Всичко ми отне!Вече нямам нищо!
-Напротив. Имаш Шуга.Нали ти беше казал,че винаги ще бъде до теб. Сега не го виждам,но скоро твоя рицар ще се появи.
-Моля те не го наранявай!-Изплака Мин А.
-Тц...тц.Не плачи Мин А. Бъди спокойна. Скоро всичко ще приключи.-Засмя се подло.
Йона
С Ви вървяхме по пътя и мълчахме.
-Мислиш ли,че ще я намерим?-Попита Ви.
-Да.Сигурна съм в това.-Отговорих.
-Шуга е много притеснен за нея. Ако нещо 'и се случи кой знае какво ще направи.
-Най-много да го убие.-Засмяхме се.
-Шуга не заслужава това. Той е добро момче. Дано всичко мине добре за тях.
-И аз се надявам на това.Родители те ти научиха ли за нас?
-Не все още. Не знам как да им го кажа.
-По-добре ме остави. Не се занимавай с мен Ви. Не искам да си имаш проблеми.-Изведнъж Таехюнг се спря.
-Какво говориш Йона?Това не е вярно. Как ще те оставя?Аз те обичам.-Таехюнг хвана ръцете ми и се спогледахме някак влюбено.
Усетих как се влюбвам все повече и повече в него. Това момче ми влияеше някак странно.
Не знам какво ще правя,ако някога го загубя.
Изведнъж той ме дръпна и се озовах в ласките му.
-Таехюнг.-Погледнах го.
Ви хвана брадичката ми и нежно ме целуна.-Обичам те.-Отвърнах.
Шуга,Джимин и останалите се бяха разделили да търсят помещенията.
Шуга получи обаждане.
-Ало?-Вдигна той.
-Шуга по-бързай. Ако закъснееш още ще я убия.-Подсмихна се и оскуба Мин А,така че той да чуе.
-Оставия!Подяволите!Пусни Мин А!-Извика Шуга гневно.
-По-бързай сладък Шуга.-Онзи облиза злобно устни и затвори телефона.-Хей!Хей!Подяволите!-Шуга ритн едно камаче много силно.
-Той ли беше?-Попита Джимин.
-Да.-Отвърна Шуга.
-Как е Мин А?-Попита Джин.
-Той ще я убие,ако не по-бързаме.
-Но къде е тя за Бога!?-Попита Джънгкук.
-Нямаме много време. Да я търсим по-бързо.-Каза Рап Монстър.

Следва продължение...

Според вас ще успеят ли да я открият?Сори за грешките и късното качване. Шуга ще спаси ли Мин а и какво ще се случи,ако я открие. Дали ще стане нещо изключително или ще закъснее?
Моля дайте мнения.

Promise \Complete\Where stories live. Discover now