Cel mai mult la scoala ma enerveaza ca orele trec mult prea incet si pauzele prea repede. Nu aveam timp destul sa stau cu Dan, 10 minute mi se pareau prea putin, iar in ore nu aveam voie sa vorbim, trebuia sa fim atenti, desi anumite materii nici nu ne trebuiau. Numai la muzica a fost mai frumos, pentru ca ne lasa sa vorbim si sa facem ce vrem, iubesc ora aceea.
Dupa ce am terminat scoala, trebuia sa ma duc la mall sa ma intalnesc cu Britt, asa ca am mers cu Dan pe jos, fiindca statea prin acea zona. Desi trebuia sa fiu agitata, prezenta lui langa mine ma linistea, ma facea sa zambesc ca o nebuna si sa ma simt ca si cum as putea sa zbor.
-Ce e asa amuzant? ma intreaba el razand si abia atunci observ ca se uita la mine.
-Nimic, sunt doar fericita.
-De ce? Esti asa fericita ca te duci in mall?
-Nu, sunt fericita ca suntem impreuna, simpla ta prezenta ma face sa zambesc si mai ales, cand ma privesti cu ochii aia, parca nimic nu mai poate merge rau. Multumesc ca existi, ca imi faci intotdeauna ziua mai buna si mai ales ca mi-ai aratat ce inseamna dragostea.
-Hei, nu atiam ca poti sa fii asa romantica. Te ador, esti cea mai frumoasa, amuzanta, dulce fata pe care am intalnit-o, intr-un cuvant spus, perfecta. Dar am o curiozitate, de ce ti-a fost mereu frica de dragoste?
-Mi-a fost teama ca o sa ma atasez foarte mult de un baiat si o sa sufar, asa ca daca nu puneam siflet pentru nimeni, nu mai sufeream pentru nimeni si ma bucuram mai mult de viata, dar tu mi-ai schimbat radical aceasta perceptie si mi-ai arata ca viata poate sa fie si mai frumoasa. Te iubesc!
L-am luat de gat si l-am sarutat salbatic, dar totusi romantic. Il iubeam mult de tot, dar iubeam si senzatia pe care mi-o dadea, fiorii care imi strabateau mereu corpul cand ma atingea, fluturii care imi apareau mereu in stomac atunci cand ma gandeam la el. Sper sa nu ne despartim niciodata, dar la sentimentele pe care le am pentru el si pe care simt ca le are si el pentru mine, vom putea trece peste orice.
In sfarsit am ajuns in mall, asa ca ne-am luat la revedere. M-am uitat la el, vazandu-l cum se duce spre casa, drogandu-ma cu frumusetea lui. Cand nu l-am mai vazut, o urma de tristete mi-a aparut in suflet. Ma simteam singura cand nu eram cu el, dar stiam ca o sa treaca repede restul zilei si maine o sa il revad. Mi-am pus pe fata un zambet optimist si am mers catre cafeneaua unde ma astepta Britt.
-Buna, Kim! Ce faci? Ai venit direct de la scoala, nu? De ce nu te-ai imbracat si tu mai sexy? Nu vrei sa arati bine pentru viitorul tau prieten?
-Britt, ma asculti si pe mine putin?
-Normal ca te ascult, nu de aia m-ai pus sa vin mai devreme?
-Ba da. Uite, am vrut sa iti spun, dar nu m-ai ascultat. Nu pot fi impreuna cu Matt, fiindca am deja prieten. Il cheama Dan, e cu mine in clasa si il iubesc foarte mult.
-Si mie de ce nu mi-ai zis? Trebuia sa imi dai o palma sa ma opresti din vorbit, ma stii pe m ine ca nu imi tace gura niciodata. Ma rog, felicitari, zice ea nu prea convinsa.
-Mersi, cred. Totusi, ce ai, te-ai suparat atat de tare ca nu ti-am zis inainte?
-Nu e vorba de asta, dar cat de bine il cunosti pe Dan asta? Nu te-am auzit niciodata sa vorbesti despre el, ai atata incredere in el?
-Da! De ce intrebi? Adica tu cum te desparti de unul, esti impreuna cu altul, chiar daca il placi sau nu. Nu inteleg care este problema ca eu sunt impreuna cu cineva la care chiar tin, spun eu deja pierzandu-mi rabdarea.
-Nu e nici o problema, spune ea dandu-si ochii peste cap, doar ca pe Matt il cunosc de mult si stiu ca e foarte dragut, stiu ca nu te va dezamagi vreodata si era frumos sa fii cu el, adica eu as fi fost cu Justin, tu erai prietena mea cea mai buna, Matt era prietenul lui cel mai bun, era frumos sa iesim toti patru. Si crede-ma, Kim, in multe cazuri mai bine esti impreuna cu cineva care te place cu adevarat, si pentru care nu ai tu sentimente asa puternice, si nu invers, fiindca daca se intampla ceva, nu vei suferi atat de mult. Dar treaba ta.
CITEȘTI
Saruta-ma, baiete!
Teen FictionIntotdeauna am crezut ca e doar o distractie, un gest neinsemnat, dar cand viata mea si a celor din jur se schimba din cauza unui sarut, sunt pusa in fata deciziei de a alege sa lupt pentru cel pe care il iubesc sau sa renunt si totul sa revina la n...