Ep-2

96 4 0
                                    

Jongin's pov:

သူထြက္​သြား​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔​ေက်ာျပင္​ကို​ေငးၾကည္​့ရင္​း....က​ြၽန္​​ေတာ္​လိမ္​ခဲ့မိတဲ့အတြက္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.....ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​့​ေက်းဇူး႐ွင္​ကိုယ္​​ေက်းဇူးကန္​းသလိုျဖစ္​သြားမလားမသိဘူး...ဒါ​ေပမယ္​့မတတ္​ႏိုင္​ဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​သတိရလာတဲ့အခ်ိန္​မွာကြၽန္​​ေတာ့​ေဘးမွာ႐ွိ​ေနတာကကြၽန္​​ေတာ္​တိတ္​တခိုးခ်စ္​​ေနရတဲ့Do Kyung Sooျဖစ္​​ေန​ေတာ့အတိုင္​းမသိဝမ္​းသာမိတာအမွန္​ပဲ....သူ​ေပါ့...ကြၽန္​​ေတာ္​ဟန္​ျမစ္​​ေဘးကိုည​ေနတိုင္​းခဏခဏလာၿပီးသူ့ကိုလာလာျကည့္​ျပီးသ​ေဘာက်​ေအာင္​ဘာ​ေတြနဲ့ျပဳစား​လိုက္​လဲမသိ...ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔ကို​ေတြ႔တဲ့​ေန႔ကစၿပီးည​ေန​ေရာက္​တိုင္​းဟန္​ျမစ္​​ေဘးကိုအခ်ိန္​တိုင္​းလာခဲ့တာ...

Flash back start
***************

အဲ့​ေန႔ကကြၽန္​​ေတာ္​့သူငယ္​ခ်င္​းChanyeolကျပန္​လာ​ေတာ့ဟန္​ျမစ္​​ေဘးကိုစိတ္​​ေျပလက္​​ေပ်ာက္​သြားျဖစ္​တယ္​....အဲ့အခ​်ိန္​မွာ..

Boy:​ေလာကႀကီးရယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​့က​်မွဘာလို႔မ်က္​ႏွာသာမ​ေပးရတာလဲ?သူမ်ား​ေတြက်​ေတာ့သူတို႔မိသားစုနဲ႔​ေပ်ာ္​​ေနလိုက္​ၾကတာ...ကြၽန္​​ေတာ္​့မွာ​ေတာ့​ေပ်ာ္​စရာမိသားစုမ႐ွိဘူး....Wae?T-T ျဖစ္​ႏိုင္​ရင္​​ေသသြားလိုက္​ခ်င္​တယ္​....ကြၽန္​​ေတာ့ဘာသာကြၽန္​​ေတာ္​႐ုန္​းကန္​​ေနရတာပင္​ပန္​းလွၿပီ....

​ေျပာရင္​းနဲ႔​မ်က္​ရည္​​ေတြက်လာတဲ့​ေကာင္​​ေလးကိုၾကည္​့ပီးကြၽန္​​ေတာ္အလိုလိုသနားမိလာတာအမွန္​ပဲ....​ေတာ္​ရံုလူဆိုသနားဖို႔မ​​ေျပာနဲ႔​ေသခ်ာ​ေတာင္​မၾကည္​့တဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​ကသူနဲ႔က်မွဘယ္​လိုျဖစ္​သြားမွန္​းမသိ....ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔ကိုၾကည္​့​ေနမိတာအခုခ်ိန္​ဆိုနာရီဝက္​​ေတာင္​႐ွိၿပီ...သူ​ေလကိုအားရပါးရ႐ွဴလိုက္​...တစ္​​ေယာက္​ထဲ​ေျပာလိုက္​...ငိုလိုက္​ႏွင္​့....ၾကည္​့ရတာသူအ​ေတာ္​ခံစား​ေနတဲ့ပံုပဲ...ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​ခ်င္​းစာမိတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘဝကသူ႔လိုမဟုတ္​ဘူး....ကြၽန္​​ေတာ္​ကအရာရာျပည္​့စံုတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​လက္​ညိဳးၫႊန္​ရာ​ေရျဖစ္​တယ္​...သူ႔ဘဝက​ေတာ့အဲ့လိုမဟုတ္​မွန္​းသိသာလွတယ္​...ၿပီး​ေတာ့သူ႔ခႏၶာကိုယ္​ကျဖဴျဖဴပုပုလံူးလံုး​ေလးရယ္​....​ေနာက္​ကၾကည္​့ရင္​​ေျပးကိုက္​ခ်င္​စရာ​ေလး...သူ႔ကို​ေသခ်ာစိုက္​ၾကည္​့​ေန​တာ​ေတာင္​သူသိပံုမ​ေပၚ...​ေျပာဖို႔​ေမ့​ေနတာ..သူ့မွာ​ေလအရမ္းစြဲမက္​ဖြယ္​​ေကာင္​းတဲ့အသဲပံုႏႈတ္​ခမ္​း​ေလလည္​း႐ွိ​ေသးတယ္​....Ya...Kim Jongin..မင္​း​ဘာ​ေတြ​ေတြး​​ေနတာလဲ ​ေယာက်္​ား​ေလးခ်င္​းကို...ထိုစဥ္​.....

🐧A Little Baby🐧Where stories live. Discover now