Naber ? Okuyupta oy vermeyenler ve digerleri . 4. Bölüme 69 kişi bakarken neden tanitima 50 kişi bakmış? En yuksek 4. Bölüme bakılmış yani diğer bölümleri okumayan lar için söylüyorum.Bide ben hikayeyi yetiştiremiyorum . İnsanlar 20 hikayeyi nasıl yazıyor. Neyse geç olsada geldi
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Koltuğa oturdu ve altımı ac- bezmi ? O ibne gerçekten deliydi. Altimdakinin bu olacagi asla aklima gelmezdi. Bir anlik sinirle bagirdim " SEN LANET PSIKOPAT BIR IBNESIN !" Sanirim bunu demeseydim daha iyi olurdu . Bi anda bezi kenara atti ve kicima aci dolu bir saplak yedim. "Yeterince sabrettim ama sen herseyi mahvettin !" Kicima ardarda sert saplaklar atiyordu .Beni dizine dogru yatirmisti canim cok yaniyoyordu . Ama kararliydim ona yalvarmayacaktim yada onunde aglamayacaktim. Surekli vuruyordu kicimin kipkirmizi oldugundan emindim . Cok yaniyordu. Canim anlatilamayacak derecede aciyordu .
Ama yetimhaneden aci cekmeye alisiktim. Bu yasima kadar guclu durdum bikac vurusla bundan vazgecemem . Dislerimi aciyla sıktım . Dislerimin kirilacagini dusundum . Belki o zaman beni cirkin bulup birakabilirdi. Yada ne biliyim oldurebilir. Zaten bikac defa intihar etmeye calismistim ama herseferinde bir korkak gibi yapamamistim. Belki benim gosteremedigim cesareti o gosterirdi. Ne diyom lan ben dislerin kirilmasindan olume kadar geldim .
Gozlerimi sımsıkı yumdum .acı tün bedenimde yankılanırken göz yaşlarımı daha fazla tutamadım. Göz yaşlarımla birlikte akıp giden gururumu , sözlerimi hissedebiliyordum. Bu his bana vururkenki hissettiğim acıların bin katı gibiydi. Kurtulmak için çırpındım. Gerçekten, ama yapamadım gücüm yetmedi. acisini dusunmek yerine baska seyler dusunmeye basladim. Yetimhanedeki yasadiklarim ve sonrasi 2 gayin oglu oldugum icin bana vurup dalga gecmeleri aklimdan cikmiyordu. Boyle bir durumda bunu dusunebilmek cok sacma .
Tam olarak bana vurmaktan baska bisey yapmasada dusunmeden duramiyordum. Daha fazla dayanamadim. O anilar , yasadiklarim en sonunda hickiriklarimi tutamadim . Onun önünde hıçkırarak ağlıyordum. Bağırarak ağladım. Hic susmayacakmış gibi. Acı cektigimi bile unutmuştum. Sinir krizi geciriyordum. Zayn bunu fark edince durdu. "bebeğim iyi mısın? Ah tanrım kendimi kaybettim." Ağlamaya devam ediyordum. Bian öleceğimi sandım.
O kadar acı çekiyordum ki. Fizikseli siktir et duygusallık beni bitiriyor. "Hşşş bebeğim sakin ol . Özür dilerim." Beni kucağına oturttu. Yanağımı okşadı. Yavaşça ağlamam geçti ve sakinlestim. Zayn bezimi (?) Geri bağladıktan sonra altımı da çekip şortun üstünden popomu öptü. "Kuralları sonra açıklarım. Şimdi seni uyutalim." Dedi . Hiç bir tepki vermedim. Beni kucağına alıp merdivenlerden çıktı.
Oyuncaklar ve beşik olan bir odaya girdik. Herşey fazla büyüktü. Beşigin iki metreden fazla olduğuna eminim nerdeyse tavana değecek olan uzunluguda pek iç açıcı görünmüyor.fark etmez burdan her türlü gideceğim . Oyuncaklarsa benim boyumum on yirmi santim kısası. Tabi daha küçükleride var. Yandaki kitaplıkta da gördüğüm kadarıyla boyalar, oyuncaklar, hikaye kitapları ve bebek telsizi var. Sasirdik mı ? Hayir.
Bu adamdan artık herşeyi bekliyorum. Sabah uyandigim oda burası muhtemelen. Bok gibiymiş. Burası çok saçmaydı. Son gücümle Zayn den kurtulmaya çalışırken " Şansını zorlama Harry" dedi. Hadi ama "Bu şansını zorlamak degilki sadece normal insanlar gibi normal bir yatakta yatmak istiyorum." "Sen normal bir insan değilsinki aşkım. Benim tatlı minik bebeğimsin " dedi. Gözlerimi devirdim. Bu adam yine vıcıklaşmaya basladi. Biraz daha düşündü ve "Olmaz küçüğüm buraya alışman la-" Bi anda "buraya alışmak istemiyorum. Evime gitmek istiyorum. "Diye bağırdım. Derin bir nefes alıp "Harry bak ya yatağında yada benim yatağımda yatarsın bu kadar . Yada biliyormusun benim yatağımda da yatamazsın. Kendi yataginda yani beşiğinde yatacaksın !" bana inat beşik demesi sinirlerimi bozuyordu.
Tam konuşacağım sırada ne zaman aldığını bilmediğim kocaman bir biberonu ağzıma tıktı. İçinde çikolatalı süt vardı.konuşmaya başladı ." Sade süt sevmediğini biliyorum. Sadece sütünü içip uyu. Uyandiktan sonra sana kurallardan bahsederim. Gercekten bana karşı çıkıp bağırmandan bıktım. Yorgun olduğunu biliyorum. Uyu ve dinlen. Süt bittikten sonra "aferin balım. Sabahleyin sana verdiğim ceza hayla geçerli. Uyuyana kadar o ağzından çıkmayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy ?( Düzenleniyor)
Random-Senin babacigina so- -Hşşş meleğim küfür yok. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Zayn ♡ Harry ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -Sakso is coming- ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Bu hayatta bi ilk bölümleri güzel sonraki bölümleri bok gibi olan hikayeler...