Pohled Tori
Vůbec nevím co se s ním stalo...možná se opil a byl úplně na mol. Přišel mi jako normální kluk, který nemá mámu jako já. Zaskočilo mě, že mi to řekl.
Pomalu jsem si ani neuvědomovala, že mám narozky, jako by jsem vůbec neměla. Lehla jsem si a upadla do říše snů.
Pohled Nicka
Byla jiná...Teda spíš já jsem byl jiný. S ní jsem se cítil v bezpečí. Musím o ní zjistit pár informací...
Po chvíli jsem našel její školní stránku, měl jsem štěstí, že je tady seznamování se studenty. Modlil jsem se, aby jsem ji našel.
,,To je ona!" Skoro jsem zakřičel radostí. Sakra Nicku...stlum volume!
Takže...našel jsem si kus papíru a propisku a začal jsem si zapisovat.
Počkat! 5. Května je dnešek! Ona má dneska narozky a já ji unesl...do prdele! Jsem naprostej debilní blb. Začal jsem mlátit hlavu o stůl.
,,Pane Lorde, j-jste v pořádku?" Vtrhl sem jeden z těch "kamarádů", které bych nejradši pověsil, utopil a rozporcoval krokodýlům.
,,Jsem v poho! A teď mě nech pracovat!" Řekl jsem hlasitěji než jsem chtěl.
Byl jsem šokovaný...přišla mi do kanceláře Victoria. Stuhl jsem a zaklapl notebook.
,,Stalo se něco?" Zeptala se a zívla si. Měla rozcuchané vlasy a vůbec jsem nevěděl, jestli se kouká nebo ne, protože vypadala jak Číňan po mučení.
,,Ne nic...." řekl jsem rychle a ona zase odešla. Byla tak roztomilá. Ne! Nicku...ona je jenom obyčejná holka a ty seš budoucí boss mafie!
Mafie počká! Teď musím připravit oslavu a dárek pro Victorii. Začal jsem volat nejlepším odborníkům. Oslava se bude konat na zahradě, takže ji musím zkontrolovat jestli spí nebo ne.
Došel jsem k jejím dveří. Začal jsem se neovladatelně klepat, měl jsem husinu....ale stejně jsem popadl za kliku a šel dovnitř. Spala jak andílek. Zavřel jsem opatrně dveře a šel jsem do garáže pro mou lásku, Lamborghini. Dal jsem si navigaci k nejlepšímu obchoďáku a vyjel jsem.Jsem na místě...a co teď? Nemůže to být těžký...jen koupit dárek a odjedu z toho přeplněného centra.
Po hodině
Ahhhhgr....nevím co ji koupit! Jsem marný...
Koukl jsem se na jeden obchod, který se jmenuje Girls bombs. Cítil jsem se trapně mezi těma holkama...
,,Dobrý den, můžu vám nějak pomoci?" Ozval se za mnou hluboký hlas. Otočil jsem se a měl jsem skvělý pocit, konečně tu nejsem sám jako kluk. Stuhl jsem...byla to ženská.
,,Potřebuju speciální dárek pro jednu moji z-známou" vykoktal jsem ze sebe.
,,Pojďte za mnou..." Otočila se a skoro mě švihla svým culíkem. Chtěl jsem ji na místě zabít, ale dělám to pro Victorii.
Objevili jsme se v místnosti s šaty. Pro mě nic moc....vzal jsem nějaké šaty...zaplatil a šel ke květinářství. Tam jsem si koupil 50 rudých růží a šel jsem je dát do kufru auta a mohl jsem odjet z té bludiště, kterým všichni říkají obchoďáky.
Jsem doma a jdu na zahradu. Vidím tam milion jídel na bílých prostřených stolech a uprostřed velkého stolu obří dort s 16 nahoře. Ok...oslavu máme hotovou a teď ještě Victorie.
Vešel jsem do jejího pokoje dal jsem tam krabici s šaty a na to růže. Rychle jsem napsal na kus papíru:
Všechno nejlepší Victorie Rose. Doufám, že se ti bude můj dárek líbit a přijď v tom dolů na zahradu. Budu na tebe čekat. Nick
Zastrčil jsem to do růží a šel ven, chci aby se probudila sama od sebe, když sem ji už unesl v den jejích narozenin.
Nemohl jsem se dočkat. Otevíral jsem dveře mým známým a vlastně jsem pozval všechny, které jsou v mafii.
Nicku to bude dobrý....nádech....a....výdech....
Nějak se to převrátilo...chtěla jsem Nicka za opravdového mafiána, ale no......😅 Asi m hodně motám hlavu, ale tak to jsem prostě já, že?😂
ČTEŠ
Krutá realita (DOKONČENO)
Novela JuvenilProbouzím se v měkké bílé posteli. Otevřu oči a prohlídku si svůj fialový pokoj. Z okna vidím moje miláčky - létající koně.....ne budou to jednorožci s křídly, kteří prdí třpytivé duhové obláčky...prostě zajímavější. Moje kouzelné víly mi vlétly do...