Ahoj, jmenuji se Nicole a je mi 17 let. Za měsíc mi bude 18. Bydlím v Londýně v malém domku s mojí maminkou Lizzie a sestřičkou Mishou. Táta od nás odešel, když se Misha narodila. Teď je jí 23. Mamka je skvělá. Nechápu, jak nás dvě může tak dobře zvládat.
Před necelým rokem jsem objevila dokonalou skupinu One Direction. Bydlí taky v Londýně, jen Naill je z Irska, ale většinou je s klukama. Harry, Louis, Liam, Niall a Zayn... Možná vám to bude znít divně, ale těch pět kluků mi změnilo život od základů. Nechci se chlubit, ale vím o nich všechno. Doma mám pár plakátů na zdi a nějaká trička a všechna jejich CD. Nejsme tak bohatí, takže to nepřeháním, stačí mi to, co mám.
Můj nejoblíbenější člen skupiny je Harry. Byl první, na koho jsem se zadívala, když jsem kluky objevila. Miluju jeho kudrnaté vlasy a ty oči... Nevěřím žádným pomluvám okolo něho... Je prostě dokonalý.
Ovšem součástí Harryho je i Louis. Pověstné duo Larry Stynlinson a proto se s Louisem občas perou o první místo v mém srdci. Louis je dokonalý, miluju jeho styl oblékání, jeho vlasy a v podstatě to, jaký vlastně je. Citlivý a pravý kamarád. Liam... Dal mi toho hodně. Ukázal mi, jak být starostlivý, pečlivý, citlivý, vnímavý a pozorný zároveň. Niall, naučil mě celou spoustu věcí, třeba že odlišný neznamená nemilovaný nebo taky odlišný a přece stejný. A nakonec Zayn... Naučil, že skupina je složená z článků a bez jednoho článku už by to nebyl celek... Prostě jsem do nich byla zblázněná. Asi tolik, co do horké čokolády nebo modré barvy a nebo malinkých koťátek a taky jablek.
Jednoho dne dávali na Óčku Vánoční reklamu. Právě jsem se vracela z tréninku plavání celá zmrzlá, venku totiž sněžilo a byla strašná zima. Vyslékla jsem si kabát, vyzula válenky pozdravila se s mámou, Misha ještě nebyla doma. Nejspíš byla někde venku se svým přítelem Jacobem... Odešla jsem k sobě, zapla TV a právě ono zmínené Óčko... Psali tam:
'Óčko naděluje: Vyhraj tři dny s One Direction!'
Nebýt taková fanynka,mávla bych nad tím rukou, protože to stejně nemá smysl. Zaregistruje se milion lidí a já nemám jedinou šanci. Ale dneska jsem byla v náladě, tak jsem to udělala. Za svůj poslední kredit jsem poslala esmesku...• tak tady je první díl. doufám že se Vám bude líbit.
• je to můj první příběh tak mě prosím omluvte jestli to bude nuda 😒😀
mějte se a uvidíme se u dalšího dílu ✌️
ČTEŠ
10 things I hate (love)
FanfictionNicol je z Londýna. Oni jsou také převážně také z Londýna jen jeden z nich je Ir. Jak to s nimi bude když se setkají? Čti....