13/11/2010 - 8:30 AM - Afara ploua de doua zile.
Cei doi au fost nevoiti sa ramana la el, din cauza potopului de afara. Reina a profitat de timpul petrecut singuri pentru a il face pe Mihai sa-si dezvaluie trecutul. Discutia dintre ei a inceput pe canapea si a continuat aproape doua ore pana cand acesta a simtit ca ii poate povesti trecutul sau mai putin placut.
-Ce ai vrea sa-ti spun? Vrei sa auzi cum viata mea s-a spart in bucati mici? Pe masura ce am crescut, viata mea a devenit mai complicata, nu ma refer la responsabilitati, ma refer la faptul ca au intrat si iesit multi oameni neinvitati ,care au distrus mult mai mult decat au construit. De ce ai deschis subiectul asta? Vrei sa auzi cum plang, cum iti cer ajutorul? spuse el nervos ,dupa ce a terminat de vorbit el se prabusii in genunchi si cu lacrimi in ochi ii spuse ca o iubeste.
-Si eu te iubesc, enorm! Suntem impreuna de 4 ani ,tot ce vreau e sa-ti afu trecutul...mereu am crezut ca "trecutul te defineste". ea il lua in brate si il linistise ,se uita in ochii lui si in timp ce ii stergea lacrimile, ii ceru ca in acea zi sa treaca peste suferinta si sa-i marturiseasca trecutul sau.
Mihai, ridicandu-se, stergandu-si lacrimile ,o privii in ochi si etalandu-si surasul ii spuse :
-Chiar vrei sa stii ,nu? Ma duc sa fac 2 cafele ,o sa stam aici o vreme.
El pleca catre bucatarie si ea ramase singura cu gandurile ei. Dupa o vreme el se intoarce in camera si se aseaza langa ea ,avand in maini 2 cani de cafea.
-De unde sa incep? Viata mea nu a fost roz niciodata, dar s-a inrautatit in clasa a 9a...Eram in liceul Ion Neculce la profilul real ,Stiintele Naturii. Nu era un Octombrie insorit ,ca in alti ani, dar dupa ploile reci de toamna si cerul innorat ,ziua aceea a fost acceptabila ,din punct de vedere meteorologic. Nu aveam decat 2 prieteni, ii cunosti si tu , Robert si Diana. In fine, sa nu sarim de la subiect, sa-ti povestesc despre ziua in care totul a devenit mai rau.25/10/2003 - 7:30 Am - El era in tramvai ,in drum spre liceu, impreuna cu colegul sau ,Robert.
-Ai auzit ca dam test azi? Cica profesoara e suparata pe gemeni ,pentru ca au rupt bancile alea si usa de la baie! spuse Robert, cu ranjetul sau celebru.
Robert era cunoscut pentru faptul ca, in orice situatie el isi pastra acelasi ranjet si optimismul sau legendar.
-Stii ceva? Scuze ca ti-o spun asa, dar nu-mi pasa de liceul asta ,arata ca o inchisoare si profesorii sunt mai rau decat gardienii, cate odata cred ca le place sa ne tortureze. Scuze ca sunt asa irascibil, frate...intotdeauna am avut o problema cu temperamentul meu ,nu vreau sa-mi vars frustrarile pe tine dar astazi simt ca ceva nasol se va intampla! spuse el cu parere de rau.
El suspecta ziua de azi ,si pe buna dreptate, ziua asta nu urma sa duca la o perioada vesela din viata lui.
-Tu stii cel mai bine, frate...sper totusi sa te inseli, ti-a ajuns durerea de pana acum! replica Robert, iar aceasta ducand la o perioada de tacere pana ce au ajuns la liceu.
Liceul ala nu iti inspira bucurie cand te uitai la el, iar pentru el nici nu urma sa insemna asta. Pentru un moment in acea zi Robert l-a vazut prima data zambind, si nu a durat mult sa-si dea seama ca acest lucru era cauzat de o alta persoana. El intalnise in acea zi o fata pe nume Cristiana. Aceasta avea un par brunet si plin de volum, buze mari , Robert a stiut ca asta nu se va sfarsii cu bine.
-Ia spune, ce crezi despre ea? E draguta nu? spuse Robert zambind catre Mihai. Sa ai grija, te rog...nu cred ca o sa iasa bine!
Robert se uita lung la el , in timp ce Mihai parea sa ii ignore fiecare cuvant, acesta uitandu-se drept si fara intrerupere catre Cristiana. Robert ranjii si ii arunca cu o hartie in cap , in semn de atentionare, acesta se intoarce confuz catre Robert, neintelegand ce se intampla.
-Um...Da, sunt de acord cu mi-ai spus!
Robert il sageta cu privirea ,semnalandu-i faptul ca acesta stia ca Mihai nu a auzit nici un cuvant din cele spuse de el. Iarta-ma ,nu stiu ce e cu mine azi...sunt distras si nu pot intelege de ce!
-Uite, e bine sa te indragostesti, dar ai grija...tu ar trebuii sa stii foarte bine ca genul asta de lucruri nu se termina cu un final fericit!
Robert ii zambii si ii facu semn sa fie atent la ora.
In pauza ,Mihai si Robert au iesit la fumat in fata liceului ,acolo era si o parcare ,pe straduta mica, cu semns unic de langa primarie. Tot acolo, a iesit ca fumeze si Cristiana ,acompaniata de o alta fata ,pe care acestia nu au recunoscut-o.
-Aveti un foc? intreba Cristiana ,in timp ce se apropia de de cei doi. Mi s-a stricat bricheta si prietena mea nu fumeaza!
Avea loc un schimb de priviri intre Cristiana si prietena ei ,priviri aproape senzuale.
Cei doi baieti nu au indraznit sa creada nimic, deoare ce singura banuiala l-ar fi distrus pe Mihai. Robert ii inmana bricheta lui , impreuna cu o privire suspecta.
- Multumesc mult! spuse Cristiana in timp ce se indeparta de cei doi baieti ,cu tigara aprinsa si inca beneficiind de compania prietenei sale .
-Nu ai pentru ce! raspunse Robert cu un glas stins.
Dupa ce fetele au ajuns la o distanta la care nu ii puteau auzii vorbind, Robert ii arunca o serie de priviri nedumerite lui Mihai.
- Care crezi ca e treaba cu ele doua? Eu banuiesc ceva, dar pentru binele tau sper sa nu am dreptate...
-Amandoi suspectam acelasi lucru ,si din nefericire e adevarat...Aia e iubita ei ,am auzit asta de la niste colegi de la alta clasa. Tot liceul stie deja, e lesbiana..M-am indragostit de o lesbiana, frate...spuse Mihai, aruncandu-i o privire dezamagita lui Robert.
CITEȘTI
Trecut, Prezent, Viitor.
General FictionCand drumul pe care mergi te conduce mereu inapoi la tine, nu ajungi nicaieri. Co-autor : Chircu Raiana Alexandra