Az ütközet után ,megkerestem a szekrènyem majd elindultam az osztályfelè.Na ja ,osztály.Van egy èrzèsem ,hogy itt sem leszek közkedvelt.
Ahogy belèptem minden szem rámszegeződött.Na ja,amilyen pechem van pont a szexi köcsöggel vagyok egy osztályba,ès ami mègjobb ,hogy 2 padok vannak ès ponta köcsög előtti padban van csak hely.Ez a nap egyre jobb ès jobb de komolyan.Legalább a padtársam szimpinek nèz ki.Nagyot sohajtottam ès levágtam magam a padba.
-Szia Sara vagyok-mosolyog rám kedvesen.
-Szia,èn meg Zoe.-viszonzom gesztusát.
-Honnan jöttèl?Olyan Amerikai az akcenrusod.-mosolyog rám èrdeklődve(?) .Meg soha senkit nem èrdekeltem,úgy igazán.
-Amerikai?-kèrdezem kissè hangosabban mint szerettem volna.Mindenki engem nèzett.Szuper.-Nem èn Londonból jöttem.
-Nem baj,Amerikának fogunk hivni.- röhögte el magát a kis köcsög a hátamnál.
-Ó ès èn ,hogy szólìtsalak seggfejkèm?-kèrdeztem hirtelen,de amint felfogtam mit csinálok lehajtottam a fejem ès vártam a büntetèst,ami furcsamod elmaradt.
-Nocsak,a csiga kibujt a házábol ,Amerika?-nèzett rám pimaszul .-Amugy Pèter vagyok de mindenki csak Petinek hìv.-ès rám kacsintott.-De az olyan strèberek mint te ...hát nm tudom mèg egyik se mert hozzám szolni ,nem ,hogy visszaszoljon mint te .Fura vagy Amerika de szerintem a beszèlgetèst most haggyuk abba mert ìgy is tul sokat dumáltam egy ilyen kis strèberrel.-vigyorodik el gonoszul.
-Gyerekek van egy új osztálytársatok.Zoe kèrlek szolnál pár szot magadról?-kèrdezte az ofő mihelyst belèpett az osztályba.
-Sziasztok Zoe White vagyok,16 èves ès most költöztem ide Londonból.A szüleim elèg szigoruak ezèrt nem volt valami izgalmas èletem így mesèlni valom sincs.-néztem a tanárnőre.
-Kèrdèsek?-kèrdezte a tanárnő.
-Mi a hobbyd mit szerettèl\szeretsz csinálni ?-kèrdezte Peti ,ha jol vettem èszre,legjobb haverja;ès pimaszul vigyorgott.Egy biztos most már tudom ,hogy mièrt legjobb barátok.
- A fő ,hobbym a lovaglás,egyszerüen imádom,de amikor rossz idő van vagy csak este amikor nincs kedvem semmihez olvasni szoktam.-válaszoltam kèrdèsère.
-Ès ,hogy lovagolsz vagy milyen szinten-kèrdezte Peti-vagy hogy mondják ennek egyálltalán.
-Inkább úgy kèrdezzd ,hogy hányadikos vagy,ès 3 èves koromtol lovagolok ès nem profi szinten de az edzőm szerit nagyon jo vagyok ès tereplovagolok vagyis erdő,mező viz stb.Ha èrted mire gondolok.
-mondtam válasz gyanánt.
-Nagyon is èrtem,egyszer megmutathatnád rajtam ,hogy hogy tudsz lovagolni.-röhögi el magát Peti.-Ja várj,nem nyulnek hozzád szoval ezt az ötletet el is vethetnènk.-erre minden fiu felröhögött.
-Seggfej-szüröm az összszorìtott fogaim közül úgy ,hogy csak ő hallja .Erre egy szekszi fèlmosolyt kapok.Zoe ne hagyd hogy elcsavarja a fejed ,utálod őt emlèkszel?Kössz belső hang rendes vagy..
Tiszta hülye vagyok,magammal veszekszek ,ne már.
-Zoe köszönjük ülj le,ès Peti fogd vissza magad ,a jegyeid így is siralmasak.Pèldát vehetnèl Zoèrol,az előző sulijában is szìn 5 volt.-köszönöm tanárnö ez remek.Ìgy mèg èn se tudtam volna lejáratni magam.-De mivel èv közepe van ès nincs valami nagy összetartás az osztályban, ezek szerint ,ezèrt egy közös kisèrletet fogunk csinálni.Csoport munkák lesznek ès egy pszihologiai vagy filozofiai kisèrletet kell csinálnotok.A csoportokat pedig èn szabom meg.A tèmát meg ti.-mondta a tanárnő.Itt mind egy emerkènt nyögött fel mindenki.Ez nagyon jo senkit nem ismerek de csoport munkát kell csináljak valakikkel akik tuti nem kiváncsiak rám.Itt az új rèsz,remèlem tetszik😘 😊🙊kommentbe irjatok vèlemènyt.
Pusziiiii mindwnkiiii😘😘💗🙊😊😘🙌😜
YOU ARE READING
MY HERO💗
RomanceAz èlet a látszolag strèbereket sem kimèli.Zoe egy strèber aki valojában sosem volt ès sosem lessz strèber.Lenèzik a suliba ès kerülik.Ám egy iskolai csoportmunka mindent megváltoztat. Vajon a sors mit hoz?Szerelmet?Futokalandot?A ,,strèberből...