30☕

93 58 0
                                    

Kondominium persendirian Jungkook
10.30 malam

Still Jungkook's POV

Sampai je rumah, Jae Hee ternganga sebesar-besarnya. Ye,aku tak pernah bawak dia balik rumah aku. Well, lebih kepada personal kondo."Jae,beg tu boleh letak dekat dalam bilik oppa"."Hah,apa?Sorry tak dengar" kata dia sambil matanya tertumpu pada setiap sudut rumah.Aku pun terus mencapai beg dari dia. Dia terkelip-kelip sambil duduk di atas sofa. Dia capai remote tv dan bukak drama. Well girl tahu drama je. Aku kemas bilik aku. Kemudian,aku turun ke mini dobby aku.Semua baju kotor aku masuk dalam bakul laundry, bantal dengan selimut aku lipat kemas. Cadar katil aku betulkan sebab senget. Dekat sejam jugak aku dalam bilik. Aku turun bawah sebab nak tengok Jae Hee buat ape,dari tadi senyap je.

Aku turun tangga and aku nampak Jae Hee tengah tengok part seks 18+. Aku tengok je mata dia yang tertumpu di skrin. Amboi jagi dah pandai eh,sekarang bukan main byuntae lagi. Aku sergah dia dan dia terkejut. "Ha tengok benda tak elok eh" aku senyum sinis. "Ma-mana ada. Jagi just-just erh..."tersangkut-sangkut dia nak jawab. "Ape just just ni?" Aku dekatkan diri aku dengan dia. Dia berundur sampai takde ruang atas sofa tu. Aku nampak muka dia takut. "Oppa penat ni. So,jagi kena treat oppa.Okay?" Aku senyum sinis sambil melihat matanya.

Jae Hee's POV

Treat? Ape pulak dia nak ni?"Apa yang oppa nak?" Aku mengajukan soalan sambil mata aku memandang ke arah lain. Maklumlah,dia tak pakai baju.Nampak abs dia tahap dewa tu."I want to be your daddy tonight"kata dia dengan lirikan mata yang nakal. *GULP* Aku telan air liur kesat. Ape pulak yang dia mahukan kali ni.

*******

Sementara itu...
Rumah Jae Hee & Kai Hyun

"MinMin-ah...a-apa ni main tahan-tahan orang pulak". Nampak seperti Kai pun berada dalam keadaan yang sama dengan Jae Hee.Terperangkap. "Saja je.Kenapa?Tak boleh ke?"kata Jimin sambil 'smirk' terukir di bibirnya."O-orang nak masak lah. Lapar ~Grrr Grrr~ Hah dengar tu". Hai lah perut,right on time je kau berbunyi.Nak tak nak,Jimin terpaksalah lepaskan Kai. "Masakkanlah untuk MinMin sekali. Boleh?"tanya Jimin sambil membuat muka comel."Yelah yelah.Tepi sikit,nak lalu"

Aroma masakan Kai menusuk ke kalbu.Dalam pada Kai leka memasak,Jimin datang memeluknya dari belakang."YunYun masak ape tu?"."Masak makanan.Kenapa?"jawab Kai secara sarcastic."Nak tolong...boleh?"tanya Jimin sambil tangannya masih terletak kemas di pinggang Kai."Boleh.Pergi ambik pinggan,tolong hidang ni.OK?".Jimin membalas dengan senyuman dan pergi ke rak untuk mengambil pinggan.Dia menyusun pinggan-pinggan itu dan membantu Kai untuk menghidangkan makanan.Mereka duduk menghadap satu sama lain.Face to face.Jimin membuat suapan pertama dan berkata"DAEBAK!!!".Terpelanting sudu yang baru sahaja Kai pegang."Eh,ilek ah.Macam tak biasa makan pulak".Kai hanya memerhati Jimin makan."Kenapa tak makan lagi tu?YunYun dah kenyang ke?"soal Jimin."MinMin-ah..."Kai memanggil nama Jimin dengan nada sedih.

Barista and English teacher + jjk and pjmWhere stories live. Discover now