1

8 1 0
                                    

Sorry kalau cerita ni bosan dan tak sesuai dengan apa yang anda nak. Saya tak reti buat cerita sangat. And ini yang saya dapat beri pada anda. Tq

**************

Jr memerhatikan gerak geri Jackson. Sejak gemenjak ni, Jackson selalu tersenyum sendiri bila tengok hp. Tanpa disedari Jr, Jb sudah bersedia untuk mengenakannya.

Tiba tiba, Jb mencekik leher Jr yang dari tadi mengendap Jackson. Apa lagi, menjeritlah Jr. Jackson yang terkejut terus menoleh ke belakang. Dia terlihat Jr sedang menggosok belakang lehernya manakala Jb asyik menasihati Jr agar tidak menyibuk.

"Kenapa ni? "Tanya Jackson sambil memasukkan hpnya ke dalam poket seluar. Jr pula sudah menunjukkan reaksi takut kerana pasti Jackson akan marah padanya.

Jb yang menyedari Jr yang tak bersuara itu terus menukar topik lain. Tak sampai hati nak tengok Jr kena marah.

"Kau kenapa sejak sejak ni macam pelik aje?"tanya Jb.Jr terus berlari mendapatkan Yugyeom yang balik membawa pizza.

"Aku ...emmm...aku..."macam ada sesuatu yang disorokkan dari pengetahuan Jb.

"Wae?Kau dah ada gf ke?"tanya Jb dalam nada melawak.

"Mana kau tahu ni?"Jackson mempamerkan muks terkejut nya.

"Hee, betullah kan? "tanya Jb sinis.

"EMMM.. yaa"jawab Jackson sambil menunduk.Tanpa banyak soal, dia masuk ke biliknya.

Jb yang masih berdiri di situ hanya kaku.Kaku memikirkan sesuatu.

"Aku taknak kau susahkan diri kau kerana seorang perempuan.Aku benci perempuan."


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Budak kelas Gila GilaWhere stories live. Discover now